نرم افزار باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان با عناوینی مانند مشتریان وفادار (Loyal customers) نیز خوانده می شود.
برای همه افرادی که دارای کسب و کاری هستند و خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند، بسیار حائز اهمیت است که بتوانند علاوه بر جذب مشتری، در برقراری ارتباط موثر با مشتریان نیز گام بردارند.
این نوع از کسب و کارها برای برقراری ارتباط موثر و مدیریت ارتباط با مشتریان خود از سیستم ها و روشهای مختلفی بهره میگیرند.
استفاده از یک نرم افزار باشگاه مشتریان (Customer club) می تواند تأثیر بسزایی در امر برقراری ارتباط موثر و جذب مشتری داشته باشد.
یکی از بخش های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان، نرم افزار باشگاه مشتریان است.
هدف از ایجاد نرم افزار باشگاه مشتریان، تشویق آنها به فعالیت بیشتر، جمع آوری اطلاعات مشتریان و همچنین افزایش وفاداری آنها و در کل، برقراری ارتباط موثر است.
مزایای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان
یکی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان این است که شما می توانید پس از گذشت زمان کوتاهی با تحلیل و بررسی گزارشات بدست آمده از میزان تقاضای هر کالا مطلع گردید.
همچنین می توانید نسبت به نتایج بدست آمده از فروش هر کالا، موجودی انبار خود را افزایش داده یا سیاست های کاری خود را تغییر دهید.
براساس موارد گفته شده در مطالب قبلی، به این نتیجه میرسیم که برقراری ارتباط موثر و مدیریت ارتباط با مشتریان نقش بسزایی در افزایش وفاداری و متقابلا افزایش فروش خواهد داشت.
همچنین شما می توانید با فعال کردن این نرم افزار، برند خود را بین همه مشتریان محبوب تر کرده و مشتریان بیشتری جذب نمایید.
هرچه فعالیت مشتریان بیشتر باشد، می توانند امتیازات بیشتری را کسب کنند؛
بنابراین می بایست برای امتیازات مشتریان، جوایز، هدایا، تخفیفات و امکاناتی در نظر گرفت.
برای درک بهتر این موضوع می توانیم به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بانک ها اشاره نماییم.
برای مثال بانک ها می توانند تعیین نمایند که به ازای هر تراکنشی که از نرم افزار موبایل بانک انجام میدهیم یا به ازای واریز مبلغ خاصی به حساب بانکیمان، امتیاز خاصی را به ما تخصیص دهند.
با توجه به این امکان، علاوه بر برقراری ارتباط موثر با افراد و مخاطبین سارمان خود، بهترین و فعال ترین مشتریان شما نیز شناسایی می شوند.
در نرم افزار باشگاه مشتریان می توان اطلاعاتی را از مشتریان بدست آورد که پس از تحلیل و بررسی آنها، برنامه ریزی مدونی برای آینده انجام شود.
نرم افزار باشگاه مشتریان فراپیامک چیست؟
در این سیستم امکانی وجود دارد که بتوانید از طریق وب سرویس هایی که در اختیارتان قرار داده میشود، وب سایت یا نرم افزار های خود را به سیستم باشگاه مشتریان متصل نمایید.
بنابراین می توانید اطلاعات مشتریان را از جمله اطلاعات فردی، میزان خرید ها و … به راحتی در نرم افزار باشگاه مشتریان فراپیامک جمع آوری نمایید.
با توجه به اینکه نرم افزار باشگاه مشتریان فراپیامک به سامانه پیامک این مجموعه متصل است؛ به راحتی می توانید پس از درج تماس مشتریان یا درج اطلاعات شخصی آنها پیامک ارسال نمایید.
امکانات باشگاه مشتریان فراپیامک:
۱- امکان مشاهده نمودار فروش محصولات
۲- امکان درج تمامی محصولات به همراه مشخصات کامل آن ها و دریافت میزان موجودی انبار از هر کالا
۳- امکان درج مشخصات تمامی مشتریان یا فراخوانی اطلاعات آنها از سایت شما به نرم افزار باشگاه مشتریان فراپیامک
۴- امکان صدور و چاپ پیش فاکتور فروش محصولات با درج لوگوی سازمان شما
۵- امکان در نظر گرفتن تخفیف در زمان درج پیش فاکتور یا زمان امتیازدهی
۶- امکان درج و مشاهده امتیازات مشتریان و افزایش خودکار امتیازات طبق خریدهای انجام شده
۷- امکان درج سندهای حسابداری و مشاهده میزان بدهکاری و بستانکاری
۸- امکان درج تنظیماتی مانند پیامک های اخطار جهت اعلام عدم موجودی کافی در انبار
۹- امکان ارسال پیامک در زمان درج مشتری و درج تماس ها