وبلاگ فراپیامک
انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه پیامک

انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه پیامک بسته به کاربردی که قصد دارید برای شما داشته باشد متفاوت خواهد بود.

امکانات سامانه پیامکی در انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه بسیار تاثیر گذار بوده و میتواند بر رضایتمندی مشتری شما اثر مثبت یا منفی داشته باشد.

معمولا امکانات سامانه پیامکی در خصوص انواع متفاوت دریافت پیامک و عکس العمل خودکار (Automatic) به دریافت ها متفاوت است.

پنل اس ام اس شرکت دانش بنیان فراداده با نام فراپیامک، انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه پیامک را در امکانات سامانه پیامکی خود گنجانده است؛

این مورد علاوه بر افزایش رضایتمندی مشتری، برای سنجش و کارکردهای متفاوت نیز قابل استفاده می‌باشد.

انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه پیامک

  • ماژول تحلیلگر

یکی از انواع دریافت پیام کوتاه در سامانه پیامک و پاسخ اتوماتیک در این قسمت از پنل نمایندگی و پنل پیام کوتاه اتفاق می‌افتد.

در این ابزار، ابتدا با تعیین یک کلیدواژه مشخص تنظیمات سرویس دهنده پیامکی را کامل میکنیم و پس از تکمیل آن مخاطبین پیامک در هر لحظه میتوانند کلیدواژه را به سامانه ارسال نمایند تا پاسخ مشخص شده را دریافت کنند.

از این ماژول میتوان برای ایجاد مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان برای مشتری VIP استفاده نمود.

  • ماژول نظرسنجی

میتوان گفت از مهمترین امکانات سامانه پیامکی برای افزایش رضایتمندی مشتری، استفاده از ماژول نظرسنجی (Poll) است.

در این قسمت میتوانید با طرح سوالات (Questions) متفاوت در خصوص نحوه ارائه خدمات و محصولات از مشتریان خود نظر خواسته و سطح توقع مشتری را بسنجید.

استفاده از ماژول نظرسنجی می‌تواند برای کسب و کارهای نوپا، جذب مشتری و گسترش ایده های خلاقانه در مراحل شروع استارتاپ بسیار مفید واقع شود.

  • ماژول اضافه به لیست

با استفاده از این قسمت می‌توانید با بکارگیری امکانات سامانه پیامکی تنظیماتی را فراهم نمایید تا مخاطبین شما با ارسال یک پیامک مشخصات خود را در گروه خاصی از دفترچه تلفن سامانه درج نمایند.

از مخاطبین درج شده در این قسمت میتوانید برای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان (CRM) استفاده کنید.

با استفاده از باشگاه مشتریان قادر هستید بر نحوه برخورد با مشتریان نظارت بیشتری داشته باشید و رضایتمندی مشتری را افزایش دهید.

تمام اطلاع رسانی های مورد نیاز خود را با استفاده از خطوطی که ارسال پیامک به لیست سیاه همراه اول را انجام می‌دهند و یا با استفاده از پیامک صوتی انبوه موجود در سامانه پیامک صوتی برای مخاطبینی که به خواست خود در گروه های مذکور درج شده‌اند، ارسال خواهید کرد.

  • ماژول مسابقه

یکی دیگر از انواع  مختلف دریافت پیامک در سامانه پیامک و کاربردهای آن، ایجاد و برگزاری مسابقه میان مخاطبین و بازار هدف هر کسب و کار موفق می‌باشد.

در ماژول مسابقه میتوانید با طرح سوالات متفاوت و درنظر گرفتن جوایز، مخاطبین خود را برای مشارکت هرچه بیشتر در مسابقه و بیشتر شدن میزان ارتباط مجموعه با آنها درگیر کنید.

پس از اطلاع رسانی به مخاطبین در خصوص کلیدواژه مخصوص مسابقه، هر فرد با ارسال کلیدواژه مربوطه و پس از دریافت آن توسط سامانه پیامکی، مسابقه برای ایشان آغاز خواهد شد.

پس از فعال شدن مسابقه، سوالات مربوطه به ترتیب ارسال خواهند شد و پاسخ افراد مجددا توسط پنل پیامک دریافت می‌گردد.

در انتها و پس از پایان مسابقه، با توجه به پاسخ های دریافتی، امتیاز هر شرکت کننده محاسبه شده و برنده نهایی مشخص خواهد شد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک