وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

خلاصه

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای مناسب برای کسب و کارهایی است که حساس به محدوده و یا منطقه ای خاص هستند، به عبارت دیگر، افراد حاضر در آن منطقه، مشتریان واقعی آن ها می‌باشند.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای مناسب برای کسب و کارهایی است که حساس به محدوده و یا منطقه ای خاص می‌باشند، به عبارت دیگر، این امکان، برای صاحبان کسب و کارهایی کاربردی است که افراد حاضر در آن منطقه، مشتریان واقعی آن ها هستند. محدود کردن پیامک های تبلیغاتی به محدوده ای خاص علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی، باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می‌شود.

به این دلیل، گفته می‌شود که ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای موثرتر از سایر روش ها است؛ چرا که می‌توانید تبلیغات را در مجاورت محل فعالیت و کسب و کار خود انجام دهید و این که این موضوع باعث می‌شود تا تعداد مشتریان بیشتری برای بازدید به محل کسب شما رجوع کنند؛ چرا که رفت و آمد برای آن ها کار دشواری نخواهد بود.

همان طور که پیش تر بیان شد، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید اطلاعیه های خود را برای افراد یک شهر، منطقه و حتی یک محدوده ارسال نمایید؛ برای مثال، اگر یک مدرسه غیردولتی جدید، قصد ثبت نام دانش آموزان را داشته باشد و برای این کار گزینه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای را در سطح کشوری انجام دهد، بدون شک این اقدام یک اقدام غیر عاقلانه است به علت که به جز دانش آموزان همان منطقه، هیچ دانش آموز دیگری تمایل ندارد، در مدرسه ای دورتر از محل زندگی خود، تحصیل کند؛ پس، حتما می‌بایستی از روش ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای استفاده نماید.

تصویری از ارسال پیامک منطقه‌ای، هدفمند
ارسال پیامک منطقه‌ای، هدفمند

ارسال پیامک منطقه‌ای، هدفمند

ارسال پیامک منطقه ای به صورت هدفمند، یکی از نمونه روش های ارسال پیامک است که با کمک آن مدیران و صاحبان کسب و کار می‌توانند به بانک یا منبع شماره تماس های مشاغل و یا اصناف مختلف دسترسی پیدا کنند و برای آن ها پیامک انبوه، ارسال نمایند؛ به بیان دیگر، می‌شود گفت منظور از ارسال پیامک منطقه ای هدفمند این است که فرد قادر خواهد بود طبق بانک موجود در سامانه، ارسال های ترتیبی و یا تصادفی ب شماره های موجود در بانک را برای خود تنظیم نموده و ارسال نماید.

بانک موجود در سامانه می‌تواند شامل بانک شماره های ایرانسل و همراه اول، بانک استانهای کشور، پزشکان و همچنین، بانک کد پستی تهران و سایر شهرها باشد. این امکان در وب سایت فراپیامک برای شما عزیزان موجود است و به راحتی می‌توانید از امکانات ارسال پیامک منطقه ای هدفمند که در این وب سایت برای شما محیا شده است، استفاده نمایید.

 پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال سن و جنسیت

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال سن و جنسیت نیز یک نمونه ماژول دیگر است که هم به صورت شهر به شهر برای شما پیامک های تبلیغاتی را ارسال خواهد کرد و هم این که دارای قدرت تفکیک نمودن سن و جنسیت افراد شهری را دارد که قصد دارید برایشان پیامک ارسال کنید. این گزینه بیشتر برای افرادی مورد کاربرد است که محصول یا خدماتی را برای افراد یک رنج سنی خاص یا جنسیتی خاص ارائه می‌دهند.

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال کدپستی همراه اول

ارسال کد پستی همراه اول نیز از دیگر روش های ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است؛ با این تفاوت که می‌توانید یک کد پستی را تا ۶ رقم را محدود نمایید تا پنل به تمامی شماره های همراه اول موجود در آن کد پستی، پیامک ارسال کند. در این روش که یکی از بهترین روش های انجام تبلیغات محیطی است، هر چه تعداد رقم های کدپستی بیشتر باشد، به همان میزان منطقه موردنظر که قصد دارید برای شماره های همراه اول آن پیامک ارسال شود، کوچک تر خواهد بود.

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال کد پستی ایرانسل

ارسال کد پستی ایرانسل نیز دقیقا همانند روش بالا است، با این تفاوت که پیامک های ارسالی برای اشخاص دارای خط ایرانسل، فرستاده می‌شود. لازم به ذکر است، در وب سایت فراپیامک هر دو نوع روش ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای بیان شده در بالا، قابل استفاده است و هر کاربر، می‌تواند بنا بر نیاز خود یک یا هر دو روش را انتخاب نماید. موردی که از طرف کارشناسان فراپیامک به مشتریان عزیز داده می‌شود این است که همواره توجه داشته باشید چنان چه فردی که از منطقه مورد نظر خارج شود (از منطقه ای که کد پستی آن به پنل داده شده است)، پیامک های تبلیغاتی همچنان برای وی ارسال خواهند شد مگر آنکه برای تغییر کدپستی خود بر روی سند موبایلش اقدام نماید و بانک کدپستی نیز آپدیت شود.

تصویری از پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال از روی نقشه
پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال از روی نقشه

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال از روی نقشه (ماژول پیامپ)

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال از روی نقشه به این صورت است که فرد، جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی خود، در ابتدا می‌بایست منطقه مدنظر خود را از روی نقشه شهر خود که در پنل قرار گرفته، انتخاب نماید و پس از آن، تعداد شماره های همراه اول و ایرانسل منطقه انتخاب شده را مشاهده و برای هر تعداد که بخواهند، پیامک ارسال می‌کنند.

گفتنی است از آنجا که دلیلی ندارد بودجه تبلیغاتی خود را صرف افرادی کنید که در محدوده دسترسی شما نیستند، این روش همواره از طرف کارشناسان فراپیامک به بازاریابان، فروشگاه ها و … توصیه می‌شود.

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت تصویری از ارسال کدپستی همراه اول
پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال کدپستی همراه اول

پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت ارسال بی تی اس ایرانسل

ارسال بی تی اس ایرانسل مختص یک شهر یا استان نمی‌باشد و این امکان را در شما قرار می‌دهد که بتوانید برای تمامی خطوط ایرانسل اعم از اعتباری و دائمی و همچنین، تمامی شماره ها در رنج ۰۹۳۸ و ۰۹۳۹ گرفته تا ۰۹۳۰، ۰۹۳۵، ۰۹۳۶ و ۰۹۳۷ به علاوه پیش شماره های آتی این اپراتور و در تمامی نقاط کشور، پیامک ارسال کنید. با این روش، افراد توانایی ارسال بیش از ۵۰ هزار پیامک را به شماره های ایرانسل خواهند داشت با ذکر این نکته که در این روش، هیچ گونه گزارشی وجود ندارد.

1 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک