وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک زماندار

تصویری از ارسال پیامک زماندار

ارسال پیامک زماندار

ارسال پیامک زماندار با اهداف متفاوت، زندگی و کار را منظم‌ و البته پیچیده‌تر کرده است. در جهان دیجیتال، اغلب مناسبت‌ ها از طریق پیامک به اطلاع افراد می‌رسد و یا به آن‌ ها تبریک گفته می‌شود؛ به همین دلیل، شاید برای برخی از افراد این سوال پیش آمده باشد که ارسال پیامک زماندار چگونه انجام می‌شود؟

ابزارهای متنوعی در دنیای امروز در دسترس ما هستند تا با کمک آن ها بتوانیم با صرفه‌‌جویی در زمان، ارتباطات خود را حفظ کنیم. ارسال پیامک زماندار دقیقا همان چیزی است که برای این ارتباطات بیشتر به آن نیاز داریم تا با وجود مشغوله‌های روزانه، جهت فرستادن برخی پیام‌ها به ما یادآوری شود. به طور تقریبی، همه مردم می‌‌توانند با استفاده از پیامک به راحتی برخی کارهای خود را انجام دهند. شاید باشند افرادی که از امکان ارسال پیامک‌ زماندار باخبر نیستند تا با تنظیم آن بتوانند بعضی مناسبت ‌های تقویم را به خاطر بسپارند. برای پاسخ به گروهی که از این قابلیت بی‌اطلاع هستند، باید بگویم این امکان فراهم است و تنها بایستی که نحوه ارسال پیامک زماندار را بدانند که ما در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

ماژول های ارسال پیامک زماندار

ارسال پیامک زماندار در حقیقت یک آپشن به حساب می‌آید که افراد می‌توانند زمان و تاریخ ارسال پیامک را مشخص نمایند. این آپشن پرکاربرد دارای چندین ماژول می‌باشد که در ادامه مطلب هر کدام را به اختصار تشریح کرده‌ایم:

  • پیامک زماندار

این ماژول امکان ارسال در آینده را برای روز و تاریخ خاصی، فراهم می‌سازد. در حقیقت، افراد با استفاده از این ماژول قادرند ارسال های زماندار خود را در بازه زمانی یکباره، روزانه، هفتگی، ماهانه و همچنین، سالانه انجام دهند.

  • هوشمند زماندار

بخش هوشمند زماندار ترکیبی از ارسال هوشمند و ارسال زماندار می‌باشد. از طریق این ماژول قادر خواهید بود متن پیامکی که برای مخاطبان شخصی‌سازی‌شده را در یک تاریخ و ساعت معین، برای هر کدام ارسال نمایید.

  • متناظر زماندار

این بخش ترکیبی از ارسال متناظر و ارسال زماندار می‌باشد. به این معنا که هر زمان قصد داشته باشید برای هر مخاطب پیامکی با موضوع و متن متفاوت (اما به صورت یکجا در فایل اکسل) را در زمان خاصی ارسال کنید، از این ماژول استفاده می‌کنید.

  • پیامک سررسید

از این ماژول می‌توان برای ارسال هایی استفاده کرد که قرار است در یک بازه زمانی مشخص به صورت دوره ای برای مخاطبان ارسال شوند و سررسید یک زمان خاص را به آن ها یادآوری کنند. به عنوان مثال، یک شرکت بیمه قصد دارد برای مشتریانی که اعتبار بیمه‌شان تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد، کار اطلاع رسانی را آغاز کرده و از همان ده روز قبل، هر دو روز یک بار پیامک اطلاع رسانی در مورد این قضیه را برای آن ها ارسال کند.

روش تنظیم ارسال زمان را می‌توان تفاوت بین پیامک زماندار و ماژول پیامک سررسید به حساب آورد؛ به این صورت که در این بخش قادر خواهید بود علاوه بر معین نمودن تاریخ اولین و آخرین ارسال، تعداد دفعاتی را که تمایل داریم بین این دو تاریخ نیز ارسال پیامک انجام شود را مشخص کنیم. پس می‌توان گفت که ارسال دوره ای پیامک تنها به حالت های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه محدود نمی شود و می توان هر دو یا سه روز یک بار، پیامک موردنظرتان را به مخاطبان ارسال نمود.

  • پیامک اعتباری

توسط این ماژول شما قادر هستید با ارسال پیامک برای مخاطبین دفترچه تلفن بابت هر پیامک هزینه ای از اعتبار آن ها در پنل، کسر نمایید. به این ترتیب که دریافت‌کننده پیامک، هزینه‌ی پیامک‌هایی که بابت یادآوری یا … که برایش ارسال می‌شود را از قبل می‌پردازد.

  • پاسخ زماندار

توسط این ماژول شما قادر خواهید بود کد یا پاسخ معینی را برای موضوعات مختلف تعریف نمایید و این گونه به درخواست کاربران رسیدگی کنید.

  • یادآور زماندار

از طریق پیامک یادآور زماندار، می‌توانید بینهایت موضوع برای یادآوری درج کنید تا پنل همانند آلارم گوشی، آن را از طریق پیامک به شما یادآوری کند. اینکار مادامی که کلیدواژه‌ی قطع یادآوری ارسال نشود، ادامه می‌یابد.

ارسال پیامک زماندار از طریق پنل پیامک

پنل پیامک از آن دسته از نرم ‌افزارهایی است که ویژگی ارسال پیامک زماندار را از طریق اینترنت برای اشخاص علاقمند فراهم می‌سازد. پنل پیامکی، ابزاری را به عنوان ارسال پیامک مناسبتی داراست که با استفاده از آن می‌توانید در یک تاریخ و زمان خاص پیامک ارسال کنید.

از طریق پنل پیامک قادر خواهید برای دوستان و یا چنانچه صاحب کسب ‌و کار هستید، برای مشتریانتان، پیامک مناسبتی ارسال کنید. پس با این وجود، می‌توان گفت که پنل پیامکی دو امکان را برای ما فراهم می‌سازد تا بتوانیم پیامک مناسبتی و زماندار ارسال کنیم.

ارسال پیامک زماندار
ارسال پیامک زماندار از طریق پنل پیامک

کاربرد ارسال پیامک زماندار

ارسال پیامک زماندار برای اشخاصی که قصد دارند رویدادهای خاص را به خاطر بسپارند، اما به دلایلی از جمله مشغله زیاد، این کار برای آن ها ممکن نیست، ضروری است. این افراد ممکن است صاحب مشاغلی باشند که بخاطر سپردن بعضی از رویدادها برای آن ها اهمیت زیادی داشته باشد. با استفاده از این برنامه‌ها ارسال پیامک ‌های زماندار ساده‌تر می‌شود.

اشخاص دیگری نیز هستند که دوستان بسیار زیاد و مخاطبان مهمی دارند که ارتباط با آن ها برایشان اهمیت زیادی دارد. این اشخاص برای آن که بتوانند تاریخ اعیاد مختلف را به خاطر داشته باشند تا بتوانند پیامک های تبریک را به دوستانشان ارسال کنند، می‌توانند از این نرم‌افزار برای ارسال پیامک ‌های زماندار استفاده نمایند و به دوستان و مخاطبان خود تبریک بگویند. اما برای ارسال پیامک تبلیغاتی گزینه‌ها و بانک شماره‌های بیشتری در اختیار شما هست.

ارسال پیامک زماندار در اندروید

جهت ارسال پیامک‌ زماندار از طریق برنامه، در ابتدا بایستی نرم‌افزار را نصب نمایید و در مرحله بعد متن مورد نظر خود را در آن بنویسید، مخاطب مدنظرتان را از لیست شماره‌ های گوشی انتخاب ‌کنید، سپس، زمان موردنظر برای ارسال پیام را تنظیم کنید.

تصویری از ارسال پیامک زماندار در اندروید
ارسال پیامک زماندار در اندروید

انواع ارسال پیامک زماندار

  •  ارسال پیامک زماندار:

با کمک این قابلیت قادر خواهید بود که پیامک زماندار ثبت کنید، به گونه‌ای که پیامک در تاریخ و ساعت مورد نظر شما ارسال شود.

  • ارسال پیامک روزانه:

از این مورد می‌توان برای مواردی که ضرورت زیادی در ارسال و یادآوری روزانه دارند، استفاده شود.

  •  ارسال پیامک هفتگی:

از این گزینه می‌توان جهت ارسال پیامک هوشمند زماندار برای امور هفتگی خود استفاده کنید.

  • ارسال پیامک ماهانه:

از این قسمت می‌توانید جهت ارسال کردن پیامک هوشمند زماندار برای یادآوری امور ماهانه استفاده کنید.

  • ارسال پیامک سالانه:

از این بخش نیز می‌توانید جهت ارسال پیامک هوشمند زماندار برای یادآوری امور سالیانه به کار گیرید.

  •  ارسال پیامک دوره ای:

از این قسمت قادر خواهید بود برای ارسال پیامک هوشمند زماندار برای یادآوری اموری که در دوره زمانی خاص بایستی تکرار شوند، استفاده کنید.

  •  ارسال پیامک با فایل اکسل:

ثبت پیامک زماندار با کمک این قسمت انجام می‌شود، به گونه‌ای که متن های متغیر به شماره های متفاوت در تاریخ و زمان متفاوت ارسال می‌شود.

استفاده از نرم‌ افزارهای ارسال پیامک زماندار

تصویری از نرم‌ افزارهای ارسال پیامک زماندار
استفاده از نرم‌ افزارهای ارسال پیامک زماندار

بهره مند شدن از قابلیت ارسال پیامک زماندار جهت پیشبرد اهداف شخصی و یا استفاده در کسب ‌و کار موجب نظم بخشیدن به ارسال پیام‌ های ضروری می‌شود؛ به گونه‌ای که با کمک قابلیت ارسال پیامک زماندار دیگر نیازی نخواهید داشت، سررسیدهای سالانه، یادداشت ‌برداری جهت انجام وظایف مختلف، محول کردن وظایف به افراد دیگر و …را استفاده کنید، اموری که بی‌شک هر کدام درصد خطای بسیار بالایی خواهند داشت. این روش ارسال، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در دقیق ‌ترین زمان ممکن، پیامک‌ های خود را برای یادآوری، انجام وظایف یا اطلاع رسانی ارسال نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک