کمپین تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی همراه با برنامهریزی دقیق و مدون، یکی از بهترین روشهای تبلیغات و ارتباط با مشتری میباشد.
امروزه بسیاری از مخاطبین به دلیل دریافت پیامک حاوی تبلیغات تکراری و ناکارآمد، تمایلی به دریافت تبلیغات این چنینی نشان نمیدهند؛
در صورتی که پیامک تبلیغاتی خود را با دستهبندی و زمانبندی مشخص برای مخاطبین ارسال نمایید، توجه آنان را به کسب و کار خود جلب خواهید کرد.
در مقاله پیشرو، روشهای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی و ایجاد کمپین تبلیغات پیامکی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.
نحوه راهاندازی کمپین تبلیغات پیامکی
مخاطبین علاقمند را شناسایی کنید!
در صورتی که ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریان علاقمند به خدمات ارائه شده انجام شود، به طبع بازخورد شما از تبلیغات انجام شده، افزایش خواهد یافت؛
برای تحقق به این مهم، دستهبندی پیامهای ارسالی و دریافت آمار مورد نیاز از مشتریان به شما کمک بهسزایی خواهد کرد.
میتوانید لیستی از مشتریان علاقهمند به دریافت اطلاعات در خصوص محصولات جدید، حراجیها، بنهای تخفیف و … را تهیه نمایید؛
بدین ترتیب، ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مخاطب علاقهمند انجام خواهد شد و این امر موجب جذب مشتری بیشتر برای خدمات عرضه شده، میگردد.
زمانبندی صحیح ارسال اس ام اس تبلیغاتی
نکته کلیدی جذب مشتری و موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی، اطلاعرسانی در زمان مناسب میباشد؛
بررسی نمایید مشتریان شما در چه ساعاتی مشغول کار هستند و زمان استراحت آنان را نیز تخمین بزنید؛
از این طریق تبلیغات شما در زمان مناسب به مخاطبین ارسال خواهد شد و توجه بیشتری را به خود معطوف خواهد کرد.
نحوه تنظیم متن پیامک
متن پیام خود را کوتاه، شفاف و صریح تنظیم نمایید؛
هرچه متن پیام شما کوتاهتر و صمیمانهتر باشد، تاثیرگذاری بیشتری را به همراه خواهد داشت؛
استفاده از کلمات اختصاری جهت کوتاه نمودن متن پیام کمک شایانی به تاثیرگذاری آن مینماید؛
اما در نظر داشته باشید نباید در این مورد افراط کنید.
در خصوص این مهم، میبایست خاطر نشان کرد، طی بررسیهای انجام شده بهتر است متن پیام شما بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر نباشد.
در متون انگلیسی این رقم به ۱۶۰ خواهد رسید.
همواره راههای ارتباطی خود را در متن پیام برای مخاطبین ذکر نمایید.
اعلام نمودن تخفیفات درنظر گرفته شده در متن پیام
مادامی که مخاطبین میدانند از تخفیفات و پیشنهادات ویژهای برخوردار خواهند بود، برای مراجعه به فروشگاه شما تعجیل خواهند کرد.
ارائه تخفیفات و آفرهای ویژه یکی از روشهای جذب مشتری و مشتری مداری میباشد.
پرهیز از ارسال اس ام اس تبلیغاتی تکراری
در طراحی کمپین تبلیغات پیامکی خود نوآور باشید و ایده های خلاقانه ارائه دهید.
در صورتی که پیامهای تکراری برای مخاطبین ارسال نمایید، به زودی شما در زمره اسپمرها (هجویات) شناسایی خواهید شد؛
این مورد علاوه بر نارضایتی مشتریان هزینههای تبلیغاتی شما را نیز به هدر خواهد داد.
بهترین روش برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی، استفاده از پنل های کاربری شرکت دانش بنیان فراداده میباشد.
این شرکت دانش بنیان که با نام تجاری فراپیامک فعالیت خود را آغاز نموده است، پنل اس ام اس با کاملترین امکانات را در سراسر کشور ارائه مینماید.
این مجموعه علاوه بر خدمات پیام کوتاه امکان ارسال پیام صوتی را نیز فراهم نموده که از جذابیت ویژهای میان مخاطبین برخوردار میباشد.