وبلاگ فراپیامک

نصب پنل اس ام اس

نصب پنل اس ام اس

خلاصه

نصب پنل اس ام اس یک پیشنهاد ویژه و به‌صرفه برای اشخاصی است که قصد دارند حجمی از اطلاعات را برای مشتریان و مخاطبان خاص خود ارسال کنند. نصب پنل اس ام اس در وب سایت فراپیامک مراحل بسیار ساده ای دارد که هر شخص می‌تواند در ابتدا ویژگی های آن ها را مشاهده کرده، با یکدیگر مقایسه کند و سپس، به صورت تحت وب و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی و مطابق با نیاز خود آن ها را خریداری نماید.

نصب پنل اس ام اس چه کاربردی دارد؟

نصب پنل اس ام اس را می‌توان یک نوع ابزار شخصی به حساب آورد که از طریق آن، پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی به طور مستقیم به گوشی فرد گیرنده ارسال می‌شود، در واقع، با نصب پنل اس ام اس می‌شود ارتباطی آنی و مستقیم با فرد گیرنده آن برقرار کرد.

زمانی که فروشنده یک کالا، مدیر یک موسسه یا سازمان و یا هر شخص دیگری که در حال ارائه خدمات یا فروش محصول بخصوصی است، قصد داشته باشد تا مشتریان خود را در جریان تخفیفات یا فروش ویژه، چگونگی ارائه خدمات، محل عرضه محصول یا هر گونه اطلاعات دیگر قرار دهد، به راحتی می‌تواند اقدام به خرید و نصب پنل اس ام اس کند و با استفاده از آن به مشتریان خود در هر کجا که هستند، اطلاع رسانی کرده و یا پیامک های مناسبتی را در تاریخ و زمان خاصی برای آن ها ارسال کنند.

تصویری از دسترس بودن اس ام اس
در دسترس بودن اس ام اس

مزایای نصب پنل اس ام اس چیست؟

شاید برای برخی افراد این سوال مطرح شود که این نوع اطلاع رسانی ها را با برقراری تماس تلفنی نیز می‌شود انجام داد، اما لازم است بگوییم که ارسال اس ام اس نسبت به تماس تلفنی دارای مزایای برجسته‌ای است:

مقرون به صرفه تر بودن

اول این که ارسال اس ام اس به طبع، هزینه‌ای بسیار به‌صرفه‌تر نسبت به برقراری تماس تلفنی با تمامی مشتریان دارد.

برقراری ارتباط در مدت زمان کوتاه

دوم این که برای اطلاع رسانی با کمک اس ام اس به زمان بسیار کمی احتیاج است، به گونه‌ای که شما قادر خواهید بود در طول یک روز کاری برای تعداد قابل توجهی از مشتریان خود، اس ام اس های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی را ارسال کنید.

احتمال دیده شدن بیشتر توسط گیرنده

یکی دیگر از مزایای نصب پنل اس ام اس که باعث شده افراد آن را حتی مناسب تر از ارسال ایمیل یا پست الکترونیکی بدانند این است که در روش ارسال پیامک، شانس این که پیامک برای گیرنده ارسال شود و گیرنده نیز آن را مطالعه کند، بیشتر است؛ چرا که امکان دسترسی به اینترنت و ایمیل برای اغلب افراد امکان‌پذیر نمی‌باشد و یا ممکن است ایمیل، دچار فیلتر ایمیل های ناخواسته شده و از بین برود.

تصویری از احتمال دیده شدن بیشتر توسط گیرنده
احتمال دیده شدن بیشتر توسط گیرنده

در دسترس بودن

اگر بخواهیم مزایای نصب پنل اس ام اس را نسبت به فکس برای شما بازگو کنیم، باید بگوییم که فکس یک دستگاه قابل حمل نیست و علاوه بر آن می‌شود گفت که یک وسیله شخصی نیز نمی‌باشد و هر کسی می‌تواند آن را بردارد و بخواند. دیگر این که ارسال اس ام اس هم هزینه کمتری نسبت به فکس برای افراد در پی دارد و هم این که زمان کمتری را برای تایپ و ارسال نیاز دارد.

شرایط نصب پنل اس ام اس در وب سایت فراپیامک چگونه است؟

وب سایت فراپیامک با ارائه پنل های به‌صرفه به همراه تمامی ویژگی های مورد نیاز، توانسته کمک شایانی به مدیران و صاحبان کسب و کارها داشته باشد. شما به راحتی می‌توانید به وب سایت فراپیامک مراجعه فرمایید، بدون آن که نیازی به نصب باشد، یکی از چهار پنل موجود را بررسی و پس از مطالعه مشخصات آن ها و یا مشورت با واحد فروش فراپیامک، با توجه به نیاز خود اقدام به خرید و نصب پنل اس ام اس کنید.

گفتنی است چنانچه نیاز به دریافت مشاوره یا راهنمایی بیشتری جهت انتخاب و خرید پنل اس ام اس داشته باشید، کارشناسان مجموعه فراپیامک آماده خدمت رسانی هستند و شما را در انتخاب هر چه بهتر پنل ها همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است جهت خرید هر گونه پنل در وب سایت فراپیامک نیاز به ثبت نام بوده و تمامی مراحل ثبت نام بایستی به طور کامل و صحیح انجام گیرد، پس از ثبت نام افراد می‌توانند پنل را خریداری و برای احراز هویت پنل اقدام کنند.

خرید خط پس از نصب پنل اس ام اس

نکته حائز اهمیت در مورد تهیه خط که بعد از ثبت نام باید انجام گیرد، این است که مراحل استعلام خطوط ۶ رقمی و ۸ رقمی به صورت تلفنی بوده اما چنانچه خطوط مدنظر شما ارقام بیشتری را داشته باشد، در داخل پنل استعلام داده می‌شود و قابل دسترسی بوده و دیگر نیازی به تماس تلفنی در این مورد نمی‌باشد. همچنین، علاوه بر خطوط ۶ و ۸ رقمی، خطوط ۵۰۰۰ نیز فقط و فقط از طریق تلفنی قابل استعلام می‌باشد.

تصویری از خرید خط پس از نصب پنل اس ام اس
خرید خط پس از نصب پنل اس ام اس
جمع بندی

طی کردن مراحل نصب پنل اس ام اس بسیار ساده بوده و در عرض چند دقیقه قابل انجام است، چنانچه در هر کدام از مراحل بالا نیاز به دریافت راهنمایی بودید، می‌توانید با کارشناسان فراپیامک ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را حل کنید.

هر چهار پنل در نظر گرفته شده به گونه برنامه ریزی شده است که مطابق با نیازهای تمامی اقشار و کسب و کارها باشند و در حدی جامع و کامل باشند که رضایت صد در صدی مشتری را در پی داشته باشد.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم چنانچه به یک پنل کارآمد و مقرون به‌صرفه نیازمند هستید تا بتوانید مطالب مدنظرتان را به صورت زمان بندی شده برای کاربرانتان ارسال کنید، به وب سایت فراپیامک مراجعه فرمایید.

3 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک