وبلاگ فراپیامک

ابزارهای اس ام اس مارکتینگ چیست؟

ابزارهای اس ام اس مارکتینگ

ابزارهای اس ام اس مارکتینگ به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را در مقیاس انبوه با ظرفیت عملیاتی بالا و کمترین تاخیر در تحویل به صورت سفارشی‌شده ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، یک راه حل بازاریابی کاملاً موثر است که موفقیت آمیز بودن اثر آن بر قیف فروش کسب و کارها کاملا اثبات شده و به شما کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود دست پیدا کنید. اما برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی پیامکی مؤثر به ابزارهای مناسبی نیاز دارید که باید در پلتفرم ارسال اس ام اس انبوه گنجانده شده باشد. این ابزارها به شما امکان می‌دهند پیامک هایی را در مقیاس انبوه با ویژگی های مدنظرتان و همچنین، پیام های متنی انبوه را ارسال و زمان بندی کنید و رضایت مشتری را بهبود ببخشید.

مهمترین ابزارهای اس ام اس مارکتینگ کدامند؟

اس ام اس مارکتینگ
اس ام اس مارکتینگ

از مهمترین ویژگی های یک پلتفرم ارسال پیامک انبوه که می‌تواند برای بازاریابان مورد استفاده قرار گیرد، عبارت است از:

 زمانبندی پیامک

با ابزار زمانبندی ارسال اس ام اس، می‌توانید تاریخ و زمان مشخصی را برای ارسال پیامک های خود تعیین کنید یا فوراً آنها را ارسال کنید. با این ابزار، تیم مارکتینگ شما می‌تواند پیام‌ها را ساعت‌ها، روزها یا ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده، و منتظر دریافت بازخورد آن باشد.

انتخاب شماره مناسب برای ارسال اس ام اس

در پلتفرم های اس ام اس مارکتینگ معتبر می‌توانید سرشماره های مناسب با کسب و کارتان را انتخاب کرده و برای ارسال پیام انبوه و ارتباطات دو طرفه از آنها در کمپین مارکتینگ خود استفاده کنید.

ارسال کدهای کوتاه در اس ام اس ها

امکان ارسال کدهای کوتاه امکان ارسال کد قرعه کشی یا تخفیف یا هر کد دیگری، وجود دارد. این ابزار در پنل فراپیامک به اسم “ماژول کد دهی”در پنل پیامک انبوه تبلیغاتی یا خدماتی شما وجود دارد. ابزار دیگری نیز به اسم “ماژول کدخوان” وجود دارد که کدهای تولیدشده یا کدهای خاصی که برای آن تعریف می‌شود را خوانده و در جواب پیامک حاوی کد، پاسخ پیامکی مربوط به همان کد را ارسال می‌کند.

به عنوان مثال، اگر پیامکی با متن زیر به مشتری ارسال کنید:

” مشتری گرامی، جهت فعالسازی کد تخفیف، کد XRT67 را به سرشماره ۵۰۰۰۶۷۸۹۰ پیامک کنید.”

زمانیکه مشتری این کد را که مختص خود او است، پیامک کند، در صورتیکه ابزار کدخوان فعال باشد، در جواب ارسال این کد، برای او پیامکی ارسال می‌شود، مبنی بر اینکه “کد شما برای استفاده از تخفیف ویژه فعال شد”.

ارسال کد های کوتاه با ابزار Shortcode
ارسال کد های تخفیف

دسترسی به شماره تلفن های منطقه ای

یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزارهای اس ام اس مارکتینگ، جمع‌آوری شماره تلفن ها و افزایش فهرست مشترکان، برای ارسال پیامک انبوه است. در پلتفرم های ارسال پیامک انبوه مجموعه ای از شماره تلفن های منطقه ای در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بازاریابی خود را هدفمند انجام دهید. حتی اگر از قبل فهرستی دارید، به راحتی می‌توانید مخاطبین خود را در چند ثانیه وارد کرده و فیلدهای اضافی مانند ایمیل، نام و یادداشت‌ها را برای کاربردهای بعدی در حساب کاربری خودتان اضافه کنید.

 ابزار ارسال پیامک با رابط کاربری آسان برای تیم اس ام اس مارکتینگ

رابط کاربری یک پلتفرم ارسال پیامک انبوه فراپیامک تمامی ابزارها را یکجا در خود جا داده و آسان بودن کار با آن برای تیم های بازاریابی اثبات شده است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که اس ام اس های تبلیغاتی و خدماتی انبوه خود را در عرض چند دقیقه ارسال کنید.

ابزار ارسال اس ام اس تکرار شونده برای کمپین های مارکتینگ

با ابزار ارسال پیام متنی تکرار شونده (پیامک سررسید و پیامک مناسبت) می‌توانید اس ام اس های خود را سفارشی و برنامه ریزی کنید تا به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه برای هر مدت زمانی که نیاز دارید، ارسال شود. حتی می‌توانید آنها را برای زمان های خاصی در سال برنامه ریزی کنید مثلا برای تاریخ تولد مشتریانتان (پیامک مناسبت). با ارسال مجدد پیام‌ها، ایجاد کمپین‌های زمانبندی شده، دریافت خودکار پاسخ‌های صندوق ورودی، ارسال پیام‌های مناسبتی به طور خودکار از پنل اس ام اس، در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

ارسال پیامک تکرار شونده برای کمپین های مارکتینگ
ارسال پیامک تکرار شونده برای کمپین های مارکتینگ

ابزار اس ام اس مارکتینگ برای ارسال پیامک انبوه

پلتفرم های ارسال پیامک انبوه معتبر، بسته های پیامکی مختلفی را ارائه می‌دهند که می‌توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را خریداری کنید. شما می‌توانید در هر پیامک تعداد کاراکترهای مشخصی را بگنجانید و لینک ها یا URL ها را نیز به متن خود اضافه کنید. شرایط درج لینک و تعداد کاراکترهای پیام متنی را اپراتورها مشخص می‌کنند، تعداد کاراکتر در همه پنل های اس ام اس ثابت است همانند موبایل یعنی هر پیامک فارسی ۷۰ کاراکتر و هر پیامک انگلیسی ۱۶۰ کاراکتر است، قبل از انجام تبلیغات پیامکی بهتر است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فراپیامک مشورت کنید.

دریافت بازخورد و افزایش مخاطبین با ابزارهای تعاملی ارسال پیامک

افزایش مخاطبین با ارسال پیامک
افزایش مخاطبین با ارسال پیامک

روش های مختلفی برای افزایش مخاطبین از طریق کمپین های بازاریابی پیامکی وجود دارد که انتخاب آنها بستگی به استراتژی های فروش شما خواهد داشت. یکی از تاکتیک ها بازاریابی کلاسیک، ارسال پیامک شرکت در مسابقه یا ارسال متن نظرسنجی است. با ارسال نظرسنجی پیامکی، می‌توانید بازخورد فوری از مشتریان دریافت کنید و حتی نتایج را در لحظه با شرکت کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

آیا در مورد ویژگی ها و ابزارهایی که در پنل فراپیامک در دسترس شما است، سوالی دارید؟ می‌توانید با یکی از کارشناسان تیم ما صحبت کنید و تمام پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

شماره تماس با فراپیامک ۰۲۱۲۴۸۱۴

 جمع بندی

امروزه، روش های بسیار زیادی برای تبلیغات کسب و کار در دنیا وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از جمله پربازده ترین و ارزان ترین راه تبلیغات، بهره مندی از ابزار های اس ام اس مارکتینگ می‌باشد که انواع گوناگونی دارند. ما در این مقاله به صورت تخصصی به مبحث بهترین ابزارهای اس ام اس مارکتینگ پرداختیم، حال، شما می‌توانید متناسب با نیاز کسب و کار خود یکی از این راه ها را برای گسترش دادن کسب و کار خود استفاده کنید.

سوالات متداول ابزارهای اس ام اس مارکتینگ

  1. بهترین و ارزان ترین راه برای گسترش کسب و کار چیست؟
    بهره مندی از بهترین ابزار اس ام اس مارکتینگ می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.
  2. بهترین ابزار اس ام اس مارکتینگ کدامند؟
    از بهترین ابزار های اس ام اس مارکتینگ می‌توان به روش دریافت بازخورد و نظرسنجی و ارسال پیامک انبوه اشاره کرد؛ چرا که بازدهی بسیار بالایی دارد.
  3. آیا برای ارسال پیامک، سقف کاراکتر وجود خواهد داشت؟
    در پیامک های عادی شما نمی توانید بیش از ۱۶۰ کارکتر محتوا بنویسید، اما در این نوع از پیامک های تبلیغاتی به صورت نامحدود می‌توانید پیام ارسال کنید.
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک