وبلاگ فراپیامک

خرید سرشماره پیامک

خرید سرشماره پیامک

خلاصه:

خرید سرشماره پیامک مورد استفاده اشخاصی است که قصد دارند پیامک های موردنظر خود را همانند پیامک های اطلاع رسانی و … را با سرشماره های دلخواه ارسال کنند.

خرید سرشماره پیامک

می توان گفت که در خرید سرشماره پیامک مورد استفاده اشخاصی است که قصد دارند پیامک های موردنظر خود را همانند پیامک های اطلاع رسانی و … را با سرشماره های دلخواه ارسال کنند. در واقع، این افراد می‌توانند خطوط پیامکی دلخواه خود را جهت ارسال پیامک های انبوه و یا اطلاع رسانی، خریداری کنند؛ با ذکر این نکته که خطوط مدنظر را تنها با پیش شماره هایی از قبیل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۲۱ می‌توانند دریافت نمایند.

هر اپراتور پیامک، دارای ویژگی هایی است که موجب شده تا افراد مختلف در زمینه های کاری مختلف، از یک سرشماره خاص استفاده کنند؛ برای مثال سرشماره های ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ بیشتر مورد استفاده سازمان ها و موسسات دولتی قرار می‌گیرد و می‌توان گفت که امتحان خود را پس داده‌اند و جزو قدیمی‌ترین خطوط پیامکی می‌باشند. گفتنی است شما می‌توانید خطوط ۱۰، ۱۲ و ۱۴ رقمی را با هزینه مناسبی از خط ۳۰۰۰ دریافت کنید.

سر شماره ۲۰۰۰ نیز یکی دیگر از خطوط پیامکی است که از مزایای آن می‌توان به قابلیت دریافت گزارش دقیق اشاره داشت. همچنین، از لحاظ هزینه باید بگوییم که سرشماره ۲۰۰۰ نسبت به دیگر اپراتورها تفاوت هایی در بازگشت هزینه دارد و آن این است که هم هزینه پیامک های ارسالی به لیست سیاه را بازگشت می‌دهد و هم هزینه پیامک هایی که به دلایل مختلف ارسال نشده‌اند را برای مثال مواقعی که گوشی خاموش باشد، را پس می‌دهد.

تصویری از مزایا و ویژگی های خرید خطوط پیامکی
مزایا و ویژگی های خرید خطوط پیامکی

درخواست به اپراتور پیام کوتاه

برای خرید سرشماره پیامک می‌توانید به اپراتورهای پیام کوتاه درخواست دهید، منظور از این اپراتورها همان شرکت هایی هستند که شما می‌توانید خطوط پیامکی خود را با هر کدام از پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و … دریافت کنید. لازم به ذکر است که خطوط پیامکی در انواع مختلف موجودند و هر کدام خصوصیات مختص به خود را دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

تفاوت خطوط پیامکی عمومی با اختصاصی

خطوط پیامکی در دو نوع اختصاصی و عمومی وجود دارند، و تفاوت شان، هم در ارتباط با اپراتوری است که آن ها را ارائه می‌دهد و هم مرتبط با سیاست های کاری که دارا هستند، برای مثال هزینه ارسال پیامک از طریق خطوط ۵۰۰۰ یا ۲۱ بسیار ارزان تر از سایر خطوط است. علاوه بر سیاست کاری و نوع اپراتور، دلایل دیگری وجود دارد که باعث می‌شود این دو نوع خطوط پیامکی را متمایز از دیگر بدانند که در ادامه مهم ترین آن ها برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • نحوه و چگونگی ارائه خطوط اختصاصی
  • تفاوت در قیمت خطوط
  • عودت هزینه های پیامک ناموفق
  • تفاوت سرعت ارسال پیامک
  • تفاوت در دریافت گزارش ارسال پیامک
  • امکان دریافت پیامک از سوی کاربر در خطوط اختصاصی

لازم به ذکر است که با وجود این تفاوت ها یک وجه مشترک بین دو خط پیامکی اختصاصی و عمومی وجود دارد و آن این است که این دو خط به هیچ وجه نمی‌توانند به بلک لیست، ارسالی داشته باشند مگر آن که آن ها را به خطوط خدماتی تبدیل کنید.

تصویری از تفاوت خطوط پیامکی عمومی با اختصاصی
تفاوت خطوط پیامکی عمومی با اختصاصی

مزایا و ویژگی های برجسته خرید خطوط پیامکی از مجموعه فراپیامک

مجموعه فراپیامک همواره تلاش خود را بر این امر نهاده تا با ارائه خدماتی باکیفیت، رضایت صددرصدی مشتریان خود را کسب کند؛ از این رو، ویژگی های خاصی را برای خطوط پیامکی اختصاصی و عمومی خود در نظر گرفته است که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره شده است:

  • از تمامی خطوط امکان ارسال تکی وجود دارد
  • عودت هزینه پیامک هایی که ارسال ناموفق داشته‌اند
  • امکان ارسال پیامک انبوه وجود دارد
  • گزارش تحویل، ارسال می‌گردد
  • ثبت خطوط به آسانی و در اسرع وقت، انجام خواهد شد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه های سرشماره های مختلف پیامکی و یا مطرح کردن هر گونه سوال در مورد خطوط پیامکی اختصاصی و یا عمومی، با کارشناسان فراپیامک تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی بفرمایند.

شرایط فروش خط به نمایندگان ویژه در وب سایت فراپیامک

با ذکر این نکته که معمولا خرید سرشماره پیامک کارایی خاصی برای کاربران ندارد و بیشترین استفاده آن ها برای نمایندگان می‌باشد، شرایطی از طرف مجموعه فراپیامک برای نمایندگانی که قصد خریداری سرشماره های پیامک دارند، مشخص شده است که در این جا به آن ها می‌پردازیم.

نمایندگانی که سرشماره های مشخص شده ای را خریداری می کنند بایستی قیمت گذاری خود را به گونه ای تصویب کنند که برابر و یا بالاتر از مبلغ ارائه شده توسط مجموعه فراپیامک باشد.

همچنین، گفتنی است که نمایندگان پس از مشخص نمودن اپراتور موردنظر خود، برای مثال ۳۰۰۰ و همچنین، مشخص نمودن عددهای موردنظر خود، برای مثال ۱۰۰۰۱ که نهایتا ۹ رقم شده و به صورت ۳۰۰۰۱۰۰۰۱ می‌باشد، می‌توانند بین ۱۰ رقم تا ۱۴ رقمی را نیز خریداری کرده و بفروشد.

موضوع دیگر این که رنج خطوط بر اساس پیش شماره ها (۱۰۰۰ ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ ۵۰۰۰) متفاوت است و شماره ۲۱ معمولا رنج و سرشماره ندارد و دلیل آن هم این است که شماره اختصاصی افراد می‌باشد و نمی توان آن را به صورت رنجی خریداری کرد؛ اما در مورد فروش خط به نمایندگان ویژه یک سری شرایط خاص وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

فروش خط به نمایندگان ویژه در وب سایت فراپیامک
فروش خط به نمایندگان ویژه
شرایط خاص خرید سرشماره پیامک
  • نمایندگان بایستی در طول یک روز بیش از ۵۰ هزار پیامک ارسالی داشته باشند
  • در طول یک روز حداقل ۵ خط اختصاصی را خریداری نمایند
  • مبلغ خرید بیش از ده میلیون تومان باشد و این که به صورت یکجا انجام شود
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک