وبلاگ فراپیامک
اپراتور پیامکی 2000

اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ یکی از چندین اپراتور ارسال اس ام اس فعال در کشور می‌باشد.

امروزه با گسترش استفاده تمامی افراد جامعه از موبایل برای انجام امور روزانه، استفاده از این بستر برای تبلیغات تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

بازاریابی پیامکی یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغات به‌شمار می‌رود.

در صورتی که ارسال پیام تبلیغاتی فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب را داشته باشد، به سرعت مشتریان به کسب و کار مربوطه گرایش پیدا خواهند نمود.

خرید سامانه پیامک، ارسال پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی از اولین اقدامات برای رونق و گسترش یک کسب و کار محسوب می‌شود.

نحوه انتخاب اپراتور ارسال اس ام اس

اپراتور ارسال اس ام اس و نحوه ارائه خدمات توسط اپراتورهای مختلف با یکدیگر تفاوت داشته و طی مقاله پیش‌رو تفاوت‌های هریک از اپراتورهای سامانه پیامک را بررسی خواهیم نمود.

پس از تهیه پنل اس ام اس کاربران میبایست یک خط اختصاصی برای ارسال پیام های تبلیغاتی خود خریداری نمایند.

همان‌طور که پیشتر اشاره شد، اپراتورهای سامانه پیامک مختلفی در سراسر کشور خدمات ارسال پیام کوتاه را ارائه می‌دهند؛

اولین سوالی که ذهن کاربران پنل پیامکی را درگیر می‌نماید این است که ارسال اس ام اس از کدام اپراتور مناسب‌تر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تمامی اپراتورهای سامانه پیامکی امکان ارسال و دریافت اس ام اس را فراهم می‌نمایند؛ اما هریک از آن‌ها تفاوت‌های اندکی در ارائه خدمات خود دارند.

اپراتور پیامکی ۲۰۰۰

اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ یکی از با کیفیت‌ترین بسترها را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی فراهم نموده است.

مهم‌ترین تفاوت اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ با سایر اپراتورهای ارسال اس ام اس “Delivered-Base” بودن این اپراتور می‌باشد.

“Delivered-Base” بودن به معنای دریافت هزینه پیامک به ازای پیام‌های رسیده به گوشی می‌باشد.

در صورتی که پیام ارسال شده توسط کاربر به هر دلیل (در دسترس نبودن، خاموش بودن، عدم آنتن دهی، اختلال اپراتور و …) بر روی گوشی مخاطب دریافت نشود، این اپراتور هزینه‌ای بابت ارسال از شما کسر نخواهد کرد.

در مقابل هزینه ارسال و تعرفه پیامک ارسالی از اپراتور پیامکی ۲۰۰۰ نسبت به سایر اپراتورها بالاتر بوده و مشتریان میبایست بابت پیام‌های ارسال‌شده، مبلغ بیشتری را نسبت به سایر اپراتورهای سامانه پیامک پرداخت نمایند.

علاوه‌بر تعرفه پیامک، خرید خطوط ۲۰۰۰ نیز با پرداخت هزینه بالاتری نسبت به سایر اپراتورهای سامانه پیامک انجام می‌گردد.

اپراتور ۲۰۰۰ نیز مانند سایر اپراتورهای پیامکی، به صورت سالیانه برای تمدید خطوط خریداری شده توسط مشتریان، هزینه دریافت می‌نماید.

مشتریان پس از اعلام اپراتور حدود ۱ ماه، برای تمدید خط مورد نظر خود، زمان خواهند داشت.

در صورتی که شماره، پس از فرصت اعلام شده توسط اپراتور تمدید نگردد، خط توسط اپراتور ۲۰۰۰ آزاد شده و از مالکیت شخص خارج خواهد شد.

هزینه تمدید خطوط ۲۰۰۰ معمولا ۵۵% هزینه اولیه خرید خط می‌باشد که ممکن است در سال‌های آتی این درصد دچار تغییر شود.

در حالت کلی ارسال پیامک از این اپراتور با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌گردد و ۲۴ ساعت پس از ارسال، امکان دریافت گزارش دلیوری (رسیده یا نرسیده به گوشی) و عودت هزینه پیام‌هایی که دلیور نشده‌اند (به گوشی مخاطب نرسیده‌اند)، وجود خواهد داشت.

پنل اس ام اس ارائه دهنده خطوط  ۲۰۰۰

شرکت دانش بنیان فراداده با برند تجاری فراپیامک، در حال حاضر با تمامی اپراتورهای ارسال اس ام اس در سطح کشور فعالیت می‌نماید که یکی از مهمترین مزایای این شرکت محسوب می‌گردد.

امکان خرید و ارسال پیامک با پیش‌شماره ۲۰۰۰ نیز توسط پنل پیامکی این شرکت وجود داشته و این شرکت مطابق با قوانین اپراتور مربوطه خدمات را ارائه می‌نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک