وبلاگ فراپیامک

خرید خط اختصاصی پیامک

خرید خط اختصاصی پیامک

خرید خط اختصاصی پیامک

خرید خط پیامک اختصاصی به شما کمک می‌کند که بسیاری از فعالیت های خود از جمله مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه را برای اپراتورها یا پیش‌شماره‌های مختلف انجام دهید. این خطوط حداقل ۶ رقم و حداکثر ۱۴ رقم دارند و برای خرید آن باید اطلاعات و مدارک لازم را دارا باشید که در ادامه بحث آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

خط اختصاصی پیامک چیست؟

خط اختصاصی پیامک، به خطوط ارسال پیامک انبوه گفته می‌شود که به یک شخص حقیقی یا حقوقی برای ارسال و دریافت پیامک های انبوه و در کل، استفاده از سامانه پیامکی، اختصاص داده می‌شود.

سرشماره های خط اختصاصی پیامک، همان سرشماره‌های متعارف هستند؛ مانند ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۵۰۰۰، ۳۰۰۰، ۰۲۱ یا ۰۲۶

پیامک هایی که پس از خرید پیامک اختصاصی برای مشتریان ارسال می‌کنید، هیچ هزینه ای برای مشتری شما به دنبال نخواهد داشت.

تاثیرات خط اختصاصی بر پیامک
خط اختصاصی پیامک

برای خرید خط اختصاصی پیامک چه مراحلی لازم است، انجام گیرد؟

برای دریافت خط اختصاصی پیامک کار شما سخت نخواهد بود و کافی است که احراز هویت انجام دهید؛ یعنی مشخصات موجود در کارت ملی خود و اطلاعات دیگری مانند قبض تلفن و اجاره نامه یا مدارک مشابه را برای فراپیامک ارسال نمایید. پس از بررسی کارشناسان، در صورت تایید هویت امکان خرید پیامک اختصاصی را خواهید داشت.

تفاوت خطوط اختصاصی پیامک و خطوط عمومی پیامک

خطوط اختصاصی همان خطوطی هستند که به صورت اختصاصی در خدمت شما قرار داده می‌شوند و به نام شما برایتان خریداری می‌گردد و می‌توانید از طریق آن ها اس ام اس های خود را برای مشتریان و مخاطبان خود ارسال نمایید.

اصلی ترین تفاوت خرید خط اختصاصی پیامک نسبت به خطوط اشتراکی، این است که خطوطی که به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، قابلیت دریافت پیامک را ندارند و علت این امر استفاده چند کاربر به صورت همزمان از آن ها است.

در صورتیکه پس از خرید پیامک اختصاصی شما می‌توانید روی شماره خریداری شده از کاربران اپراتورهای تلفن همراه، پیامک نیز دریافت کنید.

نکاتی که قبل از خرید خطوط اختصاصی باید به آن ها توجه کنید:

۱- توجه به تعرفه مربوطه

لازم است که قبل از استعلام خطوط به تعرفه های آن ها توجه کنید تا بتوانید سود و زیان آن را قبل از خرید بررسی نمایید.

۲- توجه به کسر هزینه از حساب شما

لازم است بدانید که هزینه مربوط به خط اختصاصی از حساب پیامکی شما کسر می‌شود.

۳- صبور باشید!

کارهای مربوط به استعلام خط اختصاصی نیاز به زمان دارد؛ همچنین، دریافت نتیجه استعلام نیز تا حدودی، زمانبر است؛ بنابراین، باید منتظر بمانید و صبور باشید تا خط خریداری‌شده در پنل پیامکیتان قرار دارد.

 ۴- از زمان دریافت خط آگاه باشید!

از زمانی که کار وارد کردن مشخصات تمام می‌شود و هزینه لازم را پرداخت می‌کنید تا فعال شدن خط شما به حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت اداری، زمان نیاز است؛ بنابراین، در این مدت صبور باشید و نگران نباشید که مبادا خط اختصاصی شما فعال نخواهد شد.

تصویری از تفاوت خطوط اختصاصی پیامک با خطوط عمومی
تفاوت خطوط اختصاصی پیامک با خطوط عمومی

 تاثیرات خرید خط اختصاصی پیامک بر کسب و کار و بازاریابی

یکی از شرایط لازم برای موفقیت در کسب و کار و بازاریابی ارتباط موثر و بیشتر با مشتریان است تا بتوانید پیشنهادات و نظریات آن ها را دریافت کرده و خرید و ارائه خدمات خود را با توجه به نیازهای آن ها انجام دهید.

بنابراین، برای آن که به این امر دست یابید، لازم است تا با آن ها ارتباطی بی‌واسطه داشته باشید که یکی از بهترین راه های ارتباط مستقیم با آن ها استفاده از خطوط اختصاصی پیامک است که این خطوط، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در هر زمان و در هر مکانی از طریق این خطوط اختصاصی به مشتریان خود پیامک انبوه ارسال کنید و آن ها را از تبلیغات، تخفیفات و خدمات خود آگاه کرده و ارتباط تنگاتنگی با آن ها بر قرار نمایید و کسب و کار خود را هرچه بیشتر به کمک این خطوط رونق بخشید.

تصویری از مزیت خطوط اختصاصی پیامک
مزیت خطوط اختصاصی پیامک

چند مورد از پیش شماره های خطوط اختصاصی پیامک و مزایای هریک

برای خرید پیامک اختصاصی، چندین پیش شماره وجود دارد که هر یک شرایط و ویژگی های خاصی دارد. در ادامه چند مورد از آنها و مزایا هر یک را برای شما ذکر می‌کنیم.

۱- پیش شماره ۱۰۰۰

این خط از قدیمی ترین خطوط است که اکثر ارگان های دولتی از آن استفاده می‌کنند. دارای مزایای زیادی از جمله قابلیت سرعت بالا در ارسال و دریافت گزارشات است.

۲- خط ۲۰۰۰

با خرید پیامک اختصاصی از خط ۲۰۰۰، هزینه پیامک هایی که به دلایل مختلف از جمله خاموش بودن مخاطب، مشغول بودن مخاطب و در دسترس نبودن مخاطب به دست او نرسیده است را به حساب شما برگشت داده می شود؛ البته این قابلیت مربوط به خطوط قدیمی پیامک ۲۰۰۰ است و مشترکین جدید این خطوط، چنین قابلیتی نخواهند داشت.

از دیگر مزایای این سرشماره قابلیت سرعت بالا در ارسال پیامک به مخاطبین است.

۳- خط ۳۰۰۰

خطوطی با این سر شماره بسیار قابل اعتماد و کاربردی هستند و دارای مزایایی از جمله مقرون به صرفه بودن و دارای قابلیت گزارش گیری همانند سایر سرشماره‌ها هستند.

۴- خط ۵۰۰۰

این خطوط از خطوط پرطرفدار در میان ارگان های مختلف هستند که دارای مزیت هایی از جمله قابلیت گزارش گیری به طور کامل و دقیق و تعرفه مقرون به صرفه و مناسب می‌باشند؛ همچنین، خرید پیامک اختصاصی با این سرشماره دارای قابلیت سرعت بسیار بالا برای ارسال پیامک های انبوه خدماتی و تبلیغاتی است.

۶- خط ۰۲۱

برای داشتن خطی با این سر شماره باید حتما ساکن تهران باشید و از مزایای آن یکی شدن شماره پیامک تبلیغات شما با شماره تلفن محل کارتان است. همچنین، خطوطی با این سرشماره ریزش بسیار پایینی نسبت به دیگر خطوط دارد. علاوه بر این، از دیگر مزایای این خط وجود کیفیت بالا در ارسال پیامک های تبلیغاتی با سرعت بسیار بالا است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک