وبلاگ فراپیامک

برترین پنل ارسال پیامک انبوه در ایران

برترین پنل ارسال پیامک انبوه در ایران

برترین پنل ارسال پیامک انبوه در ایران

برترین پنل های ارسال پیامک انبوه ایران، امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. به عنوان مثال، شما می‌توانید از ارسال پیامک انبوه برای برگزاری مسابقات و یا انواع نظرسنجی ها را استفاده کنید و از مشتریانتان بازخورد بگیرید. وب سرویس پیام کوتاه فراپیامک تمامی خدمات مربوطه را ارائه می دهد.

از جمله اساسی ترین امکاناتی که پنل پیامکی فراپیامک را متمایز از سایر پنل های پیامک ساخته و آن را در لیست بهترین سامانه پیامکی قرار داده است، آپدیت نرم افزار ارسال پیامک انبوه است که موجب می ‌شود تا مشتریان پس از خریداری پنل پیامک، از امکانات آن به صورت به‌روزرسانی‌شده بهره ‌مند شوند.

چرا ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه از جمله روش های موثر تبلیغاتی است که معمولا شرکت ها یا فروشگاه ها با ارسال آن به محله، منطقه و… ناظر رشد چشمگیری در فروش خود خواهند بود. ارسال پیامک انبوه به این دلیل که سریعا به دست مشتری می‌رسد و مشتری می‌تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش با شرکت یا فروشگاه تماس بگیرد، نقش موثرتری نسبت به انواع دیگر تبلیغات دارد. علاوه بر این، ارسال پیامک انبوه در بازاریابی فروش نیز نقش موثری دارد به طوری که می‌توانید تنها با یکبار ارسال پیامک انبوه، شاهد نتیجه آن باشید.

صرفه جویی در زمان و هزینه در جهان امروز حرف اول را می‌زند، به خصوص برای تجارت های نوپا که بازده اولیه کار در آنها بسیار مهم است؛ بنابراین، با کمی تفکر قادر خواهید بود مزیت های استفاده از این نوع تبلیغات را برای تجارت خود دریابید تا به سرعت از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

مزایای برترین پنل پیامک انبوه ایران

کاربرد برترین پنل پیامک انبوه ایران
مزایای برترین پنل پیامک انبوه ایران
  • مجوزهای لازم برای کسب و کار پیامکی

اولین و مهمترین پارامتری که به متقاضی جهت یافتن برترین پنل پیامک انبوه در ایران کمک می‌کند، داشتن مجوزهای قانونی مانند گواهی ثبت نرم افزار، نماد اعتماد الکترونیکی در وب سایت، پروانه‌های کسب، مجوز فعالیت، اعتبار و امنیت وبسایت و … است. لازم به ذکر است ثبت نرم افزار پیامک در میان شرکت‌های پیامکی، یک مزیت فوق العاده محسوب می‌شود و در ایران تعداد شرکت‌هایی که دارای این گواهی هستند، انگشتر شمارند که فراپیامک یکی از اولین شرکت‌هایی است که نرم افزار پیامک را به صورت کاملا بومی برنامه‌نویسی کرد و نرم افزار خود را به ثبت رساند.

  • همکاری با تمامی اپراتورهای پیامکی

برترین پنل پیامک انبوه ایران شرکتهایی هستند که با تمامی پیش شماره های موجود جهت ارسال پیامک، همکاری مستمر و ویژه دارند. پیش شماره‌های ارسال پیامک شامل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۲۱ هستند.

  • گسترش سریع اطلاعات

زمانی که از یک نوع سرویس دهنده پیام کوتاه استفاده می‌کنید، ارسال پیامک انبوه تقریبا بلافاصله انجام می‌گیرد که موجب می‌شود تا اطلاعات در سراسر کشور با بالاترین میزان قابلیت خواندن نسبت به دیگر روش ها و تکنولوژی های بازاریابی، سفر کنند.

  • پیامک هدفمند

با کمک برترین پنل های ارسال پیامک انبوه ایران قادر خواهید بود پیامک های تبلیغاتی هدفمندی را برای افراد خاص با شرایط خاص ارسال نمایید.

  • سهولت ایجاد و تحویل پیامک

در برترین پنل های ارسال پیامک انبوه در ایران تایپ کردن یک پیام ۱۶۰ کاراکتری یا ارسال پیام صوتی به چندین گیرنده یک روند سریع و ساده دارد که موجب صرفه جویی در وقت و منابع کسب و کار شما خواهد شد.

  • هزینه مقرون‌به‌صرفه

همان طور که اطلاع دارید، بازاریابی از طریق تلویزیون، تبلیغات چاپی و … برای هر کسب و کاری وجود دارد، اما باید ذکر کنیم که هزینه ارسال پیامک انبوه بسیار مقرون به صرفه تر از این روش ها است. علاوه بر این، در روش ارسال پیامک انبوه حتی با دارا بودن بودجه کم، یک کسب و کار نوپا قادر است به هزاران نفر از مشتریان بالقوه با سرعتی بالا و با تلاش کمی، دست یابد.

سامانه ارسال پیامک انبوه

کاربرد سامانه ارسال پیامک انبوه
سامانه ارسال پیامک انبوه

سامانه ارسال پیامک انبوه، نرم افزار یا سامانه کاربردی تحت وب است که بر بستر اینترنت به کار گرفته می‌شود و شامل یکسری امکانات و قابلیت های قدرتمند و کامل‌ترین بانک شماره ها به منظور ارسال پیامک می‌باشد.

ارسال پیامک انبوه علاوه بر این که جزو ارزان ترین، سریع ترین و موثرترین روش های تبلیغات به حساب می‌آید، می ‌تواند آسان ترین راه جهت اطلاع رسانی به مشتریان باشد که در دو نوع ارسال تکی و گروهی در فضایی به نام پنل اس ام اس صورت می‌گیرد.

چنانچه قصد دارید یک پنل ارسال پیامک انبوه را خریداری کنید، به گونه‌ای که قادر باشید به بهترین نحو ممکن، به ارسال و دریافت و همچنین، مدیریت پیامک تبلیغاتی و خدماتی خود به صورت انبوه بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم از سامانه فراپیامک که دارای قدرتمندتری و برترین پنل ارسال پیامک انبوه در ایران می‌باشد، استفاده نمایید.

کاربرد سامانه ارسال پیامک انبوه

سامانه ارسال پیامک انبوه در دو روش ارسال خدماتی و تبلیغاتی کاربرد دارد و در پنل اس ام اس سرشماره‌‌ ها به این دو شاخه دسته‌ بندی می‌‌شوند:

ارسال پیامک انبوه خدماتی

ارسال پیامک خدماتی نوع دیگری از ارسال پیامک از طریق نرم افزار ارسال پیامک انبوه می‌باشد که به منظور اطلاع‌ رسانی مشاغل استفاده می‌شود و برخلاف ارسال تبلیغاتی، در ارسال به مشتریان با مشکل بلک لیست مخابرات رو به رو نیست و این که پیامک ها به راحتی از این لیست عبور کرده و به کلیه شماره ها ارسال می‌شود.

 ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال تبلیغات با کمک سامانه های پیامکی معتبر همچون فراپیامک، نمونه‌ای از ارسال پیامک می‌باشد که کاربر هم قادر است از طریق آن به بانک شماره های خود ارسال داشته باشد و هم این که می‌تواند این نوع ارسال را طبق مناطق، به تفکیک سن و جنسیت، استان ها، کدپستی و مشاغل به بانک شماره های موجود در پنل پیامک انجام دهد. نکته حائز اهمیت در این مورد این است که ارسال پیامک های تبلیفاتی به شماره های قرار گرفته شده در بلک لیست مخابرات، انجام نمی ‌گیرد.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای و کد پستی

برای این که بتوانید در سرمایه خود صرفه جویی کنید و با افزایش راندمان تبلیغات خود به نتیجه بهتری دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای استفاده نمایید. زمانی که پیامک خود را به یک منطقه خاص یا کد پستی خاص محدود کنید، اهمیت این قابلیت از پنل اس ام اس را بهتر درک خواهید کرد. با بهره‌مندی از این روش، هم مشتریان منطقه ای خود را جذب می‌‌کنید و هم این که می‌‌توانید بودجه‌تان را مدیریت کرده و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

 ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

تصویری از چگونگی ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

مهم ترین مزیت این روش ارسال این است که می توانید پس از انتخاب شهر، منطقه مورد نظرتان را به راحتی از روی نقشه انتخاب نمایید و به مشترکین همراه اول و ایرانسل آن منطقه به تعداد دلخواه، پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه با تفکیک مشاغل

ارسال پیامک انبوه با تفکیک مشاغل را می‌توان نوع دیگری از ارسال پیام کوتاه به شمار آورد که با کمک بانک مشاغل و اصناف انجام می ‌گیرد. کاربر با کمک این قابلیت می‌تواند برای مشاغل مرتبط با کسب و کار خود و طبق شهر یا استان موردنظرش، ارسال پیامک داشته باشد.

ارسال پیامک انبوه با تفکیک سن و جنسیت

از دیگر امکاناتی که در سامانه فراپیامک، سامانه ای که سال ‌هاست به عنوان بهترین سامانه پیامکی در ایران فعالیت می‌کند، قرار دارد، ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت است. گفتنی است که این امکان برای مشاغلی که به ارائه‌ محصول یا کالایی خاص می‌پردازند، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که رده سنی و نوع جنسیت برایشان بسیار مهم تلقی می ‌شود و آن ها نتیجه هدفمندتری را دریافت می‌‌کنند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک