وبلاگ فراپیامک

متن اس ام اس تبلیغاتی موثر

تاثیر متن اس ام اس تبلیغاتی

ارسال SMS تبلیغاتی موثر

متن SMS تبلیغاتی موثر موضوعی است که بسیاری از افراد امروزه به دنبال پاسخی برای آن هستند. برای خیلی از اشخاص این سوالات پیش می‌آید که آیا ارسال SMS تبلیغاتی موثر مفید واقع می‌شود؟ آیا با ارسال اس ام اس تبلیغاتی قادر خواهیم بود در بازاریابی اقتصادی، موفقیت کسب کنیم؟َ

در پاسخ این افراد باید بگوییم که یکی از شیوه های تبلیغات در جهان امروزی، ارسال اس ام اس انبوه جهت اطلاع رسانی به عموم مردم می‌باشد که بایستی فیلترهای مرتبط به این موضوع را رعایت کرده تا تبلیغاتتان در جایگاه خود بتواند موثر واقع شود. از جمله پارامترهای موثر در بازاریابی پیامکی، متن اس ام اس تبلیغاتی است؛ چرا که مخاطبان با مطالعه متن پیام کوتاه می‌توانند جذب شوند و از موضوع تبلیغ شما بازدید کنند. از طرف دیگر، متن پیامک همان چیزی است که موجب معتبر شدن برند تبلیغاتی شما می‌گردد.

راهکارهای تبلیغات موثر و تاثیرگذار

با توجه به آمارهای بدست آمده، تعداد گوشی های تلفن همراه بسیار بیشتر از رایانه ها است. بدون شک، تعداد اشخاصی که با تلفن همراه در ارتباط هستند، نیز بیشتر از اشخاصی است که با رایانه سر و کار دارند. علاوه بر آن، در دنیای رقابتی امروز که همگی در پی تبلیغات موثر و تاثیرگذار بر دنیای رقابتی می‌باشند. تایپ و نوشتن متن اس ام اس تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ فعالیت کاری شما، خواهند گذاشت.

در ادامه مطلب، چندین مورد اساسی و مهم را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی موثر بیان می‌کنیم. با رعایت نمودن این نکات قادر خواهید بود بر ارزش تبلیغاتی شما بیفزایید.

تعداد کاراکترهای متن SMS تبلیغاتی موثر

توصیه می‌شود برای متن SMS تبلیغاتی موثر که به زبان فارسی نوشته شده است، حدودا بین ۷۰ کاراکتر و یک اس ام اس نوشته شده به زبان لاتین، ۱۶۰ کاراکتر باشد. پس باید دقت داشته باشید که ارسال متن اس ام اس تبلیغاتی موثر شما نه باید خیلی طولانی و خارج از حوصله خواننده آن باشد و نه این که بیش از حد کوتاه و مختصر باشد به طوری که غیر قابل درک گردد. توصیه می‌شود حتما این نکته را رعایت کنید تا تبلیغ برند شما وقتی به دست مخاطبین می‌رسد، خوانده شود.

تعداد کاراکترهای متن اس ام اس تبلیغاتی موثر
تعداد کاراکترهای متن SMS تبلیغاتی موثر

ابتدای متن اس ام اس تبلیغاتی موثر

ابتدای متن اس ام اس تبلیغاتی حائز اهمیت است. به این دلیل که بیشتر مخاطبان در وهله اول چشمشان به چند کلمه اول متن اس ام اس برخورد می‌کند و چنانچه شما نهایت دقت خود را در انتخاب کلمات نخست پیامک تبلیغیتان بکار بگیرید، قادر به جذب مخاطب خواهید شد. نکته حائز اهمیت دیگر این که پیشنهاد می‌شود ابتدای متن اس ام اس را با یک شعار تبلیغاتی منحصر به همان شرکت آغاز کنید و یا این که از کلمات هیجان انگیز در ابتدای متن که به چشم می‌خورد به کار بگیرید تا بتوانید یک متن اس ام اس تبلیغاتی موثر را خلق کنید.

کلمات مختصر در متن SMS

از بکارگیری کلمات مختصر و اصطلاحات بپرهیزید. به این دلیل که درک افراد مختلف از کلمه‌ای که به اختصار نوشته شده است، متفاوت می‌باشد. علاوه بر آن، در متن اس ام اس تبلیغاتی موثر، از عامیانه صحبت کردن بسیار بپرهیزید و محتاطانه عمل کنید؛ چرا که در مواقع زیاد ارسال اس ام اس صرفا به منطقه و ناحیه همان شهر محدود نمی‌شود. چنانچه برای تبلیغات بیشتر، به شهرهای دیگر ارسال پیامک صورت گیرد و از اصطلاحات عامیانه آن محل استفاده شده باشد، اشخاصی که متن اس ام اس را می‌خوانند، خیلی دشوار می‌توانند متوجه موضوع پیام تبلیغاتی شوند. می‌توان گفت که پیامک شما دارای متن SMS تبلیغاتی موثر نبوده است.

تاثیرگذاری متن اس ام اس

متن اس ام اس تبلیغاتی شما زمانی موثر واقع می‌شود که در عین سادگی و روان بودن بتواند به گونه‌ای باشد که کلمات قابل درک برای مخاطبان را در خود جای دهد و به هیچ وجه دارای کلمات با تلفظ دشوار و معنای پیچیده نباشد. متن اس ام اس موثر دارای حالتی گرم و صمیمی در گفتار اس ام اس است. هر آن چه که موضوع تبلیغات باید دارا باشد را بسیار واضح بیان می‌کند.

 استفاده از شکلک در ارسال SMS تبلیغاتی موثر

سعی کنید پیام های تبلیغی تان را با استفاده از استیکر ارسال نکنید. در صورتی که تمایل داشتید از شکلک استفاده نمایید، سعی کنید که مرتبط با متن پیامکتان باشد. تا این گونه از ارزش پیام کاسته نشود. علاوه بر این از علائمی استفاده کنید که با استانداردهای فونت تلفن های همراه متناسب بوده و در تمامی گوشی ها نیز قابل اجرا باشد.

از یاد نبرید که از علامت سوال و تعجب استفاده نکنید. در بعضی مواقع از حرف ندا استفاده نمایید و در صورتی که نیاز است سوالی بپرسید، با هیجان و همراه یک علامت سوال کافی است.

 استفاده از شکلک در ارسال اس ام اس تبلیغاتی موثر
استفاده از شکلک در ارسال SMS تبلیغاتی موثر

محتوای متن اس ام اس تبلیغاتی

چنانچه شما یک رویداد را تبلیغ می‌کنید، متن اس ام اس تبلیغاتی موثر در این شرایط متنی است که وضوح آن مورد را بیان کند. همچنین، قادر خواهید بود از طرح های تشویقی و تخفیفی (بکار بردن علامت %) در متن استفاده نمایید. با این روش، مخاطب را تشویق خواهید کرد که از آن موضوع تبلیغاتی بازدید کند. از علامت ستاره * جهت تاکید کردن روی یک کلمه می‌توانید استفاده کنید و حتما از کلمات تاثیرگذار در متن استفاده کنید. نکته دیگر این که توصیه می‌شود ارسال اس ام اس با نام برندتان ارسال شود.

با یک فاصله زمانی مشخص اس ام اس تبلیغاتی را ارسال کنید!

تکرار نمودن تبلیغات، موجب ایجاد اطمینان و افزایش اعتماد در مخاطبان شما می‌شود. در نتیجه با بازاریابی صحیح، قادر خواهید بود این حس را در مخاطبانتان ایجاد کنید. مثلا هر یک یا دو ماه یکبار می‌توانید ارسال اس ام اس انبوه خود را تکرار نمایید.

 ساعت ارسال SMS تبلیغاتی موثر

زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ چرا که نبایستی موجب سلب آسایش مخاطب شود. پس اس ام اس شما به گونه‌ایی نباشد که مخاطبان اعتنایی به متن پیامک تبلیغاتی نکنند؛ چرا که این کار باعث پایین آمدن ارزش آن تبلیغات می‌شود. (اس ام اس تبلیغاتی موثر در ساعات استراحت عمومی ارسال نمی‌شود.)

پایان متن اس ام اس تبلیغاتی / ارتباط با شما

در آخر متن اس ام اس تبلیغاتی موثر بهتر است برای اطلاع رسانی به مخاطب در صورت نیاز به هر یک از موارد شماره، ایمیل و یا آدرس اشاره شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک