وبلاگ فراپیامک

افزونه ارسال پیامک فریر (Freer)

افزونه ارسال پیامک فریر (Freer)

افزونه ارسال پیامک فریر (Freer)

افزونه ارسال پیامک فریر (Freer) یکی از پلاگین هایی است که می‌توان با اتصال آن به پنل اس ام اس از امکاناتی همچون فروش شارژ پس از ثبت سفارش استفاده کرد. در حقیقت، این پلاگین به راحتی ثبت سفارش و فروش محصولات مجازی را از طریق پیامک و اس ام اس امکان‌پذیر می‌سازد.

افزونه ارسال پیامک چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاگین یا افزونه های ارسال پیامک، اسکریپت های رایگان یا غیررایگانی هستند که توسط برنامه نویسان با اهداف مختلفی نوشته می‌شوند تا با نصب آنها روی پنل اس ام اس، امکانات ویژه‌ای از طریق پنل مدیریت در اختیار کاربر قرار گیرد. از مهمترین کاربردهای افزونه ارسال پیامک می‌توان به پلاگین هایی که برای خرید کارت شارژ، احراز هویت، فروش محصولات مجازی و غیره به کار می‌روند، اشاره کرد.

تصویری از کاربرد افزونه ارسال پیامک
کاربرد افزونه ارسال پیامک

معرفی افزونه ارسال پیامک فریر

می توان اینگونه گفت که افزونه ارسال پیامک فریر (Freer) یکی از افزونه های رایگان و متن باز پنل های پیامکی است که به راحتی قابل ارتقا بوده و می‌توانید از آن، برای افزودن روش های پرداخت و تحویل محصولات مجازی به اس ام اس های ارسالی خود استفاده کنید.

برای نصب و استفاده از افزونه پیامک فریر نیازی نیست که به زبان های برنامه نویسی از جمله PHP مسلط باشید؛ زیرا پس از نصب این افزونه، گزینه های مختلفی در پنل مدیریتی به شما نمایش داده می‌شود که از طریق آنها می‌توانید از امکانات این افزونه در اس ام اس های ارسالی از پنل خود استفاده کنید.

اصلی ترین کاربرد افزونه ارسال پیامک فریر، فروش شارژ اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل از طریق اس ام اس است که میتوانید پس از خرید پنل اس ام اس، با ارسال تیکت به پشتیبانی، لینک آن را دریافت کرده و روی پنل مدیریتی خود نصب کنید.

هرچند امکان دانلود افزونه ارسال پیامک فریر از وب سایت های مختلف وجود دارد، اما با توجه به اینکه این افزونه به صورت متن باز توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده و هر شرکت ارائه دهنده خدمات اس ام اس می‌تواند آن را برای سازگار شدن با پنل های خود، سفارشی سازی کند، بنابراین، برای اینکه بتوانید بدون دردسر از افزونه ارسال پیامک فریر استفاده کنید، توصیه می‌کنیم نسخه هماهنگ با پنل اس ام اس خریداری شده را از پشتیبانی سایت دریافت کنید.

امکانات افزونه پیامک فریر

تصویری از امکانات افزونه پیامک فریر
امکانات افزونه پیامک فریر

پس از نصب و فعالسازی افزونه ارسال پیامک فریر، امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد، از جمله:

  • ارسال لینک خرید شارژ اپراتورهای مختلف در اس ام اس
  • اطلاع رسانی به مدیریت و کاربر
  • ارسال اطلاعات کارت شارژ خریداری شده به خریدار

با توجه به اینکه این افزونه یک پلاگین متن باز است، شما می‌توانید به دلخواه خود آن را سفارشی سازه کرده و امکانات دیگری را به آن اضافه کنید. این افزونه به راحتی با پنل اس ام اس شرکت های مختلف هماهنگ می‌شود و نگرانی بابت عدم همخوانی آن با سایر پنل ها وجود ندارد.

آموزش استفاده از افزونه ارسال پیامک فریر
تصویری از آموزش استفاده از افزونه ارسال پیامک فریر
آموزش استفاده از افزونه ارسال پیامک فریر

همانطور که اشاره کردیم، برای دریافت فایل افزونه ارسال پیامک فریر بهتر است پس از خرید پنل اس ام اس مورد نظر خود از وب سایت، یک تیکت به پشتیبانی ارسال کنید تا فایل مربوطه به صورت رایگان برای شما ارسال شود.

  • پس از دانلود فایل افزونه ارسال پیامک فریر، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
  • وارد بخش مدیریت فریر شده و از قسمت افزونه ها وارد افزونه پیامک شوید.
  • در این بخش می‌توانید ماژول مربوط به افزونه ارسال پیامک فریر را نصب کنید.
  • پس از نصب موفقیت آمیز این ماژول، گزینه تنظیمات مقابل آن برای شما فعال می‌شود تا آن را ویرایش کنید.
  • در بخش تنظیمات باید اطلاعات پنل اس ام اس که قبلا خریداری کرده‌اید، از جمله موارد زیر را وارد کنید:
      • نام کاربری
      • رمز عبور
      • شماره ارسال پیامک
  • در نهایت، تنظیمات را ذخیره کنید تا امکانات آن، بر روی پنل ارسال اس ام اس شما فعال شود.
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک