اس ام اس مارکتینگ در میان میلیونها روش تبلیغاتی و تبلیغات موثر در فروش، از جمله بهترین روشهای تبلیغات بشمار میآید.
اس ام اس مارکتینگ به دلیل گسترش و تمایل مردم به استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله پرکاربردترین روشهای جذب و ترغیب مشتریان محسوب میشود.
این مهم با رعایت اصول و قوانین خاصی اثربخش خواهد بود؛
چرا که بدون داشتن استراتژی بازاریابی پرداخت هزینههای گزاف برای تبلیغات ناکارآمد و ناموفق خواهد بود.
در این میان انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی از مهمترین شاخصهای تبلیغات و اس ام اس مارکتینگ میباشد.
شرکت دانش بنیان فراداده از جمله استارتاپ های موفق در حوزه ارسال پیام تبلیغاتی و اس ام اس مارکتینگ در سراسر کشور بهشمار میرود.
این شرکت دانش بنیان روشهای نوینی در زمینه بازاریابی اینترنتی و ارسال پیام تبلیغاتی ارائه نموده است.
طی مقاله پیشرو قواعد و چهارچوبهای اس ام اس مارکتینگ را تحلیل خواهیمکرد.
اصول بازاریابی پیامکی موفق
جامعه هدف تبلیغات خود را بهطور دقیق مشخص نمایید.
- با بهرهگیری از امکانات پنل پیامک ارسال پیام تبلیعاتی خود را به منطقه مورد نظر و نزدیک به کسب و کار خود انجام دهید؛
بدین ترتیب مطمئن شوید کسانی پیام تبلیغاتی شما را دریافت نمودهاند که به محصولات و خدمات ارائه شده نیاز خواهند داشت.
برای انجام تبلیغات موثر در فروش در صورتی که خدمات شما برای رنج سنی خاصی مورد استفاده است؛
از طریق ارسال پیام تبلیغاتی در بازه سن و جنسیت، اس ام اس مارکتینگ خود را به تحقق رسانید.
متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار
- معمولی و تکراری نباشید!
متون تبلیغاتی که همه روزه دریافت مینمایید و بدون توجه آنها را حذف میکنید، راهگشا نخواهند بود.
استفاده از ایده های خلاقانه و نوآوری در تنظیم متن پیامک کمک شایانی در تاثیرگذاری آن مینماید.
متن پیام تبلیغاتی خود را کوتاه و مختصر نوشته و راههای ارتباط با مجموعه خود را در متن پیام اعلام نمایید؛
زمان کافی برای ارائه توضیحات با جزئیات کامل پس از جذب مشتری خواهید داشت؛
لذا از گزافه گویی در متن پیام تبلیغاتی خود بپرهیزید.
استفاده از کلمات اختصاری در صورتی که بیش از اندازه و آزار دهنده نباشد، برای مخاطبین جذاب خواهد بود.
تبلیغات در زمان مناسب
- احترام به وقت و زمان استراحت مخاطبین از نکات کلیدی مشتری مداری و جلب توجه مشتریان خواهد بود؛ بهتر است زمانی پیامک شما ارسال گردد که بیشترین توجه به آن معطوف شود.
بهترین زمان ارسال پیام تبلیغاتی مابین ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود و بالاترین بازخورد را به همراه خواهد داشت.
ارسال پیام تبلیغاتی در بازههای زمانی مشخص
- برای تبلیغات موثر و سودآوری در فروش طی بازههای زمانی هدفدار، تبلیغات نمایید؛ منظور از بازههای هدفدار انتهای هر فصل، حراجیها، اطلاع رسانی محصولات جدید، خدمات نوین ارائه شده و سایر موارد مربوط به کسب و کار شما میباشد.
در صورتی که تنها یک بار تبلیغات نمایید، به سرعت فراموش خواهید شد و هزینههای انجام شده بدون بازخورد خواهند بود.
ایده های خلاقانه در اس ام اس مارکتینگ و تبلیغات موثر در فروش
- تغییر در شیوه تبلیغات پیامکی و نوآوری در این زمینه از اصول موثر و تاثیرگذار در جذب و حفظ مشتری میباشد. در خصوص این مهم شرکت فراپیامک علاوه بر طراحی سامانه پیامک، امکان ارسال پیام صوتی را نیز فراهم آورده است.
روش کار این ماژول برای مخاطبین، جذابیت بالایی داشته و توجه زیادی را به خود جلب مینماید.
لذا تنوع در شکل و نوع اطلاع رسانی منجر به ایجاد زمینه تبلیغات موثر در فروش و رونق کسب و کار شما خواهد شد.