وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر است؟

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر است؟

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر است؟

در ابتدا بهتر است پاسخ این سوال که “ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر است یا خیر” را بدهیم و در ادامه بیشتر به نحوه ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل و با خرید پنل پیامکی بپردازیم. در پاسخ به این سوال باید گفت که بله امکان ارسال پیامک بدون خرید پنل نیز وجود دارد. اما به اینصورت که کاربران با شرکت پیامکی تماس گرفته و سفارش ارسال پیامک را می دهند. البته که محدودیت‌هایی هم وجود دارد که برای مثال زیر ده هزار پیامک سفارش پذیرفته نمی‌شود و هر پیامک دارای قیمت و هزینه مشخصی است.

مراحل ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

مراحل ارسال پیامک انبوه
مراحل ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

متن و محتوای پیامک باید توسط کاربر اعلام شود، تعداد پیامک ارسالی و منطقه یا جامعه هدف مورد نظر خود را مشخص کند؛ سپس، با راهنمایی مشاورین فروش، بانک مناسب مشتری انتخاب شده و پس از به تایید رسیدن متن پیامک توسط واحد اداری که مانیتورینگ پیامک ها را به عهده دارند، ارسال پیامک صورت می‌گیرد. البته در این حالت، امکان ارسال لینک وجود ندارد.

تا ۲۴ ساعت بعد از ارسال پیامک هم از طریق شرکت پیامکی فراپیامک، گزارش ارسال صورت می‌گیرد. در این گزارش مشخص می‌شود که کدام یک از پیامک ها ارسال شده و کدام یک ارسال نشده است. دقت داشته باشید که وضعیت مشاهده شدن پیامک بر روی صفحه گوشی مخاطب را هیچ اپراتوری نمی‌تواند در گزارشاتش قید کند.

به طور مثال از ده هزار پیامکی که ارسال شده، ۵۰۰ اس ام اس بلک لیست بوده‌اند و ارسال نشده‌اند. به همان تعداد پیامکی که ارسال نشده است، مجددا ارسال پیام کوتاه با بانک شماره مورد نظر کاربر صورت می‌گردد؛ زیرا تلاش بر این است که به همان تعداد پیامک انتخابی توسط مشتری، ارسال پیامک از طرف شرکت صورت گیرد.

شماره هایی که با آن ارسال پیامک بالک (Bulk) یا انبوه انجام می‌شود، متعلق به شرکت فراپیامک بوده و با خط ثابت فرستاده نمی‌شود، در واقع با خطوط عمومی شرکت اینکار انجام می‌شود که در بین همه کاربران مشترک است.

معایب ارسال پیامک با خطوط ثابت

اما ارسال پیامک با خط ثابت معایبی نیز دارد. برای مثال، اگر مخاطبان، پیام های تبلیغاتی را مسدود کرده باشند، نمی‌توان با خط ثابت به ایشان پیامک ارسال کرد و وارد بلک لیست کاربران شد. مگر آنکه خط ثابت را تبدیل به خط خدماتی کنیم که نیازمند پروسه حقوقی و مدت زمان زیاد است. علت استفاده شرکت ها و برندها از سامانه پیامکی و خرید پنل پیامک نیز به همین است. در حقیقت، ارسال پیامک بدون خرید پنل پیامک، کاربردی نیست!

شرایط ارسال لینک در ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل اس ام اس

امکان ارسال لینک در ارسال پیامک انبوه یا بالک، بدون خرید پنل وجود ندارد. سفارش ارسال پیامکی که قرار است از خط های شرکت برای مخاطبین ارسال شود، اگر دارای لینک باشد، ارسال نمی‌شود. اگر متن پیامک مشتری حاوی لینک باشد، کارشناسان فروش فراپیامک، مشتری را به خریداری پنل ترغیب می‌کنند تا مشتری بتواند پیامک خود را طبق دلخواه و با خط اختصاصی خود کاربر، لینک ارسال ارسال نماید. بعد از فعال کردن پنل و ارائه مدارک لازم، سیستم فراپیامک به صورت خودکار یک خط  ۵۰۰۴ به کاربر اختصاص خواهد داد که می‌تواند امکان ارسال لینک در متن پیامک را به وی بدهد.

انواع ارسال پیامک با خط ثابت

 ارسال پیامک با خط ثابت
انواع ارسال پیامک با خط ثابت
  1. استفاده از تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت
  2. استفاده از نرم افزار در شرکت مخابرات
  3. ارسال پیامک با سامانه پیامکی ۰۲۱

ارسال پیامک با خط ثابت بدون نیاز به اینترنت

باید تلفن ثابت، توانایی ارسال و دریافت پیامک را داشته باشد. می توانید از سرویس ارسال پیامک با این روش استفاده کرد. ابتدا باید خط ثابتی که قابلیت ارسال پیامک دارد را تهیه کنید؛ شماره ۹۷۱۷۰۰۰ را در قسمت SMS CENTER وارد کرده و سپس، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک استفاده کنید. اما این روش، با محدودیت های زیادی مواجه است و فراهم کردن چنین خطوطی اصلا ساده نیست.

استفاده از نرم افزارهای شرکت مخابراتی به نام پیاثا

پیاتا مخفف ارسال پیامک با تلفن ثابت است. باید نرم افزار مورد نظر را از سایت دانلود کرده و روی سیستم کامپیوتری فعال نمایید. با این سیستم می‌توانید با مودم یا بدون اینترنت به تلفن ثابت و یا موبایل کاربران مورد نظرتان ارسال پیامک داشته باشید.

ارسال اس ام اس با خط ثابت ۰۲۱

با این روش، ارسال پیامک می‌توان بصورت انبوه برای هزاران شماره پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. این روش ارسال پیامک به روش انبوه به سهولت در دسترس است؛ اما برای ارسال پیامک با تعداد بالا بهتر است با پنل پیامکی انجام شود و از طریق اشتراک در سامانه پیامکی قادر به ارسال اس ام اس تبلیغاتی هدفمند خواهید شد.

ارسال پیامک با سامانه پیامکی

پنل اس ام اس یک نرم افزار است که تحت وب عمل می‌کند. از این سامانه برای ارسال پیامک استفاده می‌شود. در سریع ترین زمان ممکن می‌توانید پنل پیامکی خود را بررسی کنید و با دایورت پیامک به شماره موبایل خود این امکان بسیار سریعتر صورت پذیر است. از مزیت استفاده از پنل پیامکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال پیام کوتاه انبوه بر اساس نقشه گوگل
  • ارسال اس ام اس بر طبق کدپستی
  • ارسال پیام کوتاه انبوه از فایل اکسل
  • ارسال اس ام اس BTS
  • ارسال پیامک بر اساس سن
  • ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت

دسترسی به بانک شاره موبایل طبقه بندی شده و ارسال پیامک به مخاطبان هدف

بعد از آنکه پنل اس ام اس را خریداری نمودید، می‌توانید به بانک موبایل استان و شهرها بر اساس دسته بندی، دسترسی پیدا کنید. مثلا اگر مخاطبان شما تهرانی هستند، بهتر است فقط برای کاربران تهرانی پیامک ارسال شود. برای داشتن عملکرد خوب از تبلیغاتتان و خروجی نتیجه‌بخش از ارسال اس ام اس، باید فقط برای کاربران هدف ارسال پیام کوتاه صورت گیرد.

گروه بندی کاربران و ارسال پیامک برای مخاطبان خاص

گروه بندی کاربران
گروه بندی کاربران و ارسال پیامک برای مخاطبان خاص

با خرید پنل اس ام اس می‌توانید کاربران خود را گروه بندی نمایید. چیزی که با ارسال پیامک انبوه یا ارسال بالک توسط شرکت پیامکی و بدون خرید پنل اس ام اس امکان‌پذیر نیست. بر طبق ارتباط و مقدار خریدی که هر کاربر دارد، می‌توان رساندن اطلاعات را در رابطه با تخفیفات، جشنواره ها، مسابقه و یا محصولات جدید و همچنین، تبریکات انجام داد.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس منطقه

اگر قصد ارسال اس ام اس فقط برای منطقه خاصی را دارید، نیازی به ارسال اس ام اس به مخاطبان بیشتر در مناطق دیگر نیست. با توجه به بانک اطلاعاتی دقیقی که در اختیارتان است، می‌توانید برای کاربران هدف در هر شهر و منطقه ای که مد نظر است، ارسال اس ام اس داشته باشید. مزیتی که این نوع از ارسال با پنل پیامکی دارد، این است که دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه بیشتر و اضافه ندارید و کاربران منطقه مورد نظرتان را هدف قرار داده‌اید.

ارسال اس ام اس بر طبق پرسونای مخاطب

هر محصولی طرفدار و مخاطبان خاص خودش را دارد. محصولی که مناسب استفاده برای آقایان است، بهتر است تبلیغاتش هم برای آقایان انجام شود. نیازی نیست که پیامک تبلیغاتی هم برای خانم ها و هم آقایان ارسال گردد. باید پیامک تبلیغاتی هدفمند باشد تا خروجی نتیجه بخشی هم داشته باشد. تبلیغاتی که با ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل امکان پذیر نیست.

امکان ارسال پیامک انبوه با دکل BTS

امکان ارسال اس ام اس انبوه از طریق دکل BTS فقط برای اپراتور ایرانسل می‌باشد. می‌توانید برای کاربران ایرانسلی که در محدوده یک یا چند دکل مشخص قرار دارند، پیامک تبلیغاتی بفرستید. برای ارسال تبلیغات هدفمند بسیار گزینه خوبی است.

سخن آخر

در این مطلب، به ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل پرداختیم و با مزایا و معایبش آشنا شدیم. با مطالعه این مطلب متوجه شدیم که ارسال پیامک انیوه با پنل پیامکی بسیار کاربردی‌تر و بدون محدودیت است. پس بهترین شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس است.

بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال پیامک انبوه با خرید پنل با کارشناسان سامانه پیامکی فراپیامک مشاوره بگیرید و بهترین انتخاب را در جهت بازخورد بهتر تبلیغات پیامکی داشته باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک