وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

ارسال پیامک براساس جنسیت

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

می توان گفت که ارسال پیامک بر اساس جنسیت از جمله روش های ارسال پیامک انبوه می‌باشد که با کمک آن قادر خواهید بود به رنج سنی خاصی از مشتریان خود، ارسال پیامک داشته باشید. اگر از شما سوال کنیم که بودجه پیامک های تبلیغاتی خود را چگونه و به چه روش خرج می‌کنید، چه پاسخی می‌دهید؟ آیا تمایل دارید به صورت پیامک انبوه به کلیه افراد، پیامک ارسال نمایید یا این که تلاش می‌کنید آن را به صورت هدفمند به کار ببرید؟

در این مطلب قصد داریم شما را با روشی مهم جهت بکار بردن هدفمند بودجه تبلیغات پیامکی، آشنا کنیم.

استفاده از ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت امکان هدف گذاری بسیار دقیق مخاطبین را به تبلیغ دهندگان خواهد داد. فکر کنید یک سالن آرایش تصمیم دارد تا ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان ویژه خودش داشته باشد. با فرض این که کلیه مشتریان همگی خانم هستند، سن اشخاص که قرار هست تبلیغ را دریافت کنند، برای صاحب سالن اهمیت دارد.

در چنین حالتی، هیچ گونه روش ارسالی قادر نخواهد بود همچون ارسال رده سنی و جنسیت، با این دقت مخاطبین را دسته بندی و هدفمند سازد. امروزه در دنیای تبلیغات، هدف گذاری دقیق یکی از اساسی ترین المان ها جهت تبلیغ دهندگان به حساب می‌آید؛ چرا که فقط با هدف گیری دقیق است که امکان صرفه جویی در هزینه ها و همچنین، زمان وجود دارد.

تقسیم بندی کردن تمامی مخاطبین طبق سن و جنسیت شان برای کلیه کسب و کارها مفید خواهد بود، به طور مثال، چنانچه فروشگاه لوازم ورزشی ای به تبلیغ احتیاج داشته باشد، مسلما مایل است محصولاتی که جهت فروش در نظر می‌گیرد را به صورت تفکیک شده طبق سن و جنسیت مشتریان دسته بندی و تبلیغ نماید. گفتنی است ارسال پیامک بر اساس جنسیت، یکی از ده نمونه تبلیغی می‌باشد که با در نظر گرفتن جنسیت مخاطبین انجام می‌شود. تمامی تبلیغات اعم از تبلیغات کلیکی، متنی، بنری، ویدیویی و … نیز امکان نمایش بر این اساس را دارا هستند.

ارسال پیامک رده سنی و جنسیت

چنانچه شما در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور فعالیت دارید یا صاحب آرایشگاه زنانه هستید و پیامک های تبلیغاتی خود را به بانک شماره موبایل‌هایی که در سامانه پیامک وجود دارند، ارسال می‌کنید به احتمال قوی کلیه بودجه‌ای که کنار گذاشته بودید را از هدر داده‌اید؟ باید بگوییم که شما بدون در نظر گرفتن بازه سنی مشتریانتان برای آن ها پیامک ارسال کرده‌اید. اما این سوال مطرح می‌شود که راهکار کاربردی و مفید چیست و چطور می‌شود از بودجه تبلیغاتی بهتر استفاده نمود؟

ارسال پیامک بر اساس جنسیت از جمله شیوه هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی پیامک های هدفمند را به تفکیک شماره‌ها و طبق مذکر یا مونت بودنشان ارسال کنید. در سامانه فراپیامک امکان بکارگیری ترکیبی جهت ارسال پیامک بر اساس جنسیت برای شما عزیزان وجود دارد و شما می‌توانید بازه سنی مخاطبین، دائمی یا اعتباری بودن شماره‌ها، جنسیت مخاطبین، محدوده مکانی و … را تعیین نمایید و در آخر طبق فیلترهای خود اس ام اس را ارسال کنید.

تصویری از ارسال پیامک رده سنی و جنسیت
ارسال پیامک رده سنی و جنسیت

چگونگی ارسال اس ام اس به تفکیک سن و جنسیت

حال شاید از خود سوال کنید که ارسال پیامک بر اساس جنسیت با وجود این فیلترها چگونه امکان پذیر است و آیا ارسال اس‌ام‌اس براساس جنسیت قابل اعتماد می‌باشد و یا چطور و با چه روشی بانک شماره‌های اشخاص طبق جنسیت جمع آوری می‌شود؟ باید بگوییم که هنگامی که شما سیم کارت خریداری می‌کنید، در فرم ثبت‌نام خود اطلاعاتی همچون آدرس، تاریخ تولد، جنیست و محدوده کدپستی و… را وارد می‌کنید و سامانه ها از این اطلاعات استفاده می‌کنند.

تصویری از چگونگی ارسال اس ام اس به تفکیک سن و جنسیت
چگونگی ارسال اس ام اس به تفکیک سن و جنسیت

ارسال پیامک براساس جنسیت بیشتر مناسب چه افرادی است؟

شما در هر شغل و تجارتی که فعالیت دارید، می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید. گفتنی است هیچ گونه محدودیت شغلی برای این قابلیت تعریف نشده است. این روش و بکارگیری آن برای اکثر مشاغل پرسود و مفید خواهد بود. چنانچه تجارت شما به یک رنج سنی یا جنسیت خاص محدود باشد، قادر خواهید بود به بانک هدفمند اتصال پیدا کنید و ارسال های هوشمندانه‌ای انجام دهید.

امروزه، ارسال پیامک بر اساس جنسیت برای کلیه استان ها و شهرستان ها امکان پذیر می‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در فراپیامک از این قابلیت برخودار شوید. برخی از مشاغل که رضایت زیادی را از استفاده از این خدمات به دست آورده‌اند، به شرح زیر می‌باشند:

  • سالن ها زیبایی و آرایشگاه اعم از مردانه و زنانه
  • آموزشگاه ها
  • مزون ها
  • باشگاه های ورزشی

همان گونه که گفته شد، تمامی مشاغل نام برده در بالا، به همراه بسیاری از مشاغل دیگر با بکار گیری این روش، تبلیغات هدفمندتری انجام داده‌اند و موجب جذب مشتریان زیادی برای آن ها شده است و تا حد زیادی کسب و کار خود را رونق بخشیده‌اند. علاوه بر این، امکان ارسال پیامک با تفکیک جنسیت در منطقه شهری، روستایی و یا کد پستی نیز برای افراد وجود دارد.

در این روش ارسال، قادر خواهید بود اس ام اس کوتاه تبلیغاتی خودتان را برای رده جنسیتی ویژه‌ای و در یک منطقه شهری و روستایی مورد هدفتان ارسال نمایید. علاوه بر آن، درخواست ارسال پیامک انبوه شما نیز این امکان را دارد که طبق این تفکیک ها باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

goolexaco نظری زاده

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک