وبلاگ فراپیامک
کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری

کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری یک امکان بسیار مهم برای نرم افزار مالی و حفظ رضایت مشتری برای آن محسوب می‌شود.

با اطلاع از کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری می‌توان علاوه بر شناسایی مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل، در حفظ و گسترش سهم بازار نیز موفق عمل نمود.

شرکت دانش بنیان فراداده در راستای ارائه خدمات به صاحبین نرم افزار مالی بستر مناسبی از ویژگی های مورد استفاده این صنف را در پنل پیامک خود با نام فراپیامک ایجاد کرده است.

در این مقاله سعی بر آن است تا کاربرد بازاریابی پیامکی برای نرم افزارهای مالی و حسابداری با استفاده از ماژول های فراپیامک به صورت مفصل توضیح داده شود.

بازاریابی و برندینگ برای نرم افزار مالی

با توجه به تعداد زیاد نرم افزارهای مالی در بازار کشور، در وهله‌ی نخست هر نرم افزار مالی که به بازار معرفی می‌شود، باید مشتریان خاص خود را پیدا کند.

بازاریابی پیامکی یک نوع موثر از آنلاین برندینگ بوده که برای انجام این کار بسیار مناسب است.

در همین راستا، صاحب یک کسب و کار موفق می‌تواند از ماژول های متنوع موجود در بسته های پنل پیامک فراپیامک به شکل زیر استفاده نماید:

ارسال منطقه هدفمند

با استفاده از این امکان، یک نرم افزار مالی می‌توانند برای بازار هدف موردنظر خود یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار آماده کرده و در زمان مناسب برای کاربران ارسال نمایند.

برای مثال، یک نرم افزار مالی که مخصوص صنفی مانند پیمانکاران ساختمانی نوشته شده است، می‌تواند برای بانک این صنف تبلیغات خود را ارسال نماید.

ارسال از روی نقشه (پیامپ)

در صورتی که شما قصد ارائه نمایندگی نرم افزار مالی خود را در شهرهای دیگر دارید می‌توانید از این ماژول فراپیامک استفاده نمایید.

با استفاده از این امکان، با انتخاب شهرهای مهم و بزرگ از روی نقشه، نرم افزار مالی نوظهور خود را به افراد معرفی نمایید؛

از این طریق، برای ساکنین شهر مورد نظر خود یک پیام دعوت به همکاری را به صورت ارسال اس ام اس انجام دهید.

حفظ بازار و افزایش فروش برای نرم افزار مالی

پس از شناساندن نام و محصول به بازار برای رسیدن به سودآوری ملزم به حفظ سهم بازار و گسترش آن هستید.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به رضایتمندی مشتری شما کمک کند، راه اندازی باشگاه مشتریان و در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای مشترکین آن می‌باشد.

بعضی از ماژول های فراپیامک که برای این هدف مناسب هستن را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

ماژول وب سرویس

شاید مهمترین وظیفه‌ی یک نرم افزار مالی، مدیریت هزینه های مشتری و ارائه گزارشات دقیق در همین زمینه ‌باشد؛

اتصال یک نرم افزار مالی به پنل فراپیامک از طریق وب سرویس پیام کوتاه، این مهم را محقق خواهد کرد.

با برقراری ارتباط بین سامانه پیامک و نرم افزار مالی، ارسال پیامک پس از انجام هر تراکنش مالی یا صدور سند به مدیر اصلی سامانه یا هر فرد دیگری که در سیستم تعریف گردد، امکان پذیر خواهد شد.

میتوان این گونه تصور کرد که پس از صدور هر سند در نرم افرار انبار پیامکی مبنی بر خروج یا ورود محصولات برای مدیر انبار ارسال شود.

یا در صورت دستور سفارش از طرف مشتری، موجودی انبار به واحد تأمین، اطلاع داده شود.

ارسال پیامک میتواند در نرم افزار حسابداری بوده و پس از صدور هر سند حسابداری، پیامکی حاوی اطلاعات سند برای مدیر مالی ارسال شود.

واحد منابع انسانی می‌تواند در پایان هر ماه و پس از واریز حقوق، پیامی ویژه برای هر یک از کارکنان به نام ایشان ارسال کرده و پس از تشکر از زحمات کارمندان، جزئیات حقوق را به آنها اطلاع دهد.

تمامی این موارد می‌تواند برای کاربران یک نرم افزار مالی ویژگی های منحصر به فردی را ایجاد نماید تا به نرم افزار مالی شما وفادار بمانند.

ماژول نظرسنجی

نرم افزارهای مالی با استفاده از این ماژول می‌توانند در خصوص ارائه خدمات و محصولات خود و خدمات پس از فروش، از مشتریان نظرسنجی به عمل آورد.

این کار، علاوه بر ارج نهادن نظر مشتریان، سبب شناسایی نقاط قوت و ضعف نرم افزار و به طبع بهبود توسعه آن خواهد شد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک