وبلاگ فراپیامک

ویژگی های لینک کوتاه در پیامک

ویژگی های لینک کوتاه در پیامک

ویژگی های لینک کوتاه در پیامک

پیام کوتاه معمولی تنها ۱۶۰ کاراکتر انگلیسی و ۷۰ کاراکتر فارسی را در بر می‌گیرد. اما در همین محدودیت کارکترها نیز می‌توان اطلاعات خیلی مهمی را منتقل کرد. اطلاعاتی که باید کامل اما سریع و کوتاه به مخاطب برسد. ما درباره ویژگی های لینک کوتاه در پیامک صحبت می‌کنیم که بهتر است در محتوایی که ارسال می‌شود، وجود داشته باشد.

لینک های کوتاهی که در متن پیام کوتاه قرار داده می‌شوند، امکاناتی بسیار ارزشمند را در اختیارتان می‌گذارند. با متن پیام لینک دار شما، می‌توان خواننده را به وبسایتی که اطلاعات بیشتری را در بردارد راهنمایی کرد؛ زیرا مخاطب نمی‌تواند با چند کلمه در اس ام اس در جریان جزئیات و هدف اس ام اس شما قرار بگیرد.

در بیشتر کمپین های موفق بازاریابی، از لینک کوتاه در ارسال پیام کوتاه استفاده می‌شود. با قرار دادن لینک در پیامک می‌توان ترافیک سایت را بالا برد و این برای صاحبان کسب و کار بسار مهم و ارزشمند است.

دلایل استفاده از لینک در پیام کوتاه چیست؟

لینک در پیام کوتاه
استفاده از لینک در پیام کوتاه

اگر شما به دنبال راهی در جهت گسترش اطلاع رسانی کسب و کار خودتان هستید، در ابتدا چند کانال یا مسیر تبلیغاتی را انتخاب خواهید کرد. برای نمونه، انتخاب شما می‌تواند شبکه های اجتماعی و ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی باشد. برای اینکه مشتری اطلاعات بیشتری را درباره خدمات شما بداند، باید اطلاعات جامع تری ارائه نمایید. پس لینک سایت خود را آماده کرده و باید به دست مشتری برسانید؛ که این ویژگی با قرار دادن لینک کوتاه در پیامک عملی خواهد شد.

ارسال لینک در پیامک برای مشتریان و مخاطبان، در جهت هدایت به اطلاعات بیشتر درباره کار و خدمات شما است که به وبسایتتان ختم می‌شود. انجام این کار فواید بسیاری دارد.

صرفه جویی در وقت مخاطبان

سرعت، از ویژگی های ارسال پیام کوتاه است و در واقع، ماهیت پیام کوتاه، داشتن سرعت و کاربردی بودن آن است. مخاطبان به محض دریافت پیام کوتاه، آن را باز کرده و می‌خوانند. وقتی یک لینک کوتاه در متن پیامک شما قرار گیرد، مخاطبتان را در زمانی کوتاه به لینک خرید راهنمایی می‌کنید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب، زمان زیادی را صرف پیدا کردن آدرس وبسایت نکرده و یا دچار اشتباه نشود بلکه اطلاعاتی که با خواندن پیامک شما، مشتاق به کسب آن شده است را بیابد.

افزایش بی نهایت ترافیک در سایت

 ترافیک در سایت
افزایش بی نهایت ترافیک در سایت

برای اینکه ترافیک سایت بالا رود، راه‌های زیادی وجود دارد؛ اما شاید قابل تصور نباشد که ارسال پیام کوتاه بتواند به طرز چشمگیری ترافیک سایت را بالا ببرد. با قرار دادن لینک در متن پیام کوتاه این اتفاق می‌افتد. این ویژگی های لینک کوتاه در پیامک است. با این کار، دیگر مشتری در گوگل به دنبال لینک شما نیست.

قرار دادن لینک در پیامک باعث می‌شود تا مشتریان زیادی به وبسایت شما مراجعه کرده و ترافیک را بالا ببرند. مسیر خرید با این کار برای مشتریان بسیار راحت می‌شود. در واقع، رضایت مشتری از ارسال پیامک تبلیغاتی را شامل می‌شود.

فروش و درآمدزایی افزایشی

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توان تجربه فروش بسیار خوبی را کسب کرد. باید بیشتر درباره بازاریابی پیامکی بدانید تا کمک بیشتری به شما در جهت فروش بالاتر شود. ارسال لینک در محتوای پیامکی نیز از راه های بازاریابی پیامکی است که منجر به فروش بیشتر خواهد شد؛ زیرا مشتری به راحتی وارد سایت شما شده و به لینک خرید دسترسی پیدا می‌کند. در نهایت، درآمدزایی فوق العاده‌ای را شاهد خواهید بود.

لینک کوتاه چیست؟

لینک کوتاه‌شده آدرس اصلی سایت را لینک کوتاه می‌گویند که مخاطب به سمت آن راهنمایی می‌شود. با کوتاه کردن لینک، تعداد کلمات استفاده شده در متن پیامکی هم کاهش یافته و بازخورد بیشتری را برای بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی دارد.

سرویس کوتاه سازی لینک

 کوتاه سازی لینک
سرویس کوتاه سازی لینک

بهتر است با ابزارهای کوتاه کردن لینک هم آشنا شوید. سرویس ها و سایت های زیادی در جهت کوتاه کردن لینک وجود دارند. برای نمونه، می‌توان به وبسایت yun.ir، اشاره کرد که بهترین سایت برای کوتاه کردن لینک است. یون به شما این اجازه را می‌دهد تا به آسانی، آدرس صفحه مورد نظرتان را وارد کرده و یک لینک کوتاه دریافت کنید. استفاده از این وبسایت رایگان است. این لینک ها تاریخ انقضاء نداشته و تبلیغات هم در آن ها انجام نمی‌شود. می توانید آدرس دلخواه خود را وارد نمایید.

از دیگر وبسایت ها در جهت کوتاه کردن لینک می‌توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. bitly.com
  2. سرویس Tinyurl
  3. سرویس Ow.ly
  4. سرویس Ouo.io
  5. سرویس is.gd

فراپیامک ارائه کننده روش های متفاوت در بازاریابی پیامکی

استفاده از لینک در بازاریابی پیامکی و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی که دارای لینک صفحات سایتتان است، شانس بازدید سایت شما و در نهایت، فروشتان را بالا می‌برد. اما انجام این کار باید با رعایت اصول مهم تبلیغاتی صورت گیرد تا بتوان به نتیجه و هدفی ثمربخش رسید.

در فراپیامک انواع خدمات پیامکی از پیامک انبوه گرفته تا وب سرویس‌های پیامکی و افزونه‌های پیام کوتاه، برای مشتریان وجود دارد تا در نهایت، به بهترین نتیجه از تبلیغات پیامکی خواهند رسید. پنل ف راپیامک، با طراحی یک ماژول اختصاصی ویژه لینکدار کردن پیامک، این امکان را برای افرادی که قصد ارسال لینک در متن پیامکشان دارند، هموار کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کوتاه کننده لینک در پیامک می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک