کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین نه تنها از دید فروشگاه اینترنتی یک مزیت محسوب میشود؛
بلکه مشتریان نیز به این سبک از ارتباط با فروشگاه اینترنتی علاقه نشان میدهند.
کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین
پیشرفت تکنولوژی باعث شده جامعه به خرید و فروش اینترنتی تمایل بیشتری داشته باشند.
این کار برای فروشنده ها صرفه جویی در وقت را به همراه دارد.
و از این طریق مدیریت بهتری در رابطه با مشتریان خواهند داشت.
قطعا دریافت پیامکی حاوی تخفیف یا اطلاع رسانی عرضهی کالای جدید از فروشگاه اینترنتی که مشتری آن هستید، برای شما خوشایند است.
فروشگاه اینترنتی با ارسال پیامک با یک نظم خاص و هزینهی کم، با تک تک مشتریان خود در تماس خواهد بود.
شما میتوانید حین خرید از یک فروشگاه اینترنتی پیام های مربوط به اعتبار و هزینه را بدون تأخیر دریافت کنید.
این کار باعث جلب اعتماد مشتریان به فروشگاه اینترنتی میگردد.
در واقع کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین در جهت رضایت خاطر مشتریان و اطلاع رسانی به آنان است.
ارسال پیامک از سمت فروشگاه اینترنتی از روش های مشتری مداری است.
که در نتیجه به جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش منجر میشود.
در همین راستا شرکت دانش بنیان فراداده سورنا با ارائه خدمات سامانه پیامک همواره مورد توجه فروشگاه های اینترنتی بوده است.
انواع بسته های پیامکی با تنوع خدمات ارسال و دریافت پیامک برای تبلیغات و اطلاع رسانی به مشتریان، دلیل استفاده فراگیر از پنل پیامک فراپیامک است.
در ادامه، کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین را در یک سامانه پیامک به تفصیل بررسی خواهیم کرد:
ارسال سن و جنسیت:
این ماژول امکان ارسال پیامک به یک بازه سنی از هر دو جنسیت (زن و مرد) را ممکن میسازد.
اگر شما یک فروشگاه اینترنتی با محوریت لباس زنانه داشته باشید، میتوانید از این امکان برای ارسال به بانوان با رنج سنی دلخواه، استفاده کنید.
ارسال از طریق بانک منطقهای:
از این ماژول برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده میشود.
پیامک تبلیغاتی یک ابزار برای تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات و کالا از طریق پیام کوتاه به مخاطبین است.
برای معرفی فروشگاه خود یا اطلاع رسانی تخفیفها، میتوانید از ارسال منطقهای به صورت کاملا هدفمند استفاده کنید.
بانک اطلاعاتی موجود در این ماژول، شامل کدپستی به تفکیک شماره های همراه اول و ایرانسل و بانک استانی، اصناف و … است؛
که هریک دارای زیرشاخههای متعددی میباشند.
امکانات بیشتر پنل فراپیامک برای فروشگاه اینترنتی:
کدخوان:
این ماژول میتواند برای صحت اجناس فروشگاه شما به مشتری کمک کند.
اگر محصولات شما کد گارانتی داشته باشند، با ارسال کدها به خط اختصاصی فروشگاه میتوانند پاسخ مناسب هر کد را از شما دریافت کنند.
اگر کد درست بود، پیامی با مضمون معتبر بودن محصول و اگر نادرست بود پیام مرتبط با آن، برای مشتری ارسال میشود.
امتیازدهی:
اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید، قطعا برایتان مهم خواهد بود که میزان رضایت مشتریان از چند محصول شما در چه وضعیتی است.
پنل اس ام اس فراپیامک این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا از مشتریان خود بخواهید به چندین محصولات/خدمات شما امتیاز دهند.
دفترچه تلفن:
شما میتوانید اطلاعات مشتریان را یک بار برای همیشه در پنل پیامکی ذخیره کرده و در هر بار ارسال پیامک به آن رجوع نمایید.
دفترچه تلفن سامانه پیامک، امکان افزودن مخاطب جدید از طریق فایل اکسل یا متنی را نیز دارد.
ارسال پیام صوتی:
آنچه که پنل اس ام اس فراپیامک را متمایز میکند، امکان ارسال پیام صوتی در کنار پیام متنی است.
شما میتوانید از این امکان برای تبریک تولد مشتریان وفادار استفاده کنید.
این نوآوری میتواند خرسندی آنان را به همراه داشته باشد و قطعا در افزایش فروش تأثیر مثبتی خواهد داشت.
هم چنین شما میتوانید این امکان را برای حل مشکل شماره های لیست سیاه مخابرات در نظر داشته باشید.
بدین صورت، پیام صوتی شما برای صاحبین شماره هایی که نسبت به قطع پیامک تبلیغاتی خود اقدام کردهاند، نیز ارسال میشود.
با توجه به مطالب گفته شده و اطلاع از کاربرد پیامک برای فروشگاه های آنلاین هم اکنون میدانیم که چه مواردی در جذب مشتری و رضایتمندی مشتری اثر مطلوبی دارد.
این امر بدون نیاز به هزینه گزاف تبلیغاتی، از طریق پنل پیام کوتاه فراپیامک که بهترین سرویس دهنده پیامکی است، امکانپذیر میباشد.