وبلاگ فراپیامک

پنل اس ام اس ارزان

پنل اس ام اس ارزان

پنل اس ام اس ارزان

می‌توان گفت که پنل اس ام اس ارزان از جمله دغدغه های مهم افرادی است که قصد خرید پنل پیامک را دارند. به احتمال زیاد شما نیز تاکنون تجربه ساخت ایمیل و استفاده از امکانات پنل آن را داشته‌اید. این پنل امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد از جمله این که می توانید ایمیل‌ هایتان را ارسال و دریافت نمایید.

کار با پنل اس ام اس نیز همانند کار با پنل ایمیل، بسیار راحت است و هر فردی امکان استفاده از آن را دارد. پنل پیامک در واقع، نرم ‌افزاری در فضای اینترنت می‌باشد که به افراد اجازه می ‌دهد مشتریان خود را مدیریت نمایند و پیامک ‌های انبوه را برای آن ها ارسال کنند. چنانچه قصد داشته باشید که در مقیاس ‌های بالا و برای اشخاص زیادی (به عنوان مثال کلیه مشتریان فروشگاه و یا کلیه مشتریان خانم با سن ۲۰ سال یا پایینتر تهران و یا …) پیامک تبلیغاتی و یا خدماتی ارسال نمایید؛ یقینا، با استفاده از یک گوشی همراه قادر نخواهید بود شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

در واقع، نیاز به ابزاری است که با پایین ترین هزینه و در کوتاه ‌ترین زمان، امکان ارسال پیامک به کلیه کاربران مدنظر شما را به شکل یکجا فراهم نماید. بی‌شک پنل پیامک همان ابزاری است که قادر است این کار را به خوبی برای شما انجام دهد. حال، مشتریان شما می‌خواهد یک نفر باشد، کلیه شرکت های دانش بنیان باشد، کل شهر یا کشور باشد و هر مقیاس دیگری، مهم این است که پنل پیامک این توانایی را دارد که به تمامی آن ها، پیامک های تبلیغاتی و یا خدماتی شما را ارسال کند.

به بیانی دیگر، شما بدون نیاز داشتن به هر گونه سخت افزار و یا برنامه جانبی، قادر هستید مشتریان تان را گروه ‌بندی کرده و پیامک‌ هایی متناسب با هر گروه را برایشان ارسال نمایید.

آیا پنل اس ام اس ارزان خریداری کنیم یا نه؟

پنل پیام کوتاه ارزان
خریداری پنل اس ام اس ارزان

بی شک، هر فردی که قصد ارسال پیامک به مشتریانش را دارد، به دنبال بالاترین کیفیت و در عین حال، پایین ترین تعرفه جهت خریداری پنل پیامک است. همان طور که اطلاع دارید، ارزانی بیش از اندازه، کیفیت چندانی را به همراه نخواهد داشت. شما به عنوان یک خریدار این حق را خواهید داشت که از سامانه پیامک موردنظرتان، توقع تخفیف و خدمات قوی را داشته باشید. درست است که این تخفیفات حق شما است اما به راستی این توقع تا کجا خوب است و یک خطر محسوب نمی‌شود؟

ارزان بودن در پنل اس ام اس ارزان تا جایی معقول می‌باشد که به خدمات و کیفیت آسیبی وارد نکند. بی‌شک، در صورت مشاهده قیمت های بسیار پایین، به گونه ای که منطقی به نظر نرسد، احتمال کم فروشی و یا ارائه خدمات پایین وجود دارد. گفتنی است که پنل پیامکی ارزان باید استفاده از خدمات رایگان و همچنین، قابلیت های ارزان قیمت جهت ارسال نمودن پیامک را حق مشتریان خود بداند.

اینکه قیمت های یک سامانه اس ام اس بیش از اندازه ارزان و غیر طبیعی باشد، باید برایتان خطرناک باشد؛ به این دلیل که یا از یک نماینده معتبر خرید نمی‌کنید و یا این که وب سایت مورد نظر شما از روی بی‌تجربگی به زودی ورشکست می‌شود و احتمالا بودجه شما از بین می‌رود.

هر سامانه پیامکی مثل گوشی موبایل باید امکانات زیر را در اختیار شما قرار دهد:

  • امکان ارسال اس ام اس
  • امکان دریافت اس ام اس
  • امکان گزارش‌ گیری

چگونگی نحوه کار پنل پیام کوتاه

چگونگی نحوه کار پنل پیام کوتاه
چگونگی نحوه کار اس ام اس

پنل پیامک نسخه ای اینترنتی و تحت وب مثل ایمیل و… می‌باشد که افراد با کمک مرورگر (اعم از فایرفاکس، کروم و …) و همچنین، نام کاربری و کلمه عبور به سامانه پیامکی ورود پیدا می‌کنند و به شکل انبوه یا تکی و به روش های متنوع اس ام اس ارسال می‌کنند.

شیوه های متفاوت ارسال اس ام اس

  • ارسال نمودن اس ام اس طبق منطقه
  • ارسال اس ام اس طبق کد پستی و نقشه گوگل
  • ارسال نمودن اس ام اس طبق سن و جنسیت
  • ارسال نمودن اس ام اس bts
  • ارسال نمودن اس ام اس به دفترچه تلفن
  • ارسال نمودن اس ام اس از طریق فایل اکسل
  • و…

شما با خریداری پنل پیامک قادرید به کلیه قابلیت های ذکرشده در بالا جهت ارسال پیامک، دسترسی پیدا نمایید. لازم به ذکر است که کاربرد‌های پنل پیام کوتاه تنها به امکان ارسال پیامک تبلیغاتی جهت جذب مخاطب محدود نمیگردد؛ با پنل اس ام اس امکان نگه داشتن مشتری وجود دارد، به گونه ای که عضو باشگاه مشتریان شما باشند یا از تخفیفاتتان مطلع گردند.

این امکان برای شما وجود خواهد داشت که با استفاده از قابلیت ارسال خودکار پیامک، تاریخ تولد مشتریانتان را در سامانه پیام کوتاه درج کنید تا پنل پیام کوتاه به‌ شکل خودکار متن تبریک تولد مشتریان شما را ارسال نماید. تبریک تولد برای هر شخصی جذاب بوده و افراد در روز تولدشان گوشی موبایل خود را چک می‌کنند چون انتظار دارند که کسی، به یادشان بوده و روز تولد آن ها را به یاد داشته باشد. علاوه بر آن، این کار باعث می‌شود تا وی با خود فکر کند که چقدر وجودش به عنوان مشتری، برای شما ارزشمند است. پس با ارسال اس ام اس تبریک تولد که هزینه چندانی نیز ندارد، مشتری خود را خوشحال کنید و نام برند خود را برای همیشه در ذهن او ماندگار کنید.

پنل پیامک بر میزان فروش تاثیر گذار است یا خیر؟

فروش پنل پیامک
تاثیر پنل پیامک بر میزان فروش

حال که با مفهوم پنل اس ام اس آشنا شدید، شاید این سوال برای شما پیش آید که با تمام خوبی ‌ها و قابلیت های پنل اس ام اس آیا سامانه پیامکی برای من مفید است یا خیر؟ آیا می‌تواند میزان درآمد من را افزایش دهد یا خیر؟ همان گونه که تا به حال متوجه شده‌اید یکی از روش های افزایش سریع فروش، بکارگیری و بهره بردن از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌باشد و از آنجا که افراد روزانه چندین بار گوشی همراه خود را چک می‌کنند، بسیار سریع می‌توانید پیام تبلیغاتی را اطلاع رسانی نمایید.

جالب است بدانید که هزینه اطلاع رسانی از طریق پیامک بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. حتی اگر تمایل به ارسال پیامک تبلیغاتی نداشته باشید، خریداری پنل اس ام اس ارزان به شما کمک می‌‌کند تا یک بانک جامع و کامل از شماره موبایل مشتریان خود داشته باشید و در مناسبت‌ های متفاوت بتوانید از طریق پنل پیامکی به مشتریان تان پیامک ارسال نمایید و با آن ها در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک