وبلاگ فراپیامک

وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

در واقع، وب سرویس پیام کوتاه بین المللی موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به شرح آن و قابلیت هایی که در اختیارمان قرار می‌دهد، بپردازیم. آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که چگونه قادر خواهید بود ‌سایت، محصول و یا کالایی را به کشور های دیگر معرفی نمایید؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای انجام این کار می‌توانید از شیوه های زیادی کمک بگیرید، به عنوان مثال، می‌توان از وب سرویس پیام کوتاه بین المللی جهت ارسال نمودن پیامک های موردنظر خود به دیگر کشورها از جمله چین و کانادا و … استفاده نمایید.

افرادی که از شم اقتصادی برخوردارند و مایل هستند با مشتریان خارجی خود تعامل داشته باشند، می‌توانند از پیام کوتاه به عنوان یک راه ارتباطی موثر در این زمینه استفاده نمایند. ارسال پیام کوتاه به سایر کشورهای خارجی می‌تواند به اشکال متنوع از جمله به شکل ارسال تکی برای یک فرد یا ارسال پیامک وب‌ سرویس (برای مثال پیامک اعتبارسنجی) اعم از ارسال نمودن پیامک کد تایید یک نرم افزار خاص و … و یا به شکل گروهی انجام شود.

هنگامی که شما قصد تایید شماره موبایل کاربران ایرانی برای وب سایت ‌های داخلی را دارید، می‌توانید از پنل اس ام اس با خط خدماتی در ایران برای انجام این کار استفاده نمایید، اما هنگامی که کاربران موردنظر، در خارج از کشور سکونت دارند، بایستی که از قابلیت ارسال پیامک بین المللی جهت ارسال پیامک های خود استفاده نمایید. به طور معمول، سامانه‌ های پیام‌ کوتاه بواسطه بستن قرارداد با اپراتورهای خارج کشور، قادرند شما را در این راه یاری نمایند.

امروزه، سرویس پیام کوتاه در کل جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این که، نقش سرویس ارسال پیام کوتاه بین المللی پررنگ تر از قبل شده و افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن را دارند. اگر بخواهیم به مزیت هایی که پیام کوتاه برای ما دارد، اشاره کنیم باید بگوییم که جذب کاربران خارجی با کمک وب‌ سرویس و نرم‌ افزار‌های اینترنتی مهم ترین آن هاست. با وجود این که ارسال پیامک بین‌المللی، با کمک گوشی همراه انجام می‌گیرد، اما در بیشتر موارد، کاربران، به منظور ارسال پیام ‌های این چنینی، از سامانه های پیام‌ کوتاه بهره می‌برند، که خب این کار هم دلایل خاص خود را دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در سامانه پیامک بین الملل

نکات مهم در سامانه پیامک بین الملل
سامانه پیامک بین الملل

همان طور که پیش تر بیان کردیم، افراد قادرند با خریداری سامانه پیام کوتاه و همچنین، فعال نمودن سیستم ارسال پیام به خارج از کشور، اقدام به ارسال و دریافت پیامک به بیشتر کشورهای جهان نمایید. از جمله امکانات مهمی که این سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان به بالا بودن سرعت ارسال و دریافت پیام در کل کشورها اشاره نمود.

گفتنی است که شما در پنل اس ام اسی که خریداری می‌کنید، باید امکان ارسال پیام کوتاه بین المللی را داشته باشید تا بتوانید به خارج از کشور پیامک تبلیغاتی، پیامک اطلاع رسانی و … را از طریق وب سرویس ارسال نمایند. اما جهت ارسال پیام کوتاه بین المللی نیاز است به مواردی توجه داشته باشید که عبارت اند از:

  • تعرفه پیام کوتاه بین المللی بر اساس دلار یا یورو محاسبه می‌شود.
  • هر اس ام اس انگلیسی برابر با ۱۶۰ کاراکتر می‌باشد و طبق استاندارد گوشی همراه محاسبه می‌گردد.
  • پیام کوتاه چند بخشی مناسب ارسال به خارج از کشور نمی‌باشند.
  • تعرفه ارسال پیام کوتاه به خارج از ایران با تعرفه ارسال پیام کوتاه داخلی، یکسان نیست.
  • پیام کوتاهی که قصد ارسال به خارج از کشور را دارید، باید به صورت انگلیسی باشد.

استفاده از وب سرویس پیام کوتاه بین المللی سامانه فراپیامک

 وب سرویس پیام کوتاه بین المللی سامانه فراپیامک
استفاده از وب سرویس پیام کوتاه بین المللی سامانه فراپیامک

شما با استفاده از وب سرویس پیام کوتاه بین المللی سامانه فراپیامک به راحتی می‌توانید به خارج از کشور، ارسال پیام تکی و یا گروهی داشته باشید. در زمانی که شما قصد تایید شماره موبایل کاربران ایرانی برای سایت یا اپ را دارید، می‌توانید از پنل پیامک با خط خدماتی در کشور استفاده کنید، اما در مواقعی که کاربرانتان در خارج از کشور هستند و نرم افزار شما بین المللی است، دیگر نمی‌توانید از این شیوه استفاده کنید، در اینجاست که قابلیت ارسال پیامک بین المللی سامانه به کار می‌آید؛ چرا که این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید به سایر کشورها پیامک تبلیغاتی و … ارسال نمایید.

قابلیت های وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

زمانی که شما از وب سرویس پیامک بین المللی جهت ارسال پیامک به خارج از کشور استفاده می‌نماید، هم هزینه کمتری را متحمل می‌شوید و هم این که کار را راحت تر انجام می‌دهید. نکته حائز اهمیت دیگر در این مورد این است که پیامک هایی که از این طریق ارسال می‌شوند در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می‌گردند و شما می‌توانید صحت ارسال آن ها را پیگیری نمایید.

سامانه پیام کوتاه فراپیامک از جمله سامانه های بسیار معتبری است که قابلیت ارسال پیامک های خارج از کشور را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با استفاده از این سامانه امکان ارسال پیامک به حدود ۱۳۰ کشور دنیا از جمله ترکیه، چین، آمریکا، کانادا و … وجود دارد. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های وب سرویس پیام کوتاه سامانه فراپیامک اشاره شده است:

  • ارسال پیامک به اکثر کشورها در سراسر دنیا
  • پشتیبانی کردن از اکثر اپراتورهای موبایل جهان
  • تعرفه لحظه ای پیامک خارجی با در نظر گرفتن قیمت ارز
  • قابلیت ارسال پیام کوتاه از طریق پنل و وب ‌سرویس
  • قابلیت ارسال نمودن پیامک اعتبار سنجی بین المللی
وب سرویس پیام کوتاه بین المللی
قابلیت های وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

تعرفه ارسال پیامک با کمک وب سرویس پیام کوتاه بین المللی

در جواب این سوال که تعرفه ارسال پیامک بین المللی به کشورهای خارجی بر چه اساس تعیین می‌گردد باید گفت که این تعرفه وابسته به کشور دریافت کننده پیامک و همچنین، اپراتور سرویس دهنده آن پیامک است. گفتنی است که هر شخص قادر است با انتخاب نمودن نام کشور مدنظر خود در یک لحظه و به شکل آنلاین از تعرفه ارسال پیامک به آن کشور آگاه گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک