وبلاگ فراپیامک

پنل اس ام اس رایگان بهتر است یا پولی؟

پنل اس ام اس رایگان یا پولی؟

گاهی افراد با دیدن کلمه پنل اس ام اس رایگان آنقدر هیجان زده می‌شوند که فراموش می‌کنند سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های پنل را چک کنند و آن را با پنل های پولی که در سایت‌های معتبر موجود است، مقایسه نمایند. احتمالا بر عکس آن چیزی که تصور می‌کنند، نه تنها امکانات رایگانی نصیب آنها نمی‌شود، بلکه به احتمال زیاد ممکن است در آینده هزينه‌های بسیار بیشتری نیز به گردنشان بیفتد و متضرر گردند.

اگر شما عبارت پنل اس ام اس رایگان را در گوگل جستجو کنید، به احتمال زیاد در نتایج جستجو، تعدادی از سایت‌ها را مشاهده می‌کنید که به شما وعده می‌دهند که می‌توانید از پنل پیامکی رایگان آنها استفاده نمایید؛ اما زمانیکه وارد سایت می‌شوید، فقط ثبت نام اولیه به صورت رایگان انجام می‌شود و برای دریافت خدمات ارسال پیامک، باید هزینه‌های اضافی پرداخت کنید.

در این مقاله، می‌خواهیم بررسی کنیم تا چه اندازه این وعده‌ها، درست است و آیا می‌توان از این پنل ها برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کرد یا خیر؟

پنل اس ام اس رایگان بهتر  است یا پولی؟
آیا پنل اس ام اس رایگان خوب است؟

خدمات ارائه شده در پنل اس ام اس رایگان بهتر است یا پولی؟

اگر شما صاحب هر نوع کسب‌ وکاری باشید، قطعا می‌دانید که برای انجام هر کاری باید هزینه‌های جانبی خاصی را درنظر بگیرید. این هزینه‌ها، از حقوق کارکنان فروش و پشتیبانی گرفته تا به‌روزرسانی‌هایی که باید به صورت مداوم برای پاسخ دادن به سوالات و نیازهای مشتریان انجام گیرد، برای تمام کسب و کارها، به خصوص ارائه دهندگان پنل اس ام اس وجود دارد.

این شرکت‌ها، برای ارائه خدمات به نیروی انسانی بزرگی برای پشتیبانی نیاز دارند تا در هر ساعت و هر لحظه‌ای که پیامک ارسال نمی‌شود یا مشکلی پیش می‌آید، بتوانند پاسخگوی مشتریان باشند. بنابراین، نمی‌توانید انتظار دریافت خدمات خاصی از پنل پیامک رایگان داشته باشید.

در عوض، شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس پولی، با پشتیبانی کامل از سرور و نرم افزار پیامکی، خدمات متنوع و کاربردی را به شما ارائه می‌‌دهند و مطمئن خواهید بود که ارسال اس ام اس های انبوه یا تبلیغاتی شما، با مشکلات و اختلالات جدی روبه رو نمی‌شود.

با خرید پنل پیامکی، برخلاف پنل اس ام اس رایگان، امکانات و قابلیت های متعددی از جمله ارسال اس ام اس از سرشماره اختصاصی، امکان ارسال پیامک زمانبندی شده به مخاطبین، دسته بندی گیرندگان به تفکیک منطقه ای و غیره، در اختیار شما قرار می‌گیرد که قابلیت به‌روزرسانی نیز دارد.

آیا پنل اس ام اس رایگان، قابل اعتماد است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده، مشخص است که ادعای شرکت‌هایی که می‌گویند پنل پیامک رایگان آنها می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، چندان واقعیت ندارد؛ بسیاری از این سایت ها فقط به دنبال سود کوتاه‌مدت هستند. احتمالا در ابتدا نظر شما را با وعده پنل اس ام اس رایگان جلب می‌کنند، سپس، برای ارائه خدمات، هزینه‌های جداگانه‌ای را از شما دریافت می‌نمایند. پس از مدتی بدون پشتیبانی و به‌روزرسانی، خدمات خود را رها کرده و بدون هیچ توضیحی سرویس پیامک شما قطع می‌شود!

آیا پنل اس ام اس رایگان، قابل اعتماد است؟
آیا پنل پیامک رایگان، قابل اعتماد است؟

سایت هایی که ادعا می‌کنند خدمات ارسال اس ام اس رایگان را ارائه می‌دهند، معمولا به یکی از روش های زیر، هزینه‌های خود را تامین می‌نمایند:

تعرفه بالای پیامک در پنل های رایگان

یکی از راه‌هایی که شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس رایگان می‌توانند هزینه‌های خود رو جبران کنند، اضافه کردن تعرفه ارسال پیامک از هر سرشماره می‌باشد. شرکت‌های گوناگون با ترفند ارائه پنل پیامک رایگان، مخاطبین خود را وسوسه می‌کنند تا از آن‌ها خرید نماید؛ اما بعد از خرید، کاربر متوجه خواهد شد که قیمت ارسال هر اس ام اس با شرکت‌های مشابه، تفاوت دارد و در برخی موارد، تا حدود زیادی نیز بالاتر از سایرین است. بنابراین، آگاه باشید که قبل از خرید هر پنل رایگانی، تعرفه پیامک و خدمات را چک کنید و آن را با شرکت‌های مشابه نیز مقایسه نمایید.

همچنین، شما می‌توانید پس از خواندن این مقاله برای اطلاع از سرویس های پیامکی فعال همراه اول، به قسمت اخبار سایت فراپیامک مراجعه نمایید.

خلأیی به نام پشتیبانی در پنل های اس ام اسی رایگان

فرض کنید برای راه اندازی بازاریابی پیامکی خود هزینه کرده‌اید و کمپین‌هایی را راه انداخته‌اید؛ برای اجرای این کمپین ها به یک سایت اعتماد کرده و پنل پیامک رایگان را دریافت کرده‌اید؛ اما دقیقا زمانی که می‌خواهید از پنل خود استفاده کنید، در ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه دچار مشکل می‌شوید. پیامک ارسالی شما توسط گیرندگان دریافت نمی‌شود؛ بنابراین، برای اینکه مشکل را حل کنید، با پشتیبانی تماس می‌گیرید، اما پاسخ درستی دریافت نمی‌کنید یا اصلا چیزی به اسم پشتیبانی وجود ندارد! زیرا سایت های ارائه دهنده پنل رایگان معمولا خود را درگیر خدمات پشتیبانی نمی‌کنند و مسئولیت‌پذیر نیستند. بنابراین، تمام هزینه هایی که صرف راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی کرده‌اید، به هدر می‌رود و شما متضرر می‌شوید.

عدم پشتیبانی پنل های رایگان

چوب حراج به شماره پیامکی شما در پنل رایگان

برخی از سایت‍‌هایی که وعده پنل اس ام اس رایگان را به شما می‌دهند، فقط به دنبال لیست مشتریانتان هستند. آنها اطلاعات شما و یا مشتریانتان را به عنوان بانک شماره مشاغل دریافت کرده و به دیگران می‌فروشند که موجب می‌شود تبلیغات سایر شرکت‌ها در آینده، برای شما و مشتریانتان، مزاحمت‌هایی به وجود آورند. پس در زمان خرید پنل پیامک رایگان و یا پولی، از قانونی بودن این شرکت‌ها مطمئن شوید تا از شما سوء‌استفاده نشود و بتوانید در زمانی که نیاز است، پیگیری قانونی داشته باشید.

ماژول‌های پیامکی نصفه و نیمه در پنل پیامک رایگان

کیفیت ماژول‌های نصب شده بر روی سامانه پیامکی شرکت‌هایی که پنل پیامکی رایگان ارائه می‌دهند، چندان مطلوب نیست. آنها معمولا با بهانه‌های مختلف مانند ارتقای ماژول‌ها، پس از مدتی از شما پول دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال، امکان دارد ماژول های پیامک منطقه ای را در ابتدا به مدت یک هفته برای شما فعال کنند که بعد از آن مدت، روی پنل پیامکی شما غیرفعال شود. در این صورت، زمانی که شما احتیاج به این ماژول دارید، غیر فعال است و اگر تقاضای فعال شدن آن را داشته باشید، آنها از شما به صورت جداگانه هزینه‌هایی را طلب می‌کنند و با این کار سود زیادی می‌برند.

جمع بندی درباره بررسی پنل پیامک پولی با رایگان

در کل، باید بدانیم که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و استفاده از پنل اس ام اس رایگان به نفع مشتری نخواهد بود و هیچ‌گاه جوابگوی شما برای بلندمدت نمی‌باشد. لذا بهتر است که حواس خود را جمع کرده و گول این شرکت‌های به ظاهر موجه را نخورید و بدانید که در قبال پرداخت هزینه برای پنل پیامکی، می‌توانید خیال آسوده و راحت داشته باشید و از تمام مزایای آن نیز استفاده کنید و هیچگاه کار شما نصف و نیمه نخواهد ماند.

مزایا و معایب پنل اس ام اس رایگان چیست؟
معایب پنل پیامک رایگان

سوالات متداول

  1. معایب پنل اس ام اس رایگان چیست؟

    خدمات دهی در پنل پیامکی رایگان اصلا به صورت درست و صحیح انجام نمی‌‌گیرد، به خصوص در رابطه با پشتیبانی آن که اگر در میانه راه مشکلی پیش بیاید، به طور کل، ارتباط خودشان را با مشتریان قطع کرده و مسئولیت مشکل پیش‌آمده را به عهده نمی‌گیرند.

  2. پنل پیامک پولی چه امکاناتی دارد؟

    پنل پیامکی پولی دارای امکانات بسیار متنوعی است که از مهمترین آن می‌توان به امکان ارسال پیامک مناسبتی و زمانبندی شده، ارسال اس ام اس به مشترکین به تفکیک شغل یا ارسال پیامک با نام تجاری به جای سرشماره اشاره کرد و البته اصلی‌ترین نکته در پنل های پیامکی که هزینه اشتراک دارند، داشتن پشتیبانی پاسخگو و آپدیت نرم‌افزار است.

  3. تعرفه پنل اس ام اس پولی چقدر است؟

    تعرفه پنل اس ام اس پولی با توجه به امکانات و قابلیت‌های آن، متفاوت است. برای آگاهی از تعرفه پیامک، می‌توانید با کارشناسان فروش فراپیامک با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک