وبلاگ فراپیامک

بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی کدام است؟

بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی کدام است؟

بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی کدام است؟

استفاده از لینک در پیامک تبلیغاتی باعث می‌شود تا مشتریان بسیار راحت بتوانند به محصولات یا سایت اصلی شما و پیج اینستاگرامتان دسترسی پیدا کنند. با توجه به این امر، می‌توان متوجه اهمیت وجود لینک در پیامک تبلیغاتی شد که چه تاثیری بر روی فروش خواهد داشت. در این مقاله، تحت عنوان بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی کدام است؟ به اصول و قواعد لینک گذاری در پیامک تبلیغاتی برای افزایش شانس کلیک مشتریان و بهترین کوتاه کننده لینک می‌پردازیم.

اگر به پیامک هایی که دریافت می‌کنید، توجه کرده باشید، متوجه شده‌اید که بسیاری از آن ها دارای لینک هستند. لینک باید ساده و کوتاه باشد. ساده و کوتاهی لینک باید با استفاده از کوتاه کننده های لینک انجام شود. پس، باید ابزار مناسبی را برای کوتاه کردن لینک انتخاب نمایید. سرویس های زیادی در جهت کوتاه کردن لینک برای پیام تبلیغاتی وجود دارند، اما در اینجا بهتر است به بهترین موارد اشاره کنیم:

بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی
بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی کدام است؟

وبسایت ایرانی yun.ir، بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی

از بهترین و پرکاربردترین وبسایت ها برای کوتاه کردن لینک می‌توانیم به وبسایت yun اشاره کنیم. می‌توانید لینک مد نظر خود را وارد کرده و از طریق سایت، کوتاه‌شده و ساده‌شده آن را تحویل بگیرد. از مزایای این وبسایت به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از سایت yun رایگان است.
  • تاریخ انقضا ندارد.
  • هیچ گونه تبلیغی بر روی لینک ها داده نمی‌شود.
  • yun این امکان را برای کاربران قرار داده تا آدرس دلخواهشان را وارد کنند. البته آدرس نباید قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده باشد.

استفاده از وبسایت yun.ir برای کوتاه کردن لینک، قابلیت های دیگری نیز دارد. قابلیت ایجاد لیستی از لینک ها، تنظیم کردن کلمه عبور، زمان شروع و اتمام اعتبار لینک در این وبسایت، در اختیار کاربران قرار داده شده است.

با استفاده از این کوتاه کننده لینک می‌توانید آمار کاملی از گزارشات بازدید از لینک خود را داشته باشید. جدا کردن گزارش ها بر اساس کشور، تاریخ و ساعت بازدید، دستگاه کاربر و لیستی از ارجاع دهنده‌ها، از امکانات ویژه‌ای است که در سایت یون قرار دارد. از بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی می‌توان به وبسایت ایرانی یون اشاره کرد.

وبسایت b2n.ir، از بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی

یکی دیگر از بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی وبسایت b2n.ir است. کاربرد و مزایای استفاده از این کوتاه کننده لینک بسیار شبیه به سایت یون است. بدین صورت که می‌توانید از این سایت به رایگان استفاده کرده و آدرس دلخواه خود را وارد نمایید. اما مزیت دیگری نیز دارد و آن این است که می‌توانید تعداد کلیک هایی که بر روی لینک اعمال شده است را مشاهده نمایید. در این صورت می‌توانید به آماری از موفقیت در ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید.

وبسایت bitly.com؛ از بهترین کوتاه کننده لینک خارجی

از پرطرفدارترین و باسابقه ترین سایت های کوتاه کننده لینک، سایت bitly.com است. این وبسایت برای کوتاه کردن لینک های خارجی گزینه‌ای عالی است که در تمام دنیا استفاده می‌شود. با استفاده از این وبسایت برای کوتاه کردن لینک، می‌توانید بر روی لینک های کوتاهتان یک بررسی و آنالیز دقیق داشته باشید.

در ایران محدودیت هایی وجود دارد که برای دستیابی به این لینک، باید دریافت کننده اس ام اس، آی پی خود را تغییر دهد. توصیه می‌شود که بهتر است از سرویس دهندگان ایرانی برای کوتاه کردن لینک استفاده شود.

کوتاه کننده لینک خارجی
کوتاه کننده لینک

وبسایت Tinyurl.com

وبسایت Tinyurl نیز از بهترین کوتاه کننده های لینک است که در دنیا استفاده می‌شود. اما از معایب این وبسایت می‌توان به عدم وجود سرویس آنالیز کلیک ها اشاره کرد.

کوتاه کننده لینک سایت zaya.io

از بهترین سرویس های جدیدی که در زمینه کوتاه کردن لینک وجود دارد، وبسایت zaya.io است. این وبسایت زیر مجموعه سون هاست می‌باشد و امکانات ویژه‌ای در جهت کوتاه کردن لینک دارد. از این ویژگی های منحصر به فرد می‌توان به اتصال دامنه خود به zaya و دریافت لینک کوتاه روی وبسایتتان به صورت شخصی‌سازی‌شده اشاره داشت.

  • وبسایت zaya به خوبی آمار و جزئیات و عملکرد لینک ها را دارد.
  • شرایط مناسب برای کمپین های مناسبتی با تاریخ انقضاء ایجاد کرده است.
  • حریم خصوصی به خوبی رعایت می‌شود.
  • ویژگی شخصی سازی لینک را داراست.
بهترین کوتاه کننده لینک
کوتاه کتتده لینک

 

لینک ها آدرس هایی هستند که از طریق آن ها می‌توان به صفحات مورد نیازمان دست پیدا کنیم. هر صفحه اینترنتی دارای آدرسی اینترنتی است که به آن (یو آر ال) URL می‌گویند. بهتر است برای کوتاه کردن برخی لینک های بلند و پر از عدد، بدون تغییر در مقصد، از کوتاه کننده لینک استفاده شود تا استفاده برای کاربر نیز آسانتر گردد.

در ابتدای مقاله از کوتاه کردن لینک که از اصول و قواعد مهم لینک گذاری در پیامک تبلیغاتی است، اشاره کردیم. پیامک ها دارای محدودیت هستند و هر ۷۰ کاراکتر یک پیامک فارسی محاسبه می‌شود. پس برای داشتن تبلیغات موثر باید در کنار داشتن کاراکترهای محدود، پیام درست و موثری را به مخاطب ارسال نمایید. بنابراین، یقینا استفاده از لینک های طولانی در اس ام اس تبلیغاتی اصلا به‌صرفه نخواهد بود. استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک، اندازه لینک و تعداد کاراکترها را کاهش می‌دهد.

از دلایل مهم دیگر در برگزیدن بهترین کوتاه کننده لینک برای پیامک تبلیغاتی این است که نرخ کلیک افزایش پیدا می‌کند، شانس دریافت بازدید و جذب مشتری نیز بیشتر خواهد شد.

برای اطلاع از اینکه با چه پیش شماره‌های پیامکی می‌توانید لینک ارسال کنید، لطفا با واحد فروش فراپیامک در ارتباط باشید.

5 2 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک