وبلاگ فراپیامک

تعرفه خرید خطوط اختصاصی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

تعرفه خرید خطوط اختصاصی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

تعرفه خرید خطوط اختصاصی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

پیامک تبلیغاتی انبوه جزو بهترین و در عین حال یکی از کم هزینه ترین شیوه هایی است که افراد می‌توانند جهت ارسال پیام های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنند. تبلیغ نمودن محصولات و خدمات به اشخاص در سراسر کشور آن هم در حجم انبوه از جمله اساسی ترین کاربردها و استفاده های پیامک است.

باید گفت که برخی از افراد هستند که از این شیوه تبلیغاتی دل خوشی ندارند، اما شاید جالب باشد بدانید که طبق بررسی هایی که در زمینه بازخورد پیامک ها انجام شده، تعداد قابل توجهی از اشخاص بعد از دریافت نمودن اس ام اس تبلیغاتی، اقدام به تجزیه و تحلیل و در نهایت، سفارش محصول ارائه شده می‌نمایند که این موضوع نشان دهنده بازخورد مثبت این شیوه می‌باشد. همچنین، این نکته را باید ذکر کنیم که بیشتر افراد نیز اس ام اس تبلیغاتی را حذف نمی‌کنند و هنگامی که به محصول و یا خدمات موردنظر احتیاج پیدا کردند، به آن مراجعه می‌نمایند.

گفتنی است که نرم افزارهای تحت وب پیامکی که معمولا با اسامی دیگری از قبیل پنل اس ام اس، سامانه پیامکی و یا سامانه اس ام اس شناخته می‌شوند، نرم افزارهایی می‌باشند که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را برای افراد امکانپذیر کرده‌اند. استفاده از سامانه پیامکی موجب بهره بردن از بیشترین میزان بازدهی پیامک های تبلیغاتی در کنار قابلیت های متنوع می شود که ارائه گردیده است. همچنین این کار، باعث تقویت نمودن عملکرد اس ام اس های ارسالی می‌گردد.

مزایای استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی

 ارسال پیامک تبلیغاتی
مزایای استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی
  • کاربردی بودن، هدفمند بودن و به طور کلی، اثربخشی بسیار زیاد آن
  • هزینه پایین تبلیغات
  • از نظر نتیجه و اثربخشی دارای کیفیت بسیار بالا است
  • جامعه آماری بالا
  • سرعت بالا در تبلیغات

پیامک خدماتی

پیامک خدماتی نه تنها باعث مزاحمت نمی‌شود بلکه مورد استقبال بسیار زیادی نیز قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای پیامک خدماتی می‌توان به دریافت نمودن پیامک واریز و همچنین، دریافت وجه بانک ها اشاره کرد و تقریبا می‌توان گفت که اکثر افراد از آن استفاده می‌نمایند. یک نمونه از اس ام اس های خدماتی، دریافت کردن اس ام اس مبنی بر ساعت ورود و خروج دانش آموزان توسط پدران و مادران در مدارس و آموزشگاه های مختلف است که باعث ایجاد حس اطمینان در والدین می‌شود. علاوه بر آن، ارسال پیامک به گوشی همراه افراد یکی از شیوه های احراز هویت کاربران می‌باشد که بسیار کاربردی و در عین حال ضروری می‌باشد.

پیامک اطلاع رسانی

از جمله کاربردهای پیامک، بکارگیری و استفاده از آن با هدف اطلاع رسانی است. در این شیوه، فروشگاه ها و مراکز مختلف قادرند با کمک پیامک، مشتریان خود را از خدمات و یا محصولات جدید مطلع سازند. استفاده دیگر، پیامک های اطلاع رسانی، در مراکز دولتی و پزشکی است به گونه ای که با ارسال اس ام اس های هشدار و یا دعوت به مراکز خود می‌توانند انواع خدمات را ارائه دهند.

اس ام اس اطلاع رسانی
پیامک اطلاع رسانی

خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی

خطوط پیامکی به طور کلی، در نوع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی می‌باشد. خطوط پیامکی عمومی در حقیقت، به سرشماره هایی گفته می‌شود که فقط قابلیت ارسال پیامک های انبوه به کاربران را دارا هستند؛ به بیان دیگر، باید گفت که این نوع از خطوط پیامکی قابلیت دریافت پیامک و تبادل نظرات کاربران را در اختیار شما قرار نمی‌دهند، خطوط پیامکی عمومی را با نام خطوط اشتراکی نیز می‌شناسند. گفتنی است که خطوط اشتراکی امکان استفاده به شکل همزمان توسط چندین کاربر را داراست. خطوط عمومی اغلب با پیش شماره هایی همچون ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ ارائه می‌گردد.

شما علاوه بر خطوط پیامکی عمومی، می‌توانید از خطوط اختصاصی به منظور ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده نمایید. این خطوط قابلیت ارسال پیامک های انبوه و دریافت پیام از سوی مخاطبین (برخلاف خطوط پیامکی عمومی) را در اختیار شما قرار می‌دهند. خطوط مذکور به شکل اختصاصی به کار گرفته می‌شود و در حقیقت، شما این خطوط را برای استفاده باید خریداری نمایید. پیش شماره هایی خطوط عمومی و خطوط اختصاصی هیچ تفاوتی باهم ندارند و فقط عملکرد آنهاست که متفاوت است.

همچنین، باید گفت که خطوط اختصاصی (با توجه به این موضوع که امکان دارد از طریق اپراتورهای مختلف با سیاست های کاری مختلف در اختیارتان قرار گیرد) ممکن است دارای تعرفه های گوناگونی باشد و نمی‌توان به طور دقیق برای آن ها تعرفه ای را مشخص کرد. تفاوت قابل توجه دیگری که بین این دو نوع خطوط پیامکی وجود دارد، این است که مراحل سفارش و خرید خطوط پیامکی اختصاصی نیاز به زمان بیشتری در مقایسه با خطوط عمومی دارد و به طور معمول تا ۴۸ ساعت زمان می‌برد.

تعرفه خرید خطوط اختصاصی فراپیامک

تصویری از خرید خطوط اختصاصی فراپیامک
تعرفه خرید خطوط اختصاصی فراپیامک

پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و …  و همچنین، پیش شماره های ۰۲۱ و ۰۲۶، تماما در سامانه پیامکی فراپیامک قابل استفاده می‌باشد که از سوی مخابرات به انواع اپراتورها اختصاص یافته است. لازم است بدانید که تفاوت این خطوط در اپراتور ارائه دهنده و نوع سیاست کاری است. اگر بخواهیم اساسی ترین تفاوت بین اپراتورهای موجود را ذکر کنیم، باید بگوییم که سرعت ارسال پیامک، چگونگی ارائه خطوط پیامکی اختصاصی و نحوه عودت هزینه پیامک ‌هایی که ارسال آن ها موفقیت آمیز نبوده، مهم ترین مواردی است که می‌توان به آن ها اشاره کرد.

شما در سامانه پیامکی فراپیامک امکان تهیه خطوط پیامکی اختصاصی به شکل آنلاین و با مناسب ترین قیمت، جهت ارسال پیامک تبلیغاتی را خواهید داشت.

افرادی که قصد خریداری خطوط اختصاصی (برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی) دارند، این امکان را خواهند داشت که روزانه حدود ۵ خط پیامکی اختصاصی را از این سامانه تهیه نمایند. به طور کلی، باید بگوییم که در سامانه فراپیامک، تعرفه ارسال پیامک به نوع پنل پیامکی وابسته است که شما از این شرکت تهیه و خریداری نموده‌اید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک