وبلاگ فراپیامک
اپراتور پیامکی 1000

اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ که مربوط به شرکت رهیاب رایانه گستر (سهامی خاص) می‌باشد، در سال ۱۳۷۷ با سرمایه اولیه ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به ثبت رسید.

هدف اصلی از تاسیس شرکت رهیاب رایانه گستر ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه حمل و نقل کالا، خدمات دریایی و کانتینر بود که در آن زمان خلا مجموعه‌ای این چنینی در کشور کاملا حس می‌شد.

تولید نرم افزارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همچون (TCTS) و عملیاتی سازی سامانه (GCOMS) در بنادر کشور که برای اولین بار در ایران انجام شد و صرفه جویی ارزی فراوانی را به همراه داشت؛

این اقدامات علاوه بر مهر تائیدی بر توانمندی متخصصان ایرانی، نمایانگر موفقیت شرکت رهیاب رایانه گستر در تحقق اهداف ابتدایی‌اش می باشد.

در سال ۱۳۸۴ مجموعه رهیاب رایانه گستر پا به عرصه خدمات مخابراتی کشور نهاد و به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده پیام کوتاه کشور برگزیده شد.

ارسال ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون پیام انبوه و ارائه سایر خدمات و سرویس های متنوع ارزش افزوده، نشان دهنده موفقیت شرکت در فعالیت‌های مربوطه می‌باشد.

سرمایه شرکت رهیاب رایانه گستر در حال حاضر ۵،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد و با همکاری تیمی کاملا مجرب و زبده در ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به یکی از مجموعه‌های رتبه یک در این حوزه، خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌نماید.

پنل ارسال پیامک رهیاب

اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه را برای تبلیغات صنایع مختلف فراهم نمود.

با استفاده از پنل ارسال پیامک رهیاب امکان ارسال پیام تکی و انبوه برای کاربران فراهم گردید و پس از انجام هر ارسال امکان گزارش گیری و بررسی وضعیت تحویل پیام‌های ارسالی فراهم شد.

اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ به مشتریان خود امکان انتخاب شماره خطوط پیامکی خود را داده و هر کاربر پس از استعلام شماره‌های مورد نظر امکان خرید شماره‌های آزاد را خواهد داشت.

اپراتور ۱۰۰۰ با بهره‌گیری از وب سرویس امکان استفاده از خدمات خود را برای مجموعه‌هایی که امکان طراحی سورس پیامک را دارند، فراهم نموده است.

شرکت دانش بنیان فراداده نیز یکی از مجموعه‌هایی است که به صورت مستقیم با اپراتور پیامکی ۱۰۰۰ در حال همکاری می‌باشد.

برخی از امکانات اپراتور پیامکی ۱۰۰۰

  • امکان خرید خطوط ۱۰۰۰ به صورت سفارشی (به انتخاب مشتری) و یا غیر سفارشی
  • ارسال سریع پیام‌های انبوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • امکان ارائه گزارش ارسال همراه با وضعیت تحویل
  • عودت هزینه ارسال به شماره‌های بلک لیست مخابرات (شماره‌هایی که دریافت پیام‌های تبلیغاتی را روی خط خود مسدود نموده‌اند)
  • ارائه وب سرویس جهت برقراری ارتباط میان سامانه پیامک با سایر نرم افزارهای مورد استفاده
  • ارائه خدمات ارزش افزوده و…

ضروررت بهره‌گیری از پنل اس ام اس طرف قرارداد با رهیاب

در حالت کلی پنل ارسال پیامک رهیاب امکانات گسترده‌ای را برای کاربران خود جهت انتخاب شیوه ارسال پیام فراهم نکرده است.

برای مثال، شرکت دانش بنیان فراداده با طراحی پنل پیامک فراپیامک امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که برخی از این امکانات عبارتند از:

  • ارسال پیام انبوه از روی نقشه
  • ارسال پیام به صورت منطقه‌ای و به تفکیک اصناف مورد نظر
  • ارسال پیام انبوه براساس سن و جنسیت خاص
  • امکان برگزاری مسابقات پیامکی
  • امکاناتی نظیر تحلیلگر، کدخوان، کددهی، انتقال پیامک، انتقال ترافیک و … که در بخش مقایسه پنل‌های کاربری می‌توانید تمامی این موارد را مشاهده و بررسی نمایید.

در نهایت، بهترین انتخاب برای پنل اس ام اس مجموعه‌‍‌ای است که با اپراتور ۱۰۰۰ به صورت مستقیم طرف قرارداد بوده و امکان استفاده از خدمات اپراتور ۱۰۰۰ را برای مشتری فراهم می‌نمایند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک