وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک به بلک لیست

ارسال پیامک به بلک لیست

خلاصه: ارسال پیامک به بلک لیست یا همان لیست سیاه مخابراتی امکان پذیر نیست اما درصورت خریداری پنل پیامک خدماتی از فراپیامک، تمامی پیامک ها به دست گیرندگان حتی شماره های بلک لیست خواهد رسید.

ارسال پیامک به بلک لیست

ارسال پیامک به بلک لیست یا همان لیست سیاه مخابراتی امکان پذیر نیست اما درصورتیکه پنل پیامک خدماتی را از فراپیامک خریداری کرده باشید، این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی پیامک ها به دست گیرندگان حتی شماره های بلک لیست خواهد رسید.

در واقع می توان گفت که همه اشخاص می توانند با ارسال کدهای مشخص شده به شماره هایی که دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در اختیار آنها قرار داده است، اعلام کنند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی نداشته تا از آن پس پیامک های تبلیغاتی را دریافت نکنند اما دریافت پیامک خدماتی را نمی توان مسدود کرد.

لازم به ذکر است وب سایت فراپیامک این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که به راحتی و بدون نصب هیچ گونه نرم افزار و سخت افزاری بتوانند ارسال پیامک خدماتی به بلک لیست را انجام دهند. انجام این کار هزینه زیادی را نمی طلبد و شما تنها با صرف هزینه ای اندک و بسیار پایین تر از دستگاه ارسال پیامک، قادر خواهید بود پیامک های خدماتی موردنظر خود را به شماره های مسدود ارسال کنید.

در ادامه مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید به شماره موبایل اشخاص، پیامک هایی اعم از پیامک های خدماتی ارسال کنید در حالی که آن ها پیامک های تبلیغاتی را برای خط خود بسته اند و این که چگونه این مشکل را یک بار برای همیشه حل کنید.

تصویری از ارسال پیامک با کمک خط خدماتی
ارسال پیامک با کمک خط خدماتی

تفاوت بین خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی

از لحاظ ظاهری می توان گفت که خطوط تبلیغاتی با خطوط خدماتی هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و تنها فرقشان در این است که از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک های انبوه یا بالک استفاده می شود، در حالی که از خطوط خدماتی می توان جهت ارسال پیامک به شماره های مسدود یا بلک لیست استفاده کرد و فقط این که برای ارسال پیامک به گروه مخاطبین می باشند.

همان طور که می دانید با کمک خطوط تبلیغاتی می توان به یک منطقه یا یک شهر خاص، پیامک ارسال کرد و استفاده از آن نیاز به تعهد نداشته اما برای تبدیل یک خط تبلیغاتی به خدماتی حتما می بایست تعهدنامه ای را بدست کارشناسان سامانه موردنظرتان برسانید و پس از گذشت مدت زمانی بین یک هفته تا حداکثر یک ماه، قابلیت استفاده از آن را خواهید داشت.

کاربرد خط خدماتی برای افراد

بی شک خطوط خدماتی کاربردهای زیادی را به دنبال خواهند داشت که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره خواهد شد:

  • زمانی که نیاز باشد کدهای فعال سازی را از طریق وب سایت یا دیگر اپلیکیشن ها برای افراد ارسال شود و یا این که قصد داشته باشید پیامک های از قبیل تشکر از خرید را برای مشتریان ارسال کنید.
  • زمانی که بخواهید از داخل پنل و یا از طریق وب سرویس پیامک هایی همچون پرداخت بدهی را یادآوری کنید.
  • زمانی که آموزشگاه ها و یا مدارس بخواهند پیامک هایی را جهت اطلاع رسانی از زمان و نحوه تشکیل کلاس ها به دانش آموزان یا والدین آن ها ارسال کنند.
  • پیامک های که دفاتر بیمه برای مشتریان خود ارسال می کنند تا تمدید بیمه آن ها را یادآوری کنند.
  • ارسال پیامک هایی حاوی تبریک تولد، که این نوع پیامک ها از دفترچه تلفن سامانه و به صورت خودکار انجام می پذیرد.
  • سایر پیامک هایی که جنبه اطلاع رسانی داشته باشد و این که مشتری در انتظار دریافت آن ها باشد را می توان از طریق خطوط خدماتی ارسال کرد.
تصویری از ارسال پیامک بوسیله سیم کارت
ارسال پیامک بوسیله سیم کارت

روش های ارسال پیامک به بلک لیست

با توجه به ماهیت پیامک های تبلیغاتی و خدماتی شما، از راهکارهای متفاوتی در این زمینه کمک گرفته می شود. در ادامه مطلب شما را با انواع روش های ارسال پیامک های تبلیغاتی به شمار ه هایی که مسدود شده اند، آشنا خواهیم کرد:

  • ارسال پیامک بوسیله سیم کارت
  • ارسال پیامک با کمک خط خدماتی
  • ارسال پیام صوتی

در مورد روش اول باید بگوییم که این راهکار زمانی استفاده می شود که افراد قصد دارند به لیست سیاه، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند در حالی که روش دوم زمانی به کار گرفته می شود که مشتریان تمایل به ارسال پیامک های غیرتبلیغاتی از قبیل تبریک تولد، ارسال کد فعال سازی و … را داشته باشند. در سامانه پیام کوتاه فراپیامک این امکان برای مشتریان عزیز فراهم شده است تا بر اساس نیاز خود از هر کدام از دو روش، ارسال پیامک با سیم کارت و یا ارسال پیامک با خطوط خدماتی، استفاده نمایند.

تصویری از ارسال پیامک صوتی
ارسال پیامک صوتی

نکات مهم در مورد ارسال پیامک به بلک لیست در مجموعه فراپیامک

  1. نکته حائز اهمیت که جا دارد در این جا به آن اشاره کنیم این است ارسال پیام به بلک لیست (لیست سیاه) در هیچ پنل پیامکی و هیچ گونه شرکتی امکان پذیر نمی باشد مگر اینکه خط ارسال پیامک را به خط خدماتی تبدیل کنند.
  2. دیگر این که در سامانه پیام کوتاه فراپیامک (پنل های اس ام اس) تنها هزینه پیامک های ارسالی از مشتریان دریافت می شود و بابت پیامک های ارسال شده به افراد موجود در لیست سیاه، هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود.
  3. نکته مهم دیگر که باید مدنظر داشته باشید این است که افراد جهت فعال سازی خط خدماتی حتما می بایست به اپراتور موردنظر، سفته تحویل دهند و فرمی را جهت ثبت نام خط خدماتی تکمیل بنمایند و تعهدی مبنا بر این که از خطوط خدماتی به هیچ عنوان جهت ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نخواهد کرد، دریافت می شود.

سخن آخر

همان طور که گفته شد مشتریان می توانند پیام های اطلاع رسانی و پیامک وب سرویس را با کمک خطوط خدماتی ارسال کنند که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال پیامک به بلک لیست و پنل اس ام اس می توانید از طریق شماره تماس های ۰۲۱-۲۴۸۱۴ و ۰۲۱-۲۴۵۲۱۰۰۰ با کارشناسان مجموعه فراپیامک تماس حاصل فرمایید و هر گونه سوال یا ابهامی در این زمینه را با آن ها در میان بگذارید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک