وبلاگ فراپیامک

بازدهی پیامک تبلیغاتی

بازدهی پیامک تبلیغاتی

بازدهی پیامک تبلیغاتی

بازدهی پیامک تبلیغاتی در زمینه کسب و کار شما بی‌شک آن چنان زیاد است که به راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. امروزه پیامک تبلیغاتی جزو مدرن‌ترین شیوه های تبلیغاتی است که بازخوردهای مثبتی را داشته است. چنانچه شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده‌اید و قادر به پرداخت هزینه های زیاد تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها نمی‌باشید، توصیه می‌کنیم حتما از پیامک های تبلیغاتی برای معرفی خود و محصولات و همچنین، خدماتتان استفاده کنید.

استفاده از تبلیغات پیامکی با وجود هزینه پایین‌تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی، همچنان تاثیرگذار است و خیلی از افراد با کمک بازدهی پیامک تبلیغاتی که برای کسب و کارشان داشته است، توانسته‌اند سطح فروش خود را بالا ببرند و خود را بهتر و موثرتر از سایر روش های تبلیغاتی به مشتریانشان بشناسانند.

تصویری از بازدهی در پیامک تبلیغاتی
بازدهی در پیامک تبلیغاتی

آیا پیامک تبلیغاتی بازدهی دارد؟

همان طور که تاکنون متوجه شده‌اید، استفاده از تکنولوژی و گوشی های هوشمند، نقش پررنگی را در راهبرد زندگی ما داشته و دارند که شبکه های اجتماعی متعدد همانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و … به همراه تعداد زیاد کاربرانشان و همچنین، میزان استفاده از گوشی های همراه توسط افراد جامعه، دلیلی بر صحت این حرف است.

حال سوالی که در ذهن افراد مطرح می‌شود، این است که آیا استفاده از پیامک های تبلیغاتی با وجود این شبکه های اجتماعی متنوع، همچنان موثر است یا خیر. جواب این سوال بله است اما برای این که پی به چگونگی آن ببرید، کافی است ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

پیامک تبلیغاتی جزو پیامک های ارسال انبوه می‌باشد که به منظور تبلیغات یک کسب و کار برای بسیاری از افراد ارسال می‌شود و معمولا متن آن شامل محتوایی همچون انواع محصولات به همراه فروش ویژه، انواع خدمات ارائه‌شده، پیامک های مناسبی و … می‌باشد.

بازدهی پیامک تبلیغاتی مخصوصا برای استارت آپ های کوچک آن چنان بالاست که نباید از نقش و تاثیرات آن ها غافل شد؛ چرا که بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که در مدت زمان اندکی با کمک پیامک های تبلیغاتی توانسته‌اند خود را به نحو احسن به مشتری معرفی کنند و مشتریان بیشتری را در همین مدت زمان کم، جذب کنند.

به چه دلیل بازدهی پیامک تبلیغاتی بالا است؟

بی‌شک هر فردی به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارد؛ اما چیزی که مسلم است وجود سیم کارت بر روی گوشی های همراه می‌باشد که برای تبادل تماس و پیامک استفاده می‌شود. در ادامه شما را با مهم‌ترین بازدهی های پیامک تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد:

  • پیامک های تبلیغاتی موجب دسترسی آسان به افراد می‌شود.
  • پیامک های تبلیغاتی موجب ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان می‌شود.
  • رسیدن پیامک به مشتری (در صورتی که در دسترس نباشد، تا ۲۴ ساعت پس از فراهم شدن امکان ارسال، پیامک ارسال می‌شود)
  • امکان جمع آوری لیست شماره های افراد در پنل اس ام اس
  • امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه
  • هزینه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس
تصویری از هزینه مناسب پیامک های تبلیغاتی
هزینه مناسب پیامک های تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس که در بالا آن را جزو موارد بازدهی پیامک تبلیغاتی قرار داده‌ایم، مخصوص اپراتور ایرانسل بوده و شما با استفاده از آن می‌توانید برای اشخاصی که در محل کارتان هستند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. با توجه به مزایای بیان‌شده در بالا، متوجه شده‌اید که پیامک های تبلیغاتی در صورتی که به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرند، باعث افزایش روزافزون مشتریان شما و آشنایی بیشتر آن ها با شما و نوع محصولات و خدماتتان خواهد شد.

با رعایت این نکات بازدهی پیامک تبلیغاتی را افزایش دهید!

با این که امروزه بسیاری از کسب و کارها در بسیاری از زمینه ها، پیامک تبلیغاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند؛ اما به منظور افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی، یک سری نکات را بایستی رعایت کنند. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی بر پایه متن ارسال می‌شود و باید به محتوای ارسالی بسیار توجه نمود و آن را در اولویت قرار داد، سپس، نکاتی را که در ادامه بیان می‌کنیم را جهت افزایش بازدهی پیامک های تبلیغاتی، رعایت نمود.

  • رعایت اصول ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  • استفاده از کوتاه کننده لینک
  • اهمیت انتخاب نوع ارسال پیامک
  • کوتاه بودن متن پیامک تبلیغاتی
  • خودداری از نوشتن متن های گنگ و رمزآلود
  • ارسال به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
تصویری از نشان دادن کوتاه بودن متن پیامک تبلیغاتی
کوتاه بودن متن پیامک تبلیغاتی

پس از رسیدن به هدف ارسال پیامک تبلیغاتی خود را متوقف نکنید!

متاسفانه گاهی دیده می‌شود که افراد برای رسیدن به هدف خود در کسب و کار، تلاش زیادی را به کار می‌گیرند؛ اما همین که به جایگاه مدنظرشان رسیدن، دست از تلاش برمی‌دارد که باعث می‌شود به جایگاه اولیه خود بازگردند. افراد نمی‌توانند از سامانه پیامکی تنها برای به سقف رساندن فروششان استفاده کنند، بلکه باید این مورد را همواره مدنظر داشته باشند که رقیبانشان نیز از این روش در حال استفاده می‌باشند.

در همان مدت اندکی که شما استفاده از پیامک های تبلیغاتی را متوقف می‌کنید، رقیبانتان از شما پیشی گرفته و جایگاهتان را تصاحب می‌کنند. بنابراین، می‌توان این گونه بیان کرد که استفاده از پیامک تبلیغاتی هم می‌تواند روی میزان فروش شما تاثیر بگذارد و شما را به جایگاه هدفتان برساند و هم می‌تواند کمک کند تا بتوانید جایگاه‌تان را حفظ کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک