وبلاگ فراپیامک

نرم افزار ارسال پیامک طولانی

نرم افزار ارسال پیامک طولانی

خلاصه

نرم افزار ارسال پیامک طولانی یک نرم افزار بسیار کاربردی برای شرکت ها یا سازمان هایی است که قصد دارند برای گیرندگان، پیامک طولانی به صورت اس ام اس ارسال کنند.

نرم افزار ارسال پیامک طولانی

نرم افزار ارسال پیامک طولانی یک نرم افزار بسیار کاربردی برای شرکت ها و سازمان هایی است که قصد دارند برای گیرندگان، پیامک طولانی مانند متن های بلندی که در آنها خدمات و یا محصولات مختلفی معرفی شده، به صورت اس ام اس ارسال کنند. این اپلیکیشن یکی از خدماتی است که شرکت فراپیامک در راستای سهولت انجام خدمات پیامکی برای بسیاری از گوشی های اندروید ارائه داده است.

 نرم افزار ارسال پیامک طولانی برای ارسال پیامک انبوه خدماتی و تبلیغاتی برای گوشی های موبایل و دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید ایجاد شده است.

ارسال نرم افزار پیامک طولانی
نرم افزار پیامک طولانی

نرم افزار پیامک طولانی چه کاربردی دارد؟

این نرم افزار برای افراد زیادی که به جای استفاده از کامپیوتر و PC از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند، کاربرد زیادی دارد. با استفاده از این نرم افزار می‌توان به راحتی از طریق گوشی موبایل به سامانه ارسال پیامک طولانی دسترسی داشته باشند و این مورد یکی از دلایل اصلی ایجاد این اپلیکیشن است.

با نرم افزار پیامک طولانی، چند کاراکتر می‌توان ارسال کرد؟

تعداد کاراکترهای هر پیامک بستگی به زبان انتخاب شده برای متن دارد. با استفاده از نرم افزار ارسال پیامک طولانی می‌توان در یک پیامک هر تعداد کاراکتر را ارسال کرد.

اما اگر تعداد کاراکترها بیشتر از مقادیر زیر باشد، هر متن دو یا چند پیامک محاسبه خواهد شد.

  • زبان فارسی: ۷۰ کاراکتر
  • زبان انگلیسی (فینگیلیش): ۱۴۰ کاراکتر

اولین شرکت فعال که در ایران، برنامه ارسال پیامک انبوه را طراحی کرد، کدام است؟

اولین شرکت در زمینه طراحی و برنامه نویسی اس ام اس انبوه در ایران شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا است که این شرکت برای سامانه فراپیامک و جهت راحتی استفاده از نرم افزار ارسال پیامک کوتاه فراپیامک، اقدام به تهیه و ارائه اپلیکیشن ارسال پیامک نموده است که در ادامه به امکانات این اپلیکیشن می‌پردازیم.

تصویری از خريد نرم افزار پيامك طولاني
خريد نرم افزار پيامك طولانی

امکانات نرم افزار پیامک انبوه با استفاده از گوشی:

۱- امکان مشاهده اطلاعات پنل

کاربران این نرم افزار می‌توانند به مشاهده شارژ پیامکی خود بپردازند و در صورت اتمام شارژ پیامکیشان می‌توانند مجددا شارژ بگیرند که می‌توانند آن را از طریق اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و به صورت آنلاین خرید کنند.

۲- امکان مشاهده لیست و گروه های دفترچه تلفن سامانه پیامکی

در برنامه پیامک انبوه با گوشی می‌توانیم لیست مخاطبین پیامکی خود را در قالب دفترچه تلفن ذخیره کنیم و برای آن ها پیامک ارسال نماییم.

۳- امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره مخاطبان موجود در گوشی

در این نرم افزار شما می‌توانید به شماره های موجود در گوشی موبایل خود پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستید. بنابراین، در صورت لزوم می‌توانید پیامک های تبلیغاتی و مهم را به لیست مخاطبان خود ارسال نمایید.

۴- امکان مشاهده پیام های ارسالی و دریافتی

در این برنامه موبایل، شما می‌توانید پیامک های ارسالی و پیامک های دریافتی را هر زمان که تمایل داشتید، مشاهده کنید.

۵- امکان ارسال زمان دار پیامک های تبلیغاتی انبوه

گاهی لازم است که پیامک های تبلیغاتی در زمان و ساعات معینی تنظیم شوند که در نرم افزار ارسال پیامک طولانی این امکان وجود دارد.

۶- ارسال پیامک طولانی از روی نقشه به شماره های همراه اول و ایرانسل

از طریق دسترسی به نقشه شهرهای مختلف می‌توانید پیامک انبوه ارسال نمایید که این نیز در نرم افزار فراپیامک امکان پذیر است.

۷- امکان ارسال مدرک و احراز هویت پنل

در این برنامه موبایل برای کاربران این قابلیت وجود دارد که تصویر مدرک خود را برای احراز هویت ارسال کنند؛ همچنین، در صورت نداشتن تصویر اسکن‌شده از مدرکشان، می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند از مدرک خود عکس بگیرند و بعد به نرم افزار منتقل نمایند تا کار آن ها انجام گیرد.

تصویری از امکانات برنامه نرم افزار پیامک طولانی
امکانات برنامه نرم افزار پیامک طولانی
کاربرد نرم افزار تبدیل متن به گفتار برای پیامک های طولانی

یکی از امکانات ویژه ای که فراپیامک برای مشترکین خود جهت سهولت در ارسال پیامک های طولانی از طریق خریداری کردن پنل پیامک در نظرگرفته، نرم افزار تبدیل متن به گفتار (TTS) است.

در این نرم افزار، تمامی کلمات و حروف بر اساس واج های زبان تبدیل می‌شود که در نتیجه نه تنها سرعت تایپ را افزایش داده بلکه امکان خطای نوشتاری را نیز به حداقل می‌رساند.

استفاده از نرم افزار تبدیل متن به گفتار برای ارسال پیامک های طولانی موجب صرفه جویی در وقت مشترکین شده و به آنها امکان می‌دهد که حتی در شرایطی که امکان تایپ کردن برای آنها وجود ندارد، بتوانند پیامک های طولانی ارسال کنند.

اصلی ترین کاربرد نرم افزار تبدیل متن به گفتار، امکان ارسال پیامک به صورت صوتی است. فراپیامک اولین پنل کاربری پیامک صوتی را با ابداع این نرم افزار ویژه در اختیار مشترکین خود قرار داده است که البته در اپلیکیشن فراپیامک این امکان وجود ندارد.

سخن آخر

تمامی کاربرانی که اشتراک پنل های پیامکی فراپیامک را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در صورت نیاز به ارسال پیامک صوتی از این نرم افزار استفاده کرده و از دیگر امکانات این نرم افزار از جمله وب سرویس و API نیز بهره مند شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک