وبلاگ فراپیامک

نقش پیامک کوتاه در مدیریت بحران

نقش پیامک کوتاه در مدیریت بحران

بحران پیشامد یا شرایطی ناگهانی است که برای همه افراد، شرکت ها، سازمان ها، تولید کنندگان، فروشندگان و حتی دولت ها اتفاق افتاده است. درست است که شرایط بحرانی، هر شرکت یا کسب و کاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما مهم این است که چگونه یک مدیر می‌تواند با استفاده از ابزارهای لازم، مدیریت بحران را به بهترین وجه انجام دهد؛در این مقاله، نقش ارسال پیامک کوتاه در مدیریت بحران را بررسی خواهیم کرد.

فرض کنید، مدیر یک شرکت تولیدی هستید که بیش از ۵۰۰ کارمند دارد و ناگهان متوجه می‌شوید که یک اشتباه در تولید محصول جدید شما در ماه گذشته رخ داده است. در این شرایط بحرانی، باید با تمام مشتریان خود تماس بگیرد، جلسات اضطراری تشکیل دهید و اطلاعات جدید را خیلی فوری به کارمندان خود منتقل کنید. نقش پیامک کوتاه در مدیریت بحران های این چنینی کاملا مشخص است. اگر به یک پنل اس ام اس انبوه دسترسی داشته باشید، می‌توانید پیامک هایی با مضمون هشدار برای مصرف محصول را به طور همزمان برای تمامی مشتریان ارسال کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با ارسال اس ام اس، کارمندان را به یک جلسه اضطراری دعوت کنید تا به سرعت  وارد عمل شوند!

بنابراین، در خصوص نقش پیامک کوتاه در مدیریت بحران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با ارسال پیامک کوتاه، جلسات اضطراری مدیریت بحران را سریعتر تشکیل دهید!

شرایط بحرانی، فرصتی برای تماس های تلفنی یا ارسال ایمیل های شخصی باقی نمی‌گذارد. شما نمی‌توانید وقت را هدر دهید، باید در عرض چند دقیقه با افراد مسئول ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که در یک جلسه اضطراری برای تصمیم گیری های مهم شرکت کنند؛

ارسال پیامک کوتاهی که متن آن از قبل آماده شده از طریق پنل اس ام اس به مخاطبینی که از قبل مشخص شده‌اند، برای شما در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌گیرد. به این ترتیب، در مدت کوتاهی می‌توانید از آنها دعوت کنید تا به سرعت با شما تماس بگیرند یا در محل خاصی حاضر شوند.

هشدار در حوادث طبیعی با پنل اس ام اس
هشدار در حوادث طبیعی اس ام اس

در شرایط بحرانی و وقوع حوادث غیرمنتظره، ایمنی کارمندان خود را با ارسال پیامک کوتاه تضمین کنید!

اگر کارمندان شما در خطر هستند، باید سریعا آنها را مطلع کنید. پس باید از قبل برای چنین بحران هایی آماده باشید. اگر در پنل اس ام اس خود یک پیامک برای هشدار خطر آماده کردید و کارمندانتان را در لیست مخاطبین قرار داده باشید، فقط با زدن یک دکمه می توانید آنها را مطلع کنید.

بعلاوه، می‌توانید از آنها بخواهید که در صورت دریافت پیامک به سرشماره خاصی پیامی مانند “بله” ارسال کنند یا در صورتیکه نیاز به کمک دارند، پیامی مانند عدد “۱” را ارسال کنند تا شما سریعا به کمک آنها بروید.

پیامک مدیریت بحران، ابزار ارتباطی است که نه فقط شرکت ها و سازمان ها بلکه دولت ها نیز در بسیاری از مواقع در صورت بروز خطر برای اطلاع رسانی به ساکنان در نزدیکی منطقه خطر از آن استفاده می‌کنند.

با ارسال پیامک کوتاه، به کاربران در مورد بحران اختلال در سرور ها اطلاع دهید!

به عنوان مثال، بسیاری از وب سایت ها یا اپلیکیشن ها زمانیکه نیاز به آپدیت کردن زیرساخت های خود دارند پیامکی را به کاربران خود ارسال می کنند و به آنها اطلاع می دهند که ممکن است طی چند ساعت با کند شدن سیستم مواجه شوند.

مزایای ارسال پیامک کوتاه برای مدیریت بحران

اطلاع رسانی سریع درباره بحران با ارسال اس ام اس انبوه

در سامانه پیامک یا پنل اس ام اس، فقط چند دقیقه برای آماده سازی یک پیامک هشدار زمان لازم است. صرف نظر از ماهیت بحران شما می‌توانید با ارسال اس ام اس انبوه، سریعتر از هر روش دیگری، به تعداد زیادی از افراد به طور همزمان هشدار داده و از عواقب جدی جلوگیری کنید!

در شرایط بحرانی، هر ثانیه اهمیت زیادی دارد، سیستم اعلان‌های دسته جمعی  پیامک کوتاه، هشدارها را سریعا به مشتریان، کارمندان و سایر ذی‌نفعان ارسال می‌کند.

امن بودن سامانه پیامکی

پنل ارسال پیامک، یک راه حل مبتنی بر فضای ابری است که امنیت آن توسط سازمان ارائه دهنده این خدمات تضمین می‌شود تا اطمینان حاصل شود که پیام هایی که به کارمندان یا مشتریان خود ارسال می‌کنید، کاملا ایمن هستند و اطلاعات قبل از تائید شما برای مخاطبین ارسال نخواهد شد.

 

هشدار در حوادث طبیعی با پنل اس ام اس
هشدار در حوادث طبیعی با پیامک

همیشه در دسترس بودن پنل پیامک

مزیت دیگر قرار داشتن پنل اس ام اس در فضای ابری این است که همواره در دسترس است و کاملا مستقل از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت یا سازمان شما عمل می‌کند تا حتی اگر در شرایط بحران، زیرساخت‌های شما دچار مشکل شدند، بتوانید اس ام اس های ضروری خود را ارسال کنید.

قابلیت از پیش برنامه ریزی کردن پنل اس ام اس برای مدیریت بحران

شما می‌توانید پیام‌های اضطراری را از قبل در پنل اس ام اس ذخیره کرده و آماده نگه دارید و فقط در شرایط بحرانی که به آنها نیاز دارید، ارسال کنید.

جمع بندی

پنل ارسال اس ام اس انبوه فراپیامک دارای ویژگی هایی است که تمام نیازهای ارتباط جمعی شما را در شرایط بحرانی رفع می‌کند. سرویس ارسال پیامک کوتاه فراپیامک، ایمن، مبتنی بر فضای ابری و سریع است که تضمین می‌کند کنترل بحران در هر شرایطی برای شما راحت تر شود.

سوالات متداول

  1. نقش پیامک کوتاه در مدیریت بحران چیست؟
    ارسال پیامک کوتاه در مدیریت بحران، تاثیر بسزایی دارد. پنل اس ام اس به شما این امکان را می‌دهد تا متن چندین پیام کوتاه را برای مواقع بحرانی ذخیره کرده و آنها را بر اساس افرادی که باید پیامک را دریافت کنند، دسته بندی کنید، به این ترتیب، در شرایط اضطراری فقط یک کلیک با ارسال پیامک به افراد مورد نظر فاصله دارید.
  2. ارسال پیامک هنگام وقوع حوادث چطور به مدیریت بحران کمک می کند؟
    در مدیریت بحران، پیام‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده می‌توانند به سرعت، هشدارها و دستورالعمل لازم را به افراد اطلاع رسانی کنند تا از خطر دور بمانند.
  3. آیا می‌توان به لیست مخاطبین خاصی مثل کارمندان یا مشتریان در شرایط بحرانی پیامک ارسال کرد؟
    بله. در پنل اس ام اس فراپیامک می‌توانید لیستی از مخاطبین تان را سفارشی سازی کنید تا در موقع لزوم یک پیام مشترک برای همه آنها ارسال شود.
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک