وبلاگ فراپیامک

عوامل موثر بر سرعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه

عوامل موثر بر سرعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه

عوامل موثر بر سرعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و اینکه چه عواملی ممکن است بر روی سرعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار باشند، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. احتمالا تاکنون این سوال برای شما پیش آمده که به چه علت باید از پنل پیامک به عنوان جایگزین گوشی همراه (جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و اس ام اس انبوه) استفاده نماییم و این که چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

تا چندین سال گذشته که خبری از پنل های پیامک نبود، برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه تنها از گوشی همراه استفاده می‌شد که روشی کاملا وقت‌گیر و بسیار پرهزینه بود. در این روش، زمانی که کاربری قصد داشت پیامکی را حاوی پیام تبریک عید نوروز، برای مشتریان خود ارسال نماید، در وهله اول بایستی که کلیه شماره های آن افراد را یا به صورت دستی ثبت کند و یا این که از قبل آن ها را در دفترچه تلفن گوشی خود داشته باشد؛

در وهله دوم بایستی که متن مورد نظر را تایپ نموده و سپس، اقدام به ارسال آن کند. مشکل دیگر این روش این بود که وقتی کاربری تمایل به ارسال پیام تبریک برای کلیه مشتریان خود را داشت، بایستی شماره را تک به تک اضافه کند؛ چرا که راهی برای انتخاب آن ها به صورت آنی وجود نداشت.

مزایای استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

 پنل ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی
مزایای استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

خوشبختانه، با پدید آمدن پنل های پیامک، انجام کارهای ذکرشده در بالا، بسیار راحت گردید و این که مزیت های فراوانی را در مقایسه با روش ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق گوشی همراه، دارا بود. از مهم ترین مزایای پنل پیامک، می‌توان به سرعت ارسال پیامک اشاره نمود. همان گونه که اطلاع دارید، در روش ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق گوشی همراه، کلیه پیامک ها به صورت یکجا ارسال نمی‌گردد و روش ارسال آن ها به این شکل است که بعد از ارسال شدن پیامک اول، پیامک بعدی به اپراتور ارسال می‌شود.

پس مهم ترین مزیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامک این است که پس از ارسال دستور شما در پنل، کلیه اس ام اس ها با یکدیگر به اپراتور مربوطه ارسال می‌گردد. مزیت دیگر این روش، مدت زمانی است که صرف ارسال پیامک می‌شود، هنگامی که تمایل داشته باشید از گوشی همراه خود پیامک انبوه ارسال نمایید،‌ به طور قطع، ارسال پیامک، زمان زیادی را از وقت شما می‌گیرد؛ به این دلیل که بایستی هر کدام از مخاطبان گوشی همراه خود را وارد نمایید، در حالی که اگر از طریق سامانه پیامک این کار را انجام دهید، تنها نیاز به چند کلیک ساده خواهد داشت. مزیت دیگر این روش نسبت به ارسال از طریق گوشی همراه، امکان دریافت گزارش از کلیه ارسال ها می‌باشد.

چگونگی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی 

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی 
چگونگی ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی

گفتنی است که جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه دو راهکار پیش روی شما قرار دارد. اول این که شما می‌توانید به شرکت هایی که خدمات پیامکی ارائه می‌دهند، مراجعه فرمایید و کار ارسال پیامک را به آن ها بسپارید. راهکار دوم این است که شما از سامانه های پیامکی معتبر از قبیل فراپیامک، یک پنل پیامک برای خود تهیه نمایید تا بتوانید به بانک شماره ها دسترسی پیدا کرده و خودتان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را انجام دهید.

همان گونه که ذکر شد، افراد با تهیه پنل اس ام اس دیگر با مشکل بانک شماره ها رو به رو نخواهند بود؛ به این دلیل که می‌توانند به شکل رایگان از بانک شماره های موبایل ایرانسل و همراه اول استفاده نمایند.

پنل ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه

یکی از دلایلی که منجر به ایجاد پنل های پیامک گردید، ارسال پیامک انبوه بود. منظور از پیامک انبوه این است که بیش از ۱۰۰۰ پیامک با عنوانی مشخص از یک بانک اطلاعاتی مشخص شده، بنابر سفارش فرستنده، به یک منطقه معین، در زمان کمتر از یک دقیقه ارسال گردد و بالای نود درصد آن ها توسط مخاطب دریافت شود.

افزایش سرعت در ارسال پیام تبلیغاتی

سرعت در ارسال پیامک تبلیغاتی
افزایش سرعت در ارسال پیامک تبلیغاتی

سرعت ارسال پیامک وابسته به ترافیکی است که اپراتور مخابراتی در لحظه ارسال دارد. در ساعات پرترافیک مخابرات، شاید سرعت ارسال در حدود ۷۰۰ پیامک در دقیقه باشد؛ در حالی که در روزهایی مثل جمعه که شاهد ترافیک کمتری هستیم، سرعت ارسال به ۵۰۰۰ هزار پیامک در ساعت نیز می‌رسد. در ایران اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامکی نیز با توجه به بستر سخت افزاری که دارا هستند و همچنین، مشکلاتی که در زمینه کمبود پهنای باند وجود دارد، گاها با صف های طولانی برای ارسال‌های بیش از یک میلیون پیامک مواجه می‌شوند؛ از این رو پیشنهاد می‌شود از اپراتورهایی استفاده نمایید که با این مشکلات کمتر از سایرین دسته و پنجه نرم می‌کنند.

اپراتور همراه اول به دلیل دارا بودن لیست سیاه و کمبود پهنای باند، از سرعت ارسال پیامک انبوه پایین تری برخوردار می باشد در حالی که اپراتور ایرانسل پهنای باند مناسب تری را در مقایسه با سایر اپراتورهای موجود، داراست به این دلیل که این اپراتور لیست سیاه ارسال نمی کند و به هیچ وجه مانع ارسال اس ام اس انبوه نمی گردد، نتیجه نهایی آن است که در سرعت ارسال پیامک های تبلیغاتی نیز تاخیری وجود ندارد.

سامانه فراپیامک یکی از معتبرترین سامانه ها در زمینه ارائه خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در کل کشور می‌باشد. این سامانه با بهره‌مندی از پنل های کاربری و نمایندگی حرفه ای و همچنین، دارا بودن پایین ترین تعرفه، برای خدمت رسانی به شما عزیزان، آمادگی کامل دارد. علاوه بر این، سامانه فراپیامک دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک اصناف، رده سنی، استان، شهر، جنسیت، کدپستی و… می‌باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک