وبلاگ فراپیامک

معرفی انواع افزونه های پیامک

معرفی انواع افزونه های پیامک

معرفی انواع افزونه های پیامک فراپیامک

افزونه های پیامک دارای انواع مختلفی است که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. پنل اس ام اس تحت وب می‌باشد که برای کار با آن نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا اپلیکیشنی نیست! نکته دیگر این که در تمام پلتفرم ها و سیستم های عامل تنها کافی است با مراجعه به مرورگر به پنل پیامکی خود وارد شوید.

لازم به ذکر است در وب سایت فراپیامک به تمامی نیازهای پیامکی شما پاسخ داده می‌شود و در صورت تمایل قادر خواهید بود پنل اس ام اس را به وب سایت شخصیتان متصل نمایید و علاوه بر پنل اس ام اس این امکان برایتان وجود دارد که انواع افزونه پیامک برای تمامی سیستم های مدیریت محتوا از جمله افزونه پیامک ووکامرس، افزونه پیامک تومتو، افزونه پیامک پرستا شاپ، افزونه پیامک فریر، افزونه پیامک جوملا، افزونه پیامک whmcs، و سایر افزونه های پیامکی را به راحتی استفاده کنید.

افزونه پیامک ووکامرس

یکی از بهترین افزونه های پیامک، افزونه پیامک ووکامرس می‌باشد که بهترین گزینه برای اطلاع رسانی خریداران از وضعیت سفارش خود است. با استفاده از این افزونه، امکان ارسال اس ام اس در تمامی مراحل خرید مشتری امکان‌پذیر خواهد بود.

از دیگر قابلیت های برجسته این افزونه می‌توان به مواردی همچون امکان ارسال اس ام اس های تکی به مشتریان از طریق افزونه، ارسال کردن پیامک به مشتریان در حین ثبت سفارش، اتصال به تلگرام با کمک وب سرویس تلگرامی، سازگار بودن با بیش از ۶۰ سامانه ارسال پیامک ایرانی، ارسال پیامک به مدیر در حین ثبت سفارش، ارسال شدن اس ام اس به مشتری و همچنین، مدیر در صورت تغییر وضعیت سفارش، امکان ارسال پیامک به مشتری از طریق صفحه سفارشات و بسیاری از قابلیت های کاربردی دیگر، اشاره داشت.

 

تصویری از افزونه پیامک ووکامرس
افزونه پیامک ووکامرس

ارسال پیامک فریر 

شما مشتریان عزیز می‌توانید برای فروش کارت های شارژ، انواع لایسنس، گیفت کارت ها و همچنین، محصولات مجازی از ارسال پیامک فریر استفاده نمایید. فریر را می‌توان یکی از اسکریپت های پرداختی معتبر در کشور ایران به حساب آورد که دارای قابلیت های فراوانی از جمله فروش محصولات دیجیتال، فروش کارت شارژ، فروش اکانت های VIP و … می‌باشد.

لازم به ذکر است که این اسکریپت، توسط برنامه نویسان ایرانی، طراحی و پیاده‌سازی شده است. شما نیز با نصب نمودن افزونه ارسال پیامک فریر قادر خواهید بود تمامی اقدامات لازم را جهت اطلاع‌رسانی به کاربر به آسانی انجام دهید.

تصویری از ارسال پیامک فریر
ارسال پیامک فریر

افزونه پیامک WHMCS

در ادامه، افزونه پیامک دیگری که قصد معرفی آن را داریم، افزونه WHMCS می‌باشد که به جرات می‌توان آن را جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین اسکریپت ها و نرم افزارهای پشتیبانی آنلاین به حساب آورد. این افزونه شامل امکانات بسیاری از جمله مرکز آموزش و ماژول نویسی، کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه و … می‌باشد. افزونه پیامک WHMCS  همچنین، قابلیت عضویت و مدیریت کاربران را دارد به طوری که می‌توان کارکرد اصلی این نرم افزار را برای مدیریت هاستینگ دانست.

شاید جالب باشد که بدانید انواع سرور مجازی، هاست اشتراکی، سرور اختصاصی را می‌توان با افزونه پیامک WHMCS مدیریت نمود. از جمله ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوا WHMCS عبارت است از ایجاد صورت حساب‌های دوره‌ای، امکان ساخت انواع محصولات بدون هر گونه محدودیتی، قابلیت افزودن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت، دسته‌بندی محصولات و همچنین، قابلیت ارسال تیکت.

تصویری از افزونه پیامک WHMCS
افزونه پیامک WHMCS

افزونه پیامک اپن کارت Open Cart

هدف اصلی از متصل نمودن سامانه پیام کوتاه به اپن کارت کاملا واضح است، احتمالا شما تمایل دارید که بعد از خرید مشتریان از وب سایت، هم به مدیر سایت و هم به مشتری پیامک ارسال شده و همانند دیگر سایت ها از جمله دیجی‌کالا، مشتری در هر لحظه قادر باشد از وضعیت سفارش خودآگاه شود.

امکانات و قابلیت های افزونه پیامکی اپن‌کارت بسیار زیاد است؛ با این حال، مهم ترین آن ها عبارت است از ارسال اس ام اس شامل نام کاربری و رمز عبور حین ثبت نام در وبسایت فروشگاهی که با اپن کارت فعالیت دارد، ارسال اس ام اس به مدیر وب سایت حین عضو شدن مشتریان در فروشگاه اینترنتی، ارسال پیامک به مشتری حین تغییر کلمه عبورش، ارسال اس ام اس به مشتریان حین ورود به حساب کاربری، ارسال پیامک به مشتری حین خارج شدن از حساب کاربری و بسیاری دیگر از قابلیت ها که شما با استفاده از ماژول پیامک اپن کارت به آسودگی قادر خواهید بود که هم پیامک های فروشگاه اینترنتی را با خط خدماتی که در اختیارتان قرار گرفته، ارسال نمایید و هم این که ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

افزونه پیامک جوملا Joomla

همان طور که آگاه هستید، جوملا را به عنوان سیستم مدیریت محتوای تحت وبی می‌شناسند که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید مدیریت و انتشار آسان مطالب را انجام دهید. این افزونه پیامک که امکانات گسترده ای دارد با کمک ابزارهایی که دارد، امکان گسترش نرم افزار را به آسانی فراهم می‌سازد.

جوملا به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید وب سایت ها و سامانه های تحت وب قدرتمند و باارزشی را ایجاد نمایید. جوملا در یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب مدل‌نما و کنترل‌گر ایجاد شده است که قادر است به صورت جدا از سیستم مدیریت محتوا، به کار گرفته شود.

تصویری از افزونه پیامک جوملا
افزونه پیامک جوملا

افزونه پیامک توماتو کارت Tomato cart

پیامک توماتو کارت از دیگر پرطرفدارترین و قدرتمندترین افزونه هایی است که علاوه بر قدرتمند بودن، متن باز نیز می‌باشد. شما می‌توانید جهت ایجاد سبد خرید اینترنتی از این افزونه کمک بگیرید. این نرم افزار همچنین، قابلیت نصب بر روی هر وب سایتی که از زبان PHP و پایگاه داده MySQL پشتیبانی می‌کند را دارد، مزیت Tomato cart رایگان بودن آن است. این نرم افزار آنلاین، محیطی مشابه به محیط PC را در اختیار شما قرار خواهد داد و این که علت این طراحی، آسان بودن استفاده آن توسط کاربران است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک