وبلاگ فراپیامک

تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی

تعریف تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی

تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی

برای بیان تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی لازم است در ابتدا درک صحیحی از هر کدام از این موارد، تعاریف آن ها، مزایا و معایب هر کدام و به طور کلی، آشنایی مختصری از تمامی خصوصیات هر کدام داشته باشید، در این صورت است که با تفاوت های آن ها آشنا خواهید شد و می‌توانید مطابق با نیاز خود هر کدام را که مایل بودید، خریداری نموده و استفاده کنید.

در ادامه مطلب، در ابتدا تعریفی از پنل نمایندگی و کاربردهای آن برای افراد خواهیم داشت و سپس، به تعریف پنل بازاریابی پیامکی و خصوصیاتی که یک پیامک تبلیغاتی باید دارا باشد، می‌پردازیم.

تصویری از تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی
تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی

تعریف پنل نمایندگی

با استفاده از نمایندگی پنل اس ام اس شما قادر خواهید بود مشابه سایت های دیگر، سایتی برای خود تاسیس کنید و بدون ذکر هر گونه نامی از پنل اس ام اس شرکتی که از آن نمایندگی دریافت کرده‌اید، اقدام به فروش پنل اس ام اس کنید. در اغلب نمایندگی های سامانه پیامکی امکان ریبرندینگ وجود دارد. شما قادر خواهید بود پنل خود را با دامینی دلخواه (برای مثال sms.yousms.ir) و بدون ذکر نامی از شرکت مادر، در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

تصویری از پنل نمایندگی
پنل نمایندگی

در پنل های نمایندگی این امکان وجود دارد که اقدام به ایجاد و فروش نامحدود پنل کاربری و نمایندگی به طور رایگان نمایید و همچنین، قادرید که تمامی پنل ها را با دریافت هزینه به کاربران خود ارائه کنید. در پنل نمایندگی به طور معمول و در اکثر مواقع، تعرفه شما طبق تعرفه پنل خریداری شده می‌باشد، اما تعرفه کاربران زیرمجموعه توسط شما مشخص می‌گردد و از این راه، قادر به کسب درآمد خواهید بود و می‌توانید درآمد خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

از سوی دیگر، هزینه خریداری خطوط اختصاصی برای نمایندگان به نسبت کاربران کمتر می‌باشد و شما قادر خواهید بود که خطوط مدنظرتان را با قیمت دلخواه خود به کاربرانتان ارائه کنید و از این راه، کسب درآمد داشته باشید. گفتنی است که نمایندگی پنل پیامکی برای اشخاصی مناسب می‌باشد که در کنار تبلیغات، به کسب درآمد از اینترنت نیز علاقمندند.

پس می‌توان این گونه برداشت کرد که روش خرید نمایندگی سامانه پیامک، یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت است که در چند سال اخیر پررنگ‌تر از قبل شده است. این پنل، اجازه فروش پنل پیامک، فروش خط تلفن ثابت مجازی، فروش کارت شارژ، فروش خط ارسال پیامک و… را به افراد می‌دهد. نمایندگی پنل اس ام اس در حقیقت، یک نسخه از نرم افزار سامانه پیام کوتاه می‌باشد که افراد با تهیه آن می‌توانند صاحب یک برند مجزا و جداگانه از پنل پیامکی شوند.

تعریف پنل بازاریابی پیامکی

تصویری از پنل بازاریابی پیامکی
پنل بازاریابی پیامکی

در حال حاضر، مصرف کنندگان مورد حمله مداوم تبلیغات آنلاین‌اند که برای مثال، می‌توان به آلارم های شبکه اجتماعی و هرزنامه هایی که در صندوق ورودی ایمیل ها موجود هستند، اشاره کرد؛ پس، خاموش نمودن نوتیفیکشن ها بدست مالکان گوشی های هوشمند به دور از ذهن نیست.

با همه این مشکلات، اوضاع به بدی گذشته نیست و آن را هم مدیون بازاریاب های خلاقی هستیم که در پی پیدا کردن استراتژی هایی مبتنی بر فضای مجازی و گوشی های هوشمند می‌باشند که موجب فراری شدن مشتری نمی‌شود. هر چند که زمان زیادی از پیدایش پیامک سپری شده، اما هنوز هم، پیامک، یکی از اندک کانال های در دسترس بازاریابان جهت دستیابی سریع به مشتری ها می‌باشد.

برندهایی که در پی استراتژی های خاص جهت کسب درآمد از کارزار بازاریابی شما هستند، بایستی پنل بازاریابی پیامکی را حتما امتحان کنند. این پنل به شما کمک می‌کند به گونه‌ای به مشتری هایتان دسترسی داشته باشید که دیگر رسانه های دیجیتالی نتوانند حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشند. از طرف دیگر، با توجه به فراهم بودن سخت افزارهای مورد نیاز برای ارسال و دریافت اس ام اس، بازاریابی پنل پیامکی یک روش راحت و در عین حال، سودآور می‌باشد.

بدین ترتیب که با داشتن یک کد معرف، می‌توانید پنل های فراپیامک را به فروش برسانید و سود دریافت کنید!

در حال حاضر مصرف کنندگان مورد حمله مداوم تبلیغات آنلاین می باشند که برای مثال می توان به آلارم های شبکه اجتماعی و هرزنامه هایی که در صندوق ورودی ایمیل ها موجود هستند، اشاره کرد. پس خاموش نمودن نوتیفیکشن ها بدست مالکان گوشی های هوشمند به دور از ذهن نیست.

تا وقتی که هدف در چند قدمی فروشگاه است، شما این امکان را دارید که پیامکی با یک پیشنهاد استثنایی برای او ارسال کنید؛ با این تفاوت که مطمئن هستید برخلاف نوتیفیکیشن های شبکه اجتماعی و … که به طور معمول خوانده نمی‌شوند، پیامک شما دریافت و خوانده می‌شود.

مورد مهم دیگر در زمینه استفاده از پنل بازاریابی پیامکی و ترغیب افراد به خرید پنل اس ام اس، ارسال نمودن پیشنهادی خاص و ویژه در متن پیامک موردنظر است؛ بدین معنا که دستورالعمل های خاصی را در متن پیامک جا دهید. برای نمونه می‌توانید بارکد را به گونه‌ای که بتوان آن را مستقیم از روی صفحه نمایش گوشی مشتری اسکن نمود، جای داد.

از آن جا که کاراکترهای یک پیامک تعداد محدودی دارد، پس پیامک شما باید مختصر و مفید باشد و در صورتی که پیشنهاد شما به اندازه کافی خوب باشد، این امر یک نقطه قوت به حساب می‌آید. باید توجه داشت که نیازی به وارد نمودن مشخصات و جزییات محصول نمی‌باشد، اما نبایستی که از جذاب تر کردن پیشنهاد غفلت کنید و تنها به نوشتن درصد تخفیف اکتفا کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب درج شده در بالا می‌توان، تفاوت پنل نمایندگی با پنل بازاریابی پیامکی را این گونه بیان کرد که پنل های نمایندگی بیشترین درآمد خود را از طریق راه هایی از جمله فروش پنل پیامک، فروش سامانه نمایندگی پنل پیامک، فروش خط اختصاصی فروش شارژ پنل پیامک  و … کسب می‌کنند؛ در حالی که شما از پنل بازاریابی پیامکی می توانید به عنوان یک کانال ارتباطی سریع و مستقیم استفاده کنید و در حقیقت، بازاریاب فراپیامک باشید بدون اینکه رسما استخدام شوید!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک