وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت

ارسال پیام کوتاه انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت

از کاربردهای مهم سامانه اس ام اس ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نمی‌توان از شماره ثابت، پیامک فرستاد. اما باید بدانید که بدون آنکه خریدی داشته باشید و یا از سخت افزاری استفاده کنید، می‍‌توانید از شماره تلفن ثابت با پیش شماره‌های ۰۲۱ و ۰۲۶ (تهران و کرج) پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.

اگر با خط ثابت تهران با کد ۰۲۱ پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید، حس اعتماد بیشتری به مخاطبان خواهید داد. مخاطب اینگونه می‌پندارد که پیام از سمت مجموعه ای معتبر فرستاده شده است. پس احتمال اینکه پیامک فرستاده شده خوانده شود، بسیار زیاد است. در نتیجه، تاثیر مثبت بیشتری در کسب و کارتان مشاهده خواهید کرد.

روش دریافت خط ثابت برای فرستادن اس ام اس چگونه است؟

در ابتدا باید یک پنل پیامکی تهیه نمایید؛ پس از آنکه خرید سامانه پیامک را انجام دادید، می‌توانید درخواست خود را برای فعال کردن شماره ثابت بر روی پنل، جهت ارسال اس ام اس ثبت کنید.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکانپذیر است.

لازم به ذکر است که ارسال پیامک با خطوط ثابت شامل هزینه ای بر روی قبض تلفن نخواهد بود و فقط کافیست پنل اس ام اس خود را شارژ نموده و پیام کوتاه ارسال نمایید.

هزینه ثبت خطوط اختصاصی برای ارسال اس ام اس چقدر است؟

اگر قصد آن را دارید که با تلفن ثابت شرکت یا مجموعه خود اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نمایید، پس از ارسال مدارک خواسته شده و تایید آن توسط کارشناسان، باید هزینه خط ثابت برای ارسال اس ام اس را بپردازید. آنگاه می‌توانید از این خط، برای ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده نمایید.

برای پرداخت هزینه ثبت تلفن ثابت در جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت یک تعرفه مشخصی وجود دارد. می‌توانید پس از ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه از تلفن ثابت برای ارسال پیامک تبلیغاتی در جهت کسب و کارتان استفاده کنید.

هزینه ثبت خطوط اختصاصی
هزینه ثبت خطوط اختصاصی برای ارسال اس ام اس

مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک چیست؟

  • امکان دریافت اس ام اس از سمت مخاطب
  • امکان برقراری راحت‌تر تماس برای کاربر و ایجاد حس اعتماد
  • تعرفه پایین ارسال پیام کوتاه
  • عدم نیاز به نوشتن شماره تماس در متن پیامک
  • امکان خدماتی کردن خط ثابت وجود دارد.
  • مالک همیشگی خط ارسال پیام کوتاه خود با همه خصوصیاتش هستید.
  • عدم احتیاج به سخت افزار خاص و یا دسترسی به خط تلفن فیزیکی
  • امکان اختصاص دادن هر تعداد خط تلفن در یک مکان به خواست مشتریان
  • وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته

معایب ارسال اس ام اس از طریق خطوط ثابت چیست؟

  • عدم ارائه به افراد حقیقی بدون داشتن جواز کسب
  • محدودیت در ارسال پیام کوتاه لینک دار
  • عدم پشتیبانی از پیش شماره های شهرستانی

نکته: درست است که ارسال اس ام اس حاوی لینک، برای هیچ پیش شماره‌ای از جمله شماره تلفن ثابت ۰۲۱ مقدور نیست، اما اپراتورهای ۵۰۰۴ و ۳۰۰۰ می‌توانند خیلی راحت قابلیت قرار دادن لینک در متن پیام تبلیغاتی تان را ایجاد کنند. در سامانه اس ام اس فراپیامک تمامی پیش شماره های مخابراتی برای ارسال پیام کوتاه وجود دارد. می‌توانید به دلخواه خود از این خطوط استفاده نمایید.

روش های فعالسازی پیامک خط ثابت

ارسال پیامک با تلفن ثابت از سال ۱۳۹۰ راه اندازی شده است اما تا به الان به صورن محدود است و فقط از سمت شرکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این روش تبلیغاتی و پیام رسانی می‌توان گسترش کار و سوددهی چشمگیری را مشاهده نمود. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت با ۳ روش امکان‌پذیر است.

روش های فعالسازی پیامک خط ثابت
فعالسازی پیامک خط ثابت

استفاده از تلفن ثابت و عدم نیاز به اینترنت

در این روش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت به اینترنت نیازی نیست و می‌توانید ارسال و دریافت پیام را داشته باشید. در این روش، نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست. فقط به دستگاهی که از این قابلیت پشتیبانی کند، نیاز است. در ادامه باید تنظیمات انجام شود تا امکان ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت فراهم شود. این روش توصیه نمی‌‌شود؛ زیرا محدودیت های زیادی دارد.

استفاده از نرم افزار پیاثا

یکی از روش های ارسال پیام کوتاه که از سوی مخابرات عرضه شده است، استفاده از نرم افزار پیاثا است. این نرم افزار به اینترنت نیازی ندارد و فقط با مودم کامپیوتر امکان ارسال و دریافت اس ام اس را دارد. شماره فرستنده هم همان شماره ای است که کامپیوتر با آن وصل شده است. گیرنده پیامک هم می‌تواند به همان شماره پیام، ارسال کرده و دریافت کنید. اما در این روش نمی‌توان پیامک انبوه ارسال کرد. در واقع، پیاثا فقط برای استفاده های شخصی و محدود طراحی شده و به همین دلیل توصیه نمی‌شود.

استفاده از سامانه پیام کوتاه با خط ۰۲۱

روشی که در بالا ذکر شد، برای ارسال پیامک محدود و شخصی مناسب بودند. اگر شما دارای کسب و کار هستید، مسلما باید از راه بهتری برای تبلیغات و معرفی مجموعه تان استفاده کنید. با ارسال پیامک به وسیله خط ۰۲۱ می‌توانید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تلفن ثابت را داشته باشید. پس بهتر است در سامانه پیامکی فراپیامک عضو شوید و برای داشتن یک خط ثابت اختصاصی برای ارسال پیامک، اقدام نمایید.

کاربرد سامانه پیام کوتاه با خط 021
استفاده از سامانه پیام کوتاه با خط ۰۲۱
آیا با خط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ می توان به شماره های مسدود پیامک فرستاد؟

خط های تلفن ثابت برای ارسال پیامک فقط برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی شان فعال است، تعریف شده است. اگر می‌خواهید از طریق خط ثابت به شماره های مسدود اس ام اس ارسال نمایید، باید خط ثابت پیامکی را به خط خدماتی تبدیل کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک