وبلاگ فراپیامک

ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده

ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده

ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده چیست؟

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبین خود، در واقع از پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی استفاده کرده اید. دیگر به شما بستگی دارد که با توجه به  آگاهی از مخاطبین هدف خود و نیازهای آن ها چگونه از این شرایط به صورت بهینه استفاده کنید. متن خود را چگونه انتخاب کنید تا نتیجه ای خوب از ارسال اس ام اس تبلیغاتی کسب نمایید. در ادامه این مقاله درباره ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده می خوانیم.

وقتی شما اس ام اس تبلیغاتی ارسال می کنید،دو حالت وجود دارد. یا اینکه بازخورد مثبتی از سوی مخاطبین خود نمی بینید و نتیجه خوبی برای فروش محصولاتتان ایجاد نمی شود و یا اینکه برعکس این مورد اتفاق می افتد و نتیجه ای را که بدنبالش بودید را کسب می کنید.

پیامک تبلیغاتی پربازده یعنی اینکه شما محتوایی را انتخاب کرده و یک پنل اس ام اس پیامتان را به مخاطبین ارسال نمایید. در ادامه بازدید و استقبال وسیعی از مخاطبین خود شاهد خواهید بود. در این حالت شما یک پیامک تبلیغاتی پریازده دارید. یعنی وقتی با شرایط و ابزار یکسان، به جای دریافت حداقل نتیجه، بهترین نتیجه را دریافت می کنید بدین معنی است که موفق بوده اید و تبلیغات پربازده داشته اید.

علت کم بازده بودن پیامک تبلیغاتی چیست؟

علت کم بازده بودن پیامک تبلیغاتی
علت کم بازده بودن پیامک تبلیغاتی چیست؟

حتما این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چرا یک پیامک تبلیغاتی در شرایط و ابزار یکسان می توانند نتایج متفاوتی داشته باشند و یکی تبدیل به پیامک تبلیغاتی پربازده شود و دیگری در جذب مشتری موفق نباشد؟ برای پاسخ به این سوال باید ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده را بدانیم که در ادامه بیان می کنیم.

رسیدن به پیامک تبلیغاتی پربازده

برای رسیدن به پیامک تبلیغاتی پربازده نیازی نیست که کار عجیب و غریبی انجام شو، فقط باید یکسری از اصول و ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده را رعایت کنید.

  • نوشتن متن و محتوابی جذاب و یونیک و خاص
  • بالا بردن سطح اعتماد مشتریان و مخاطبینتان
  • نوشتن محتوایی در ارتباط با پرسش و پاسخ
  • رعایت حریم خصوصی مشتریان و مخاطبین
  • ارسال اس ام اس هدفمند
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب
  • محتوایی ساده و رسا
  • اس ام اس برای جامعه هدف مناسبی ارسال شود.
  • پیامک به نوعی تنظیم شود که در همان کلمات ابتدایی، مخاطب را ترغیب به خواندن کند.
  • ارسال پیامک دوره ای برای مخاطبینتان برای اشاره به خدمات و سرویس های جدیدتان
  • قابلیت سفارشی سازی داشته باشد، تا با توجه به نسبت نیاز هر کسب و کار قابلیت تغییر داشته باشد.

چگونه در بازاریابی پیامکی موفق باشیم؟

سرویس پیام کوتاه با سرعت بسیار زیادی در ایران گسترش یافت و پیشرفت کرد. علت استقبال و پیشرفت در بازاریابی پیامکی این است که از یک پنل اس ام اس استفاده می شود که هم ساده است و هم سرعت بسیار زیادی دارد. مورد دیگر این است که همه از تلفن همراه چه قدیمی و چه جدید و هوشمند استفاده می کنند.

باید بدانید که تعداد مخاطب شما چقدر است که باید در ارتباط باشید. در رابطه با مشتری مداری از طریق پیامک،شیوه های زیادی وجود دارد که بهتر است اطلاع یابید.

۱. امکانات مناسب جهت جذب مشتری از طریق ارسال پیام کوتاه انبوه به طور منطقه‌ای، به تفکیک رده سنی، جنسیت و شغل ها و از دکل مخابراتی

۲. امکانات مناسب جهت حفظ ارتباط با مشتری با ارسال خودکار تبریک تولد، گوشزد کردن اقساط، خدمات هوشمند پیامک کوتاه، باشگاه مشتریان، کارت ویزیت پیامکی و…

۳. امکانات مناسب جهت رساندن اطلاعات از طریق اتصال به نرم افزارهای حسابداری و وبسایت ها و برنامه‌های تحت ویندوز و قابلیت ارسال به لیست شماره‌های شما به طور دستی یا از فایل اکسل یا ورد

چرا پیامک تبلیغاتی پربازده ترین کانال برای تبلیغات است؟

 پیامک تبلیغاتی پربازده
پیامک تبلیغاتی پربازده ترین کانال برای تبلیغات

با توجه به ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازده یکی از دلایل موفقیت اس ام تبلیغاتی و پنل پیامکی تبلیغاتی، پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال است. بسیار مورد استقبال قرار گرفت که از دلایل عمده آن می توان به منتظر نماندن مخاطب و حفظ مشتری و سرمایه است.

منتظر نماندن مخاطب

اگر متن پیامک به صورت اصولی نوشته شده باشد، ایجاز و سرعت عمل در انتقال پیام باید در محتوای شما رعایت شود که از مهم ترین  ویژگی ویژگی پیامک تبلیغاتی پربازدهاست که مخاطبین هم در پی آن هستند.

حفظ مشتری و سرمایه

مهم ترین عامل در موفقیت بازار کسب و کار این است که مشتریان خود را حفظ کنید. با پیامک تبلیغاتی ارتباط قوی و مطمئنی بین مشتریان و صاحبان برند و کسب و کار ایجاد می شود. ارتباط با مشتری خود یک نوع تبلیغات است که با پیامک تبلیغاتی امکان دارد.

انتخاب یک پنل پیامکی خوب برای ارسال پیامک تبلیغاتی پربازده

پنل پیامکی پربازده
انتخاب یک پنل پیامکی خوب برای ارسال پیامک تبلیغاتی پربازده

برای ارسال پیامک تبلیغاتی پربازده باید یک سامانه پنل پیامکی موفق و خوبی انتخاب شود. در بین سامانه های پیامکی، سامانه ای را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد.

  • دارای تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته باشد.
  • دارای تیم فنی قدرتمندی باشد.
  • نرم افزارها و امکانات به روز داشته باشد.
  • وب سایتی معتبر با مجوزهای مربوطه داشته باشد.
سخن آخر

اگر می خواهید با یک پنل پیامکی موفق ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید بهتر است از برترین سامانه های پیامکی استفاده کنید. فراپیامک از موفق ترین و مطمئن ترین سامانه های ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. با ارائه انواع سرویس ها و خدمات به مشتریان خود ارتباطی هدفمند ایجاد می کند و از  هدر رفتن زمان و سرمایه‌ های انسانی جلوگیری می شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک