وبلاگ فراپیامک

ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی

ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی

ارسال اتوماتیک پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه، یک سرویس پیام رسانی تجاری برای ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی مواردی چون اعلان ها، هشدارها، یادآوری ها و تأییدها است که در کمپین های بازاریابی پیامکی نقش مهمی ایفا می کند. در این سرویس می توانید از بستر پیام رسانی متنی برای ارسال پیامک به مشتریان، کارکنان و تأمین کنندگان خود استفاده کنید.

اگر ارسال اتوماتیک اس ام اس  تبلیغاتی انبوه را با سایر استراتژی های بازاریابی ادغام کرده و مستقیماً از برنامه، وب سایت یا CRM خود پیامک ارسال کنید، می توانید از قابلیت های زیر بهره ببرید:

  • تنظیم کدهای کوتاه/بلند و کلمات کلیدی در متن پیام
  • ارسال پیام های متنی بصورت آنلاین
  • تنظیم پاسخهای خودکار
  • تنظیم کلید واژه خودکار پیامک های دریافتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کوتاه به تعداد زیادی از گیرندگان تنها با فشار یک دکمه امکان پذیر است. با ابزارهای پیام کوتاه قدرتمند و نزدیک به ۱۰۰٪ نرخ ارسال اتوماتیک، پیامک های تبلیغاتی که برای ارسال پیشنهادات، تبلیغات، پیام های فروشنده و سایر موارد به کار می رود، کاملا در بازاریابی شما مفید و موثر خواهد بود.

امکانات سامانه ارسال اتوماتیک پیام کوتاه تبلیغاتی

سامانه ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی
امکانات سامانه ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی

امکانات بسیار متنوعی برای سامانه ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی انبوه در نظر گرفته شده که برخی از آنها عبارتند از:

ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی سریع و ایمن

با ارسال اتوماتیک اس ام اس های تبلیغاتی، می توانید اطلاعات مربوط به به روزرسانی های مهم حساب، خدمات و اعلان ها را در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت کاملا ایمن به مشتریان خود ارائه دهید.

تحویل دقیق و کلیک گزارشها

با استفاده از گزارشات تحویل پیامک در زمان واقعی و معیارهای کلیک دقیق برای همه پیوندهای وب و پیوست های ارسال شده به عنوان لینک کوتاه در داخل پنل مدیریت قدرتمند، میزان تبلیغات و اثربخشی کمپین را اندازه گیری کنید و هر زمان که نیاز بود داده ها را به صورت اتوماتیک ارسال کنید.

برنامه ریزی ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی متنی

یادآوری اتوماتیک پیامک های تبلیغاتی، هشدارها، کمپین ها و اعلان های مهم خود را بصورت آنلاین برنامه ریزی کنید تا در صورت نیاز ارسال شوند. با برنامه ریزی ارسال اتوماتیک  اس ام اس های تبلیغاتی انبوه برای زمان و تاریخ بعدی، از قبل برنامه ریزی کنید. همچنین می توانید کمپین خود را برای ارسال اتوماتیک دسته ای از پیامک های تبلیغاتی تنظیم کنید.

راه حل های آماده و مقیاس پذیر سازمانی

راه حل های سازمانی شامل گزارش حسابرسی، دسترسی مبتنی بر نقش و برنامه ریزی و زمانبندی ارسال پیامک، تنها برخی از ویژگی هایی هستند که به پیشرفت کمپین بازاریابی شما کمک می کنند.

داشبورد ارسال اتوماتیک پیامک های تبلیغاتی انبوه قدرتمند و مدرن

  • ارسال اتوماتیک اس ام اس های متنی یا پیامک های صوتی تنها با یک کلیک
  • گزارش های تحویل پیامک های تبلیغاتی ارسال شده اتوماتیک و پیوندهای کوتاه /تجزیه و تحلیل
  • مدیریت مخاطبین/لیست های مارکتینگ خود را در دفترچه آدرس
  • یکپارچه سازی اتوماتیک HTTPS API ایمن با برنامه خود
  • کد بلند مجازی اختصاصی برای دریافت پیامک های تبلیغاتی ورودی از طرف مشتریان

ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی انبوه فقط با یک کلیک

  • ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی انبوه خود فقط با چند کلیک و مدیریت تمام گزارشات موجود در داشبورد
  • انتخاب مخاطبین از لیست بازاریابی یا دفترچه آدرس یا وارد کردن از فایل دلخواه خود
  • ایجاد شناسه کاربر یا کد کوتاه برای ارسال پیامک. همچنین با استفاده از کد کوتاه می توانید اس ام اس های دریافتی را دریافت کرده و با مشتری پیامک دو طرفه داشته باشید.
  • برنامه ریزی کمپین های پیامکی خود برای یک تاریخ و زمان خاص. این ویژگی به شما کمک می کند تا حتی در زمانی که خارج از دفتر هستید به صورت اتوماتیک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

کار با سامانه ارسال اتوماتیک پیام کوتاه تبلیغاتی  انبوه

پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه
کار با سامانه ارسال اتوماتیک پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه

شروع به کار در سامانه ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی  انبوه بسیار ساده است. می توانید ارسال اتوماتیک اس ام اس تبلیغاتی را در سه مرحله آسان شروع کنید. یک حساب رایگان ایجاد کنید، اعتبار پیش پرداخت را بارگذاری کرده و ارسال اتوماتیک و دریافت پیامک تبلیغاتی را شروع کنید.

ایجاد حساب کاربری رایگان

در حساب رایگان خود ثبت نام کنید تا خودتان ببینید چقدر آسان است. همه ویژگی ها را امتحان کنید و از اعتبار خود برای ارسال اتوماتیک و دریافت پیامک تبلیغاتی انبوه تقریباً در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

بارگیری/خرید اعتبارهای پیش پرداخت

هنگامی که آماده ارسال اتوماتیک اولین پیامک تبلیغاتی انبوه خود هستید، از پرداخت های اعتباری ساده پیش پرداخت برای پرداخت هزینه (بدون قرارداد، هزینه های پنهان یا هزینه های جاری) استفاده کنید.

ارسال و دریافت اتوماتیک پیامک تبلیغاتی
سامانه ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی
ارسال و دریافت اتوماتیک پیامک تبلیغاتی

هر زمان که نیاز داشتید با سامانه سرویس ساده ارائه شده، پیامک تبلیغاتی ارسال و دریافت کنید که به سادگی ارسال ایمیل یا پیام کوتاه از طریق تلفن شخصی شما است.

تحویل در زمان واقعی وکلیک گزارش ها

در سامانه می توانید میزان گزارش تبلیغات و ارسال پیامک در زمان واقعی را اندازه گیری کرده و گزارش ها را بر اساس ماه، هفته یا هر تاریخ سفارشی دیگری فیلتر کنید.

چرا ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه را برای بازاریابی کسب و کار خود انتخاب می کنیم؟

نرم افزار ارسال اس ام اس تبلیغاتی به گونه ای توسعه یافته که ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه را تا حد امکان آسان و قابل اعتماد کند. از مهمترین ویژگی های این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موثر در تمام کسب و کارها

هزاران شرکت از جمله بانک های پیشرو به این سامانه اعتماد کرده اند تا پیام های مهم تجاری را از طریق درگاه پیامک انبوه  ارسال کنند. ارتباط مستقیم فراپیامک با چندین اپراتور پیامکی موجب شده ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه برای تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک کارامد باشد.

  • عملکرد بالا

زیرساخت های بسیار مقیاس پذیر و قوی به ارائه کمپین پیامک  تبلیغاتی انبوه با کارایی بالا به مشتریان کمک می کند.

  • دسترسی به گزارش های زنده با یک کلیک

بررسی وضعیت تحویل هر یک از پیام های ارسال شده از حساب از طریق پنل ارسال اتوماتیک پیامک تبلیغاتی انبوه در هر لحظه وجود دارد.

  • راه اندازی رایگان و بدون هزینه پنهان

سامانه پیامک تبلیغاتی انبوه را می توانید با توجه به نیاز خود شارژ کنید، هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، نیازی نیست پرداختی داشته باشید. بنابراین نگران اشتراک ماهانه یا هزینه های دیگری نباشید که فراموش کرده اید به پرداخت آن ادامه دهید زیرا پنل های فراپیامک یکساله هستند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک