وبلاگ فراپیامک

ارسال نمودن پیامک به بلک لیست از طریق پنل پیامک

ارسال نمودن پیامک به بلک لیست از طریق  پنل پیامک

ارسال نمودن پیامک به بلک لیست از طریق پنل پیامک

پنل پیامک امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آن ها قادر هستید به شماره های بلک لیست، ارسال پیامک انجام دهید. در ادامه مطلب، قصد داریم در مورد بلک لیست و همچنین راهکارهایی که شما می‌توانید از آن ها استفاده نمایید تا پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی خود را ارسال کنید، صحبت کنیم.

در حال حاضر، ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات یکی از بزرگ ترین و در عین حال، مهم ترین دغدغه های افراد در رابطه با تبلیغات خدماتشان است؛ به گونه‌ای بتوانند به راحتی و بدون مشکل پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی مدنظر خود را ارسال کنند. اکثر کسب و کارها در طول سال مبلغی را به عنوان هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی متحمل می‌شوند و کاملا طبیعی است که این انتظار را داشته باشند که با کمک ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی بتوانند بازدهی بالایی را کسب کنند. پس با این حساب، باید به دنبال راهی بود که با کمک آن بتوان از این محدودیت (عدم ارسال پیامک به بلک لیست) عبور کرد.

لیست سیاه چیست؟

ارسال پیام به لیست سیاه
لیست سیاه

در حقیقت، باید گفت که خطوط بلک لیست به خطوطی گفته می‌شود که صاحبان آن ها با ارسال نمودن یک کد خاص به اپراتور موردنظر، درخواستی را مبنی بر عدم دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ارائه می‌دهند، با این کار اپراتور مربوطه نیز خط فرد را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده و بدین شکل صاحب خط، دیگر پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمی‌کند.

هر اپراتور به منظور انجام این کار یک سری کدهای خاص را در اختیار افراد قرار داده تا با کمک آن ها بتوانند دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کنند؛ به عنوان مثال، برای خطوط همراه اول کافی است عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید، همچنین، خطوط ایرانسل ارسال عدد ۱ را ۵۰۰۵، خطوط رایتل از طریق برقراری تماس با شماره ۲۰۰ و درخواست لغو.

در حال حاضر، افراد بسیار زیادی وجود دارند که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و تعداد آن ها نیز روز به روز در حال افزایش است. لازم است بیان کنیم که به هیچ وجه نمی‌توان  ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه اپراتورها را انجام داد.

خطوط خدماتی اختصاصی و ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه پنل پیامک

خطوط خدماتی اختصاصی و ارسال تصویری از پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه پنل پیامک
خطوط خدماتی اختصاصی و ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه پنل پیامک

اشخاص حقوقی می‌توانند برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست (با کمک پنل پیامک)، خطوط اختصاصی خود را خدماتی نمایند؛ به این شکل که در ابتدا تعهد نامه‌ای را ارسال می‌کنند مبنی بر این مورد که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انجام نخواهند داد، سپس، اقدام به ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی مدنظر خود به کلیه خطوط اعم از خطوط موجود در بلک لیست مخابرات و … می‌نمایند.

به منظور خدماتی کردن و ارسال نمودن تعهدنامه به اپراتور مربوطه، تعهدنامه حتما باید به صورت حقوقی تکمیل گردد و به شرکتی که پنل و خط پیامکی را از آنها تهیه کردیم، تحویل داده شود. شرکت هایی که دارای شماره ثبت، کدملی و شناسه ثبت هستند، جزو شرکت هایی می‌باشند که خروج از بلک لیست برای آنان امکان پذیر بوده و قادرند بواسطه پنل پیامک ایرانسل و همراه اول به شماره های موجود در لیست سیاه مخابرات ارسال داشته باشند.

حال باید به این نکته اشاره داشته باشیم که چنانچه از این خطوط به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده گردد، خط مورد نظر مسدود شده و بایستی جریمه مالی در نظر گرفته شده را بپردازد؛ چرا که از این خطوط تنها بایستی جهت اطلاع رسانی و خدمات مورد استفاده قرار گیرد. مدت زمانی که به طول می‌انجامد تا این خطوط فعال شود، چیزی حدود ۱ هفته تا یک ماه خواهد بود.

دلایل استفاده از پنل پیامک و ارسال به لیست سیاه

استفاده از پنل پیامک و ارسال به لیست سیاه
دلایل استفاده از پنل پیامک و ارسال به بلک لیست

در شرایطی که محتوای پیام موردنظر شما خدماتی باشد و با هدف اطلاع رسانی و یا ارائه یک خدمت به مخاطبان ارسال گردد، بایستی یک تعهد نامه‌ جهت ارسال پیام به لیست سیاه برای اپراتوری که از آن پنل پیامک دریافت نموده‌اید، ارسال کرده تا شماره پنل پیامک شما خدماتی شود و قابلیت ارسال پیام به شماره‌ های بلک لیست برای شما ایجاد گردد. پیام های خدماتی عبارتند از:

  • دریافت اطلاع در مورد تاریخ انقضاء بیمه
  • اطلاع یافتن از میزان موجودی حساب
  • اطلاع یافتن از نام کاربری و رمز عبور
  • دریافت اطلاع در مورد تحویل دادن، خرید موفق و یا رهگیری یک بسته یا محصول خاص
  • دریافت اطلاع در مورد موجودی انبار یا یک کالای خاص
  • اطلاع از رسیدهای خرید و پرداخت
  • دریافت اطلاع در مورد رهگیری پرونده
  • اطلاع از ساعات کلاس ها
  • اطلاع رسانی به والدین از سوی مدرسه
  • اطلاع یافتن از ساعات شروع فعالیت آموزشگاه‌ ها و …
  • اطلاع یافتن از موجودی فروشگاه و همچنین انبار
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک