وبلاگ فراپیامک

راه اندازی ساده و سریع سامانه پیام کوتاه

راه اندازی سریع سامانه پیامک

راه اندازی سریع سامانه پیام کوتاه

 سامانه پیام کوتاه
راه اندازی سریع سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه و چگونگی راه اندازی سریع آن موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. گفتنی است امروزه اشخاصی که به ارتباطات مجازی علاقمند هستند، قادرند از نرم افزارهای متنوع پیام رسان استفاده نمایند، نرم افزارهایی که بسیار راحت دانلود می‌شوند و کارایی‌های بسیار زیادی را دارند. این گونه نرم افزارها که بسیار پرطرفدار نیز هستند، دسترسی بسیار راحتی دارند و به احتمال زیاد تاکنون چندین مرتبه با کمک آن ها، پیامک دریافت و یا ارسال نموده‌اید.

به عنوان مثال، حتما پیش آمده که منتظر فردی بوده‌ایم و ما زمان لازم برای آنلاین شدن وی را نداشته‌ایم، به طور یقین در این زمان برای وی یک پیامک ارسال کرده‌ایم. یکی دیگر از کاربردهایی که پیامک برای ما در پی داشته، استفاده از آن جهت مطلع شدن از گردش حساب هایمان بوده است؛ به گونه‌ای که قادر خواهیم بود بدون استفاده از اینترنت، از کوچک ترین گردش های حسابمان آگاه شویم.

لازم است بیان کنیم که تمامی کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ مایل به استفاده از سامانه پیام کوتاه جهت توسعه فعالیت های خود هستند؛ به عبارتی، جهت تبلیغات کسب و کار خود و ارسال نمودن پیامک های تبلیغاتی برای مشتریانشان، از پیامک استفاده می‌نمایند. ذکر این نکته ضروری است که برای ارسال پیامک به مشتریانتان شما نیازمند استفاده از ابزاری هستید که با نام سامانه پیامکی شناخته می‌شود. در ادامه مطلب، در مورد سامانه پیام کوتاه و چگونگی راه اندازی سریع سامانه پیامکی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سامانه پیامکی را بهتر بشناسیم!

ممکن است نام سامانه پیام کوتاه در ابتدا برایتان کمی عجیب و غریب باشد، اما زمانی که با کاربرد و نحوه راه اندازی آن آشنا شدید، خواهید دانست که کار کردن با آن بسیار راحت است و هر شخصی توانایی استفاده از آن را دارد. به طور کلی، تمامی سامانه های پیامکی این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که بتوانند، ارسال و دریافت پیامک را انجام دهند.

پنل اس ام اس دارای محیطی مشابه محیط ایمیل است و افراد می‌توانند بدون داشتن دانش خاصی و به آسودگی، پیامک های خود را ارسال و یا دریافت نمایند. شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه دیگر نیازی به ارسال جداگانه پیامک نخواهید داشت و می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، برای کلیه مشتریانتان پیامک های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی ارسال کنید. سامانه پیام کوتاه، در حقیقت، یک نوع نرم افزار تحت وب است و افراد برای کار کردن و استفاده از آن نیازمند دانش و یا نرم افزار سنگینی نخواهند بود، بلکه تنها به اینترنت و یک دستگاه مثل لپ تاپ یا تبلت نیازمندند.

کاربردهای سامانه پیامکی

سامانه پیام کوتاه
کاربردهای سامانه پیام کوتاه

اگر بخواهیم تعریف دقیق و درستی از سامانه پیامکی و یا سامانه پیامک داشته باشیم، باید بگوییم که سامانه پیام کوتاه سیستمی است که به شکل تخصصی به ارسال و دریافت و همچنین، مدیریت پیامک ها می‌پردازد و ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند به ارسال و دریافت، ایجاد و تحلیل پیامک بپردازند.

افراد با بهره گیری از سامانه پیامکی قادر خواهند بود به کلیه شماره های همراه اول و ایرانسل دستیابی داشته باشند و برای آن ها در کمتر از ۶۰ ثانیه، پیام انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی را ارسال و دریافت نمایند. افراد همچنین، می‌توانند با کمک سامانه پیامک، انواع نظرسنجی و مسابقه برگزار کنند و انواع پیامک اعم از پیامک تولد و … را به شکل خودکار برای دیگران ارسال نمایند.

گفتنی است که سامانه پیامکی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید به اشخاص حاضر در یک منطقه، محدوده، شهر خاص و … پیامک ارسال کنید. علاوه بر آن، می‌توانید پیامک های خود را در یک زمان و تاریخ خاص به افراد مشخص شده‌ای، ارسال نمایید. موارد ذکرشده تنها بخشی از کاربردهای سامانه پیام کوتاه می‌باشد و قطعا شما با تهیه یک پنل اس ام اس قادر خواهید بود از قابلیت های بیشتر و کاربردی‌تری استفاده نمایید.

راه اندازی سریع سیستم پیامکی فراپیامک

سامانه پیام کوتاه فراپیامک
راه اندازی سریع سامانه پیام کوتاه فراپیامک

تا اینجا با بسیاری از قابلیت هایی که سامانه پیام کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد، آشنا شده‌اید، در ادامه مطلب قصد داریم به شما راه اندازی سریع و ساده یک سامانه پیام کوتاه را به شکل رایگان، آموزش دهیم. برای این کار نیاز است که هر یک از پنل هایی که از سوی شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی، در اختیارتان قرار می‌گیرد را بررسی نمایید.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر جهت خریداری پنل اس ام اس هستید، ما به شما سامانه فراپیامک را توصیه می‌کنیم؛ چرا که با استفاده از آن قادر خواهید بود بازاریابی موفقی را بدون اتلاف وقت و هزینه، تجربه نمایید. لازم است بگوییم که ثبت نام در سامانه فراپیامک طی چند گام ساده انجام می‌شود و این که این سامانه به شما این امکان را می‌دهد که به طور رایگان پنل خود را تست نمایید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

تست رایگان سامانه و سیستم فراپیامک

همان گونه که بیان شد، شما با انتخاب سامانه فراپیامک جهت خریداری پنل پیامک، این امکان را خواهید داشت که پنل مدنظر خود را به شکل رایگان تست نمایید تا دریابید که کارایی آن جوابگوی نیازهای شما هست یا خیر. شما با استفاده از این امکان می‌توانید سامانه موردنظر خود را از جهات مختلف مورد ارزیابی قرار دهید و با امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

شما می‌توانید برای تست رایگان پنل اس ام اس خود از نسخه رایگان این سامانه استفاده کنید. برای انجام این کار تنها نیاز است در وب سایت فراپیامک به نشانی /https://farapayamak.ir ثبت نام کرده و هنگامی که پنل شما فعال گردید، بر روی گزینه ورود کلیک نمایید و در بخش نام کاربری و رمز عبور عبارت “farapayamak” را وارد نمایید.

چنان چه برای راه اندازی سامانه پیامکی با مشکل مواجه شدید، کافی است با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه فراپیامک شما را بهتر راهنمایی نمایند.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک