وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی نوعی خلاقیت در زمینه تبلیغات به حساب می‌آید که منجر به برتری شما نسبت به رقیبانتان می‌شود. در حال حاضر، مدیریت تبلیغات یکی از ارکان مهم مارکتینگ و رونق کسب و کار می‌باشد. همچنین، علاوه بر تبلیغات، مشتری مداری و حفظ ارتباط با مخاطبان و مشتریان قدیمی موجب می‌شود که آن ها نیز شما را به دیگران معرفی نمایند.

بنابراین، می‌توان این گونه بیان کرد که ارسال پیامک صوتی، از جمله جدیدترین روش ها برای مارکتینگ و مشتری مداری است. شما از طریق ارسال پیامک صوتی قادر خواهید بود به راحتی هدف و مقصود خود را برای مخاطبان‌تان شرح دهید. حتی برای تبریک گفتن اعیاد مختلف و مناسبت‌ ها و یا اطلاع ‌رسانی قرار ملاقات‌ ها و جلسات می‌توانید اقدام به ارسال پیام صوتی نمایید.

در واقع، ارسال پیام صوتی و بکارگیری سامانه پیامک صوتی، از جمله مناسب ترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید. ارتباط از طریق تماس صوتی در چند سال گذشته فقط از طریق تلفن امکان‌پذیر بود؛ اما در حال حاضر، از طریق سامانه پیامک صوتی و ارسال پیام صوتی نیز امکان پذیر می‌باشد.

نخستین بار ارسال پیامک صوتی تنها برای خدمات بانکی و یا به صورت کدهای فعال سازی برای نرم‌ افزارها و سایت‌های گوناگون کاربرد داشت؛ اما امروزه در سایر عرصه های بازاریابی و آنلاین مارکتینگ برای تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیوه های ارسال پیام صوتی

تصویری از ارسال پیام صوتی
شیوه های ارسال پیام صوتی
  • ارسال پیامک صوتی به صورت تکی
  • ارسال پیامک صوتی به صورت گروهی
  • ارسال پیامک صوتی به صورت زماندار
  • ارسال پیامک صوتی با کمک وب سرویس (جهت تایید شماره ثابت)

مزایای ارسال پیام صوتی

مهم ترین و اصلی ترین مزیت استفاده از پنل ارسال پیام صوتی این است که دیگر بلک لیست مفهومی ندارد؛ چرا که سامانه پیامکی با کلیه مخاطبین شما تماس برقرار می‌کند و صدای شما را پخش می‌نماید؛ پس، باید بگوییم که خیالتان راحت باشد به این دلیل که اشخاصی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده‌اند نیز از پیامک تبلیغاتی شما مطلع خواهند شد.

تصویری از مزایای ارسال پیام صوتی
مزایای ارسال پیام صوتی
  • با ارسال پیام صوتی، دیگر امکان سوءاستفاده وجود ندارد!

برقراری تماس تلفنی با کاربران و مخاطبان، همیشه موثرتر از ارسال پیامک متنی بوده است. زمانی که افراد پیامک متنی را تایپ می‌کنند، به هیچ وجه نمی‌توانند ظرافت هایی که با کمک صدا به مخاطب انتقال داده می‌شود را انتقال دهند؛ در حالی که در این ظرافت ها، نکات و معانی زیادی پنهان شده است. برخی مواقع تن صدا خیلی بیشتر از خود کلمات می توانند معانی و مفاهیم را بیان کنند و حتی قادر است پیامک های متضاد را به مخاطب انتقال دهد.

  • ارسال پیام صوتی مناسب ترین روش برای اشتراک گذاری مسئله ای خاص و مهم است!

با این که اطلاع رسانی حضوری و چهره به چهره موثرترین و مناسب ترین شیوه اطلاع رسانی می‌باشد، اما همیشه این امکان وجود ندارد که برای انتقال آگاهی به افراد با آن ها ملاقات حضوری داشته باشیم، در حقیقت، می‌توان گفت که بعد از این روش، ارزان ترین و مناسب ترین روش جهت اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران، تماس تلفنی است.

لازم به ذکر است که ارسال پیامک صوتی موجب می‌شود حس صمیمیت بیشتری بین شما و مخاطبین‌تان ایجاد شود و به شما این امکان را می‌دهد که در مواقع نیاز قادر باشید خبرهای مهم را به آنان منتقل کنید.

  • ارسال پیام صوتی به صورت بلادرنگ انجام می‌شود!

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که به شخصی پیام متنی ارسال کنید و پیامتان توسط او دریافت نشده باشد و یا این که علیرغم دریافت پیام آن را نخوانده باشد؟ آیا این مشکل برای شما آزاردهنده است؟ به طور معمول، اشخاص نسبت به دریافت پیام متنی بی‌توجه‌اند، به این دلیل که مشغله زیاد این امکان را در اختیارشان قرار نمی‌دهد که پیام هایشان را دائما چک کنند و یا به خاطر قطع صدای هشدار پیام کوتاه، اصلا متوجه آن نمی‌شوند.

برقرار کردن تماس تلفنی و ارسال پیامک صوتی یک روش کارآمد و سریع می‌باشد که می‌توانید از آن برای مسائل حساس زمانی استفاده کنید.

  •  ارسال پیامک صوتی صمیمیت اطلاع رسانی رو در رو را به شنونده منتقل می‌کند!

همان طور که اطلاع دارید، همیشه شنیدن صدای اشخاص بسیار مورد توجه بوده؛ پس، چنانچه اطلاع رسانی حضوری برای شما امکان‌پذیر نیست، توصیه می‌کنیم آن را با ارسال پیامک صوتی جایگزین کنید، به این دلیل که در پیامک صوتی تاکید، جدیت، مهربانی و دیگر نشانه های صدا قابل انتقال می‌باشد.

  • ارسال پیامک صوتی هزینه پایین تری را نسبت به پیامک متنی دارد!

به طور معمول، هزینه ارسال پیامک صوتی بسیار پایین‌تر از هزینه ارسال پیام متنی است. علاوه بر این مورد، شما در هر پیامک متنی فقط ۱۶۰ کاراکتر متن را می‌توانید به صورت فشرده برای مخاطب ارسال نمایید در حالی که در هر دقیقه از پیامک صوتی می‌توانید حجم گسترده ای از اطلاعات را به وی منتقل کنید.

نرم افزار تبدیل متن به گفتار فراپیامک

تصویری از نرم افزار تبدیل متن به گفتار
نرم افزار تبدیل متن به گفتار

نرم افزار تبدیل متن به گفتار و سامانه پیامک صوتی این امکان را فراهم ساخته تا ارسال پیامک صوتی به شماره ‌های موبایل و ثابت مخاطبین را انجام دهید. همچنین، سامانه پیامک صوتی قابلیت ضبط صدا و ارسال پیامک صوتی با صدای گوینده مورد نظر را دارد، این روش، ترکیبی از ارسال پیامک و ارسال پیامک صوتی به حساب می‌آید. در حقیقت، نرم افزار تبدیل متن به گفتار متن، پیامک شما را با کمک یک ربات به صوت تبدیل می‌کند.

در این نرم افزار تعیین نمودن علامت ‌گذاری کلمات برای دستیابی به تلفظ صحیح ‌تر توسط رباط نیز امکان پذیر است. پس از برقراری تماس با شماره‌های واردشده، متنی که تنظیم نموده‌اید، توسط ربات سامانه برای مخاطبین پخش می‌شود. با کمک این روش، کلیه اطلاع رسانی ‌ها، برای تمام شماره‌ های موبایل (حتی شماره ‌های بلک لیست) نیز ارسال می‌شود.

شاید جالب باشد بدانید که ایده ارسال پیام صوتی برای نخستین بار با کمک نرم افزار تبدیل متن به گفتار توسط شرکت دانش بنیان فراداده در قالب برند فراپیامک ارائه شده است. این مجموعه جهت ارسال پیامک صوتی، نرم‌افزار ویژه‌ای نیز طراحی کرده است که قابلیت بارگذاری فایل ‌های صوتی توسط کاربران را دارا است. گفتنی است که متن پیامک از قبل توسط گوینده ضبط می‌شود و بعد از آن از طریق پنل، متن برای مخاطبان ارسال می‌شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک