وبلاگ فراپیامک

جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی

جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی

جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی

بهره گیری مهم ترین عناصر و جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی می‌تواند در جهت فروش بیشتر محصولات موثر باشد. اگر اطلاعات چندانی درباره محتوای بازاریابی پیامکی ندارید، همراه ما باشید تا شما را با عبارات مناسب و مورد نیاز در محتوای پیامک تبلیغاتی آشنا کنیم.

نکته مهمی که در جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی وجود دارد، این است که بدون قرار دادن شماره تماس و راه ارتباطی با شما، پیشنهادات شما مورد استقبال قرار نخواهند گرفت.

ناگفته نماند که انتخاب یک سامانه پیامکی کارآمد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد که با خواندن مقاله “مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد” متوجه این موضوع خواهید شد.

باید متن پیامکی شما بسیار ساده و مشخص و قابل فهم برای همگان باشد. با این کار به کسب و کارتان رونق خواهید بخشید. متن بسیار طولانی اصلا برای محتوای پیامک تبلیغاتی مناسب نیست. لزومی ندارد که راه های مختلف ارتباطی را در یک پیام بیاورید. بهتر است متن پیام تا آنجایی که امکان دارد، کوتاه و مفید باشد. در ادامه عباراتی را برای آشنایی بیشتر شما بیان می کنیم.

بازاریابی پیامکی
پیامک تبلیغاتی

این اس ام اس را به مسئولان فروشگاه نشان دهید!

با این پیام می‌توانید مخاطبان را مشتاق به انجام کاری نمایید. به این وضعیت به اصطلاح Call to Action می‌گویند. کاربرد این جمله زمانی است که مشتریان و مخاطبین می‌خواهند خرید حضوری داشته باشند و حضوری به فروشگاه شما بیایند. این عبارت برای صاحبین رستوران، کافی شاپ و هر کسب و کاری که مراجعه کننده حضوری دارد، کاربرد بیشتری دارد. از این عبارت، در پایان پیامک های تبلیغاتی استفاده می‌شود.

به فروشگاهمان تشریف بیاورید!

این عنوان هم همانند عبارت بالا می‌باشد. کاربردش در کسب و کارهایی است که مشتریان حضوری دارد.

دریافت کد تخفیف با ارسال کد به شماره …

این عبارت بیشتر برای فروشگاه ها و کسب و کارهایی کاربرد دارد که فروش آنلاین و اینترنتی دارند و از جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی است. کلمه تخفیف برای پیامک های تبلیغاتی و جذب مشتری مانند معجزه عمل می‌کند. هیچ کس از تخفیف و حراج های مختلف فصل بدش نمی‌آید و همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نظرتان را برای ما ارسال نمایید!

از این عبارت، در مسابقات و نظرسنجی های پیامکی استفاده می‌گردد. می‌توانید از ماژول نظرسنجی و برگزاری مسابقات در سامانه فراپیامک در جهت تبلیغات کسب و کار خود استفاده نمایید. مشتریان شما می‌توانند پاسخ های خود را به خط اختصاصی شما در مسابقات پیامکی ارسال نمایند.

نکات مهم در تاثیرگذاری بیشتر پیامک تبلیغاتی چیست؟

نکات مهم در تاثیرگذاری بیشتر پیامک تبلیغاتی چیست؟
ارسال پیامک تیلیغاتی موثر
  • برای تاثیرگذاری بیشتر پیامک تبلیغاتی باید نکات ساده اما مهمی را مد نظر داشت. مشخص کردن کلمات کلیدی و با اهمیت در محتوای اس ام اس تبلیغاتی، از موارد مهم در نگارش متن است که جذب مشتری ریادی را به همراه خواهد داشت و تاثیرگذاری بسیاری دارد. استفاده از ایموجی و نشانه هایی مثل * نیز تاثیر زیادی در جهت بهبود عملکرد پیامک تبلیغاتی دارد.
  • در نوشتار پیامک تبلیغاتی، سادگی و وضوح را در متن رعایت نمایید. خلاق باشید. متن کوتاه باشد و بسیار خلاقانه نوشته شود. کوتاه بودن جملات به معنی بی روح بودن جملات نیست.
  • شروع پیامک بسیار جذاب و خوبی را داشته باشید. شروع محتوا اگر جذاب باشد، مشتریان زیادی ترغیب می‌شوند. مثلا استفاده از کلمه “تخفیف” و یا امتیاز دادن به مشتری، او را مشتاق می‌کند که درباره امتیاز ویژه بیشتر بدانند.

نکات مهم و کلیدی در اصول محتوایی پیامک تبلیغاتی

پیامک اگر محتوای جذابی داشته باشد و حتی اصول نگارشی را نیز رعایت نکرده باشد، می‌تواند تاثیر خودش را بر روی مخاطب بگذارد؛ اما پیامکی با اصول نگارشی صحیح، اگر جذاب نباشد، هیچگونه تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت.

  1. یکی از نکات مهم و کلیدی در متن محتوای شما ایجاد ضرورت است که اگر مشتری الان نجنبد، فرصت را از دست می‌دهد.
  2. از مشتری خواسته مشخصی داشته باشید، یعنی تعامل با مخاطب را رعایت کنید. که اگر الان کدی را ارسال نکند، فرصت مهمی را از دست خواهد داد.
  3. صمیمیت را در متن محتوای خود بین مشتریان حفظ نمایید. ارزانترین و ساده ترین راه در بهره گیری از جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی، ایجاد ارتباطی مثبت با مشتریان است.
  4. پیامک شما باید برای مخاطب مفید باشد. در غیر این صورت به جاب تاثیر مثبت، بازدهی منفی خواهد داشت.
  5. سعی نمایید محتوای کوتاهی داشته باشید. مثلا در هر سطر از پیامتان بیشتر از چهار کلمه استفاده نکنید تا تاثیرگذاری بهتری بر روی مشتری داشته باشد.

اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی

 ارسال پیامک تبلیغاتی
اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی

برای موفقیت در کسب و کار باید روابط با مشتریان بیشتر شده و توسعه پیدا کند. این کار، هم زمان‌بر است و هم تلاش بسیار زیادی را می‌طلبد. با ارسال پیامک تبلیغاتی و استفاده از جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی می‌توانید بسیار راحت جذب مشتری کنید و کسب و کارتان را رونق بخشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از موثرترین و کارآمدترین روش های بازاریابی در چند سال اخیر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بوده است. اس ام اس تبلیغاتی، جامع، فراگیر و کم هزینه است.

سخن آخر

بهتر است دست به کار شوید و از نکات مهم و کلیدی که در متن بالا بیان شد، در تهیه محتوای پیامک تبلیغاتی خود استفاده کنید. البته که موارد فنی و مهم دیگری برای تاثیرگذاری بیشتر پیامک تبلیغاتی چون زمان ارسال و دسته بندی مخاطبین هدف هم در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذار است. در صورت داشتن سوال و نیاز به هر گونه مشاوره، با کارشناسان ما در فراپیامک در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک