وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک از روی نقشه

تصویری از ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه را می‌توان یک روش به‌صرفه و بهینه جهت ارسال اس ام اس برای افراد حاضر در یک منطقه مشخص به حساب آورد، به طوری که بتوان در هزینه های ارسال پیامک نیز تا حد زیادی صرفه جویی کرد. تبلیغاتی محلی را می‌توان بخش بسیار مهمی از استراتژی‌های بازاریابی به حساب آورد. به طور یقین، کسب‌ و‌ کار تازه‌ای که در منطقه‌ای پیاده‌سازی می‌شود، تمایل دارد تا خود را به بهترین نحو ممکن به مردمان منطقه موردنظر معرفی کند. مشتریان محلی، دارای چند مزیت برجسته می‌باشند و ترغیب نمودنشان به استفاده کردن از خدمات‌ شما بی شک برایتان سود و منفعت زیادی دارد.

نخستین مزیت این کار، این است که مشتریان محلی در نزدیکی محل کسب‌ و ‌کار شما سکونت داشته باشند؛ چرا که در این صورت به ‌راحتی ترغیب خواهند شد تا برای برطرف نمودن نیازهای خود به شما مراجعه نمایند. همین مسئله موجب می‌شود تا روابط و مراودات شما با آن ها بیشتر از قبل ‌شود.

ارسال پیامک
ارسال پیامک از روی نقشه

شاید کمی تعجب‌آور باشد، اما باید گفت که بیشتر افراد تمایل دارند خدمات مدنظرشان را از آرایشگاه، رستوران، باشگاه، فروشگاه و امکانات موجود در منطقه سکونت خود، دریافت کنند. پس یک رستوران قادر است با کمک تبلیغات محلی خوب از جمله استفاده از روش ارسال پیامک از روی نقشه، به راحتی شاهد افزایش مشتریان خود باشد.

دومین مزیت که در مورد تبلیغات محلی می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که با کمک اطلاع‌رسانی صحیح در یک محدوده قادر خواهید بود تا تعداد مشتریان دائمی خود را بیشتر کنید. به طور یقین، اتفاقی خوشایند است که محصولی خاص توسط مشتری خریداری شود یا این که از خدمات شما استفاده کند، اما نکته‌ای که با موفقیت کسب و کار شما رابطه مستقیم دارد، تکرار خرید مشتریان می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که هیچ موردی به اندازه مشتریان دائمی نمی‌تواند باعث رونق کسب و کار شما شود که روش ارسال پیامک از روی نقشه به راحتی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد.

مزیت دیگری نیز وجود دارد و آن هم استفاده بهینه و صحیح از بودجه تبلیغات است. ایجاد دسترسی هدفمند به مشتریان در کنار تعیین نمودن منطقه جغرافیایی در بازاریابی محلی، به شما کمک خواهد کرد تا در عوض راه اندازی یک کمپین بازاریابی عمومی، بازاریابی شخصی‌تری را برای کسب و کارتان آن هم متناسب با کاربران آن منطقه، داشته باشید.

مطمئنا شما با این شیوه به صورت هدفمندشده، هزینه‎ تبلیغات‌تان را ساماندهی خواهید کرد. گفتنی است که روش ارسال پیامک از روی نقشه را می‌توان جزو مهم‌ترین شیوه‌هایی دانست که با کمک آن می‌توانید هزینه های تبلیغات کسب و کارتان را به صورت هدفمند خرج نمایید.

همان گونه که اطلاع دارید، یکی از شیوه های تبلیغات محلی، استفاده نمودن از پنل پیامک است. شما با کمک پنل پیامک قادر خواهید بود استان‌ها، شهرها و سایر مناطق متفاوت را جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی هدف بگیرید. در ادامه مطلب، قصد داریم یکی از شیوه های ارسال پیامک را که در دوچندان کردن هدفگیری و دقت تبلیغات پیامکی به شما کمک می‌کند، یعنی همان ارسال پیامک از روی نقشه را معرفی کنیم.

ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ در وب سایت فراپیامک

چنانچه از پنل فراپیامک استفاده کرده باشید، به این موضوع آگاهی خواهید داشت که چندین روش متفاوت جهت ارسال اس ام اس در آن وجود دارد. به عنوان نمونه شما قادر خواهید بود اس ام اس هایتان را به تفکیک استان، شهرستان، منطقه یا کدپستی ارسال نمایید. برای این کار، در ابتدا پس از وارد شدن به پنل بایستی که نوع ارسال مدنظر خود را تعیین نمایید، سپس، از بانک‌ شماره‌های موجود، یک یا چندین بانک شماره را جهت ارسال پیامک انتخاب کنید.

حال ذکر این نکته ضروری است که این روش، تنها راه ارسال پیامک تبلیغاتی محلی نیست؛ بلکه شیوه های دیگری نیز در سامانه فراپیامک وجود دارد که موجب شده تا مراحل ارسال پیامک منطقه ای آسانتر شود و آن روش به نام ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ شناخته شده است.

در روش ارسال پیامک از روی نقشه، فقط نیاز است که شهر مدنظر خود را از روی نقشه انتخاب نمایید و بعد از آن مناطق انتخابی‌ خود در شهر مربوطه را روی نقشه مشخص نمایید. شما با انتخاب کردن هر کدام از محدودها قادر خواهید بود تعداد مشترکین همراه اول و همچنین، ایرانسل را به تفکیک بر روی نقشه ببینید.

تصویری از کاربرد پیامپ در وب سایت فراپیامک
پیامپ در وب سایت فراپیامک

در حقیقت از آنجایی ‌که امکان دارد پیدا نمودن کدپستی محدوده‌ مدنظر و ارسال از ماژول‌های کدپستی ایرانسل و همراه اول برای برخی از کاربران کمی پیچیده به نظر بیاید، در این روش پیامکی، شما امکان دسترسی به بانک کلیه شماره‌های همراه اول و ایرانسل کشور را به تفکیک کدپستی خواهید داشت و قادر خواهید بود به آسودگی، اس ام اس های خود را به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن محدوده ارسال نمایید.

تفاوت پیامپ با روش‌های دیگر

هنگامی که شما به سامانه فراپیامک وارد شوید، متوجه می‌شوید که شیوه های متنوعی جهت ارسال کردن پیامک وجود دارد، برای مثال ارسال منطقه‌ای هدفمند، ارسال انبوه، ارسال تدریجی، ارسال هوشمند، ارسال زماندار، ارسال متناظر و پیامپ یا ارسال از روی نقشه که این روش هم یکی از این شیوه ها به حساب می‌آید و مدتی است که به سامانه فراپیامک اضافه گردیده است.

شاید بتوان این گونه بیان کرد که مزیت مهم ارسال پیامک از روی نقشه نسبت به دیگر شیوه های ارسال پیامک، راحت بودن استفاده از آن و همچنین دسترسی راحت به بانک شماره‌ها به تفکیک منطقه است. لازم به ذکر است که شما با استفاده از سرویس پیامپ قادر خواهید بود تا با انتخاب نمودن شهر و محدوده مدنظرتان، حتی بدون دارا بودن کد پستی، اس ام اس های خود را ارسال نمایید.

تصویری از تفاوت پيامپ با روش هاي ديگر
تفاوت پيامپ با روش هاي ديگر

البته باید توجه داشت که روش ارسال پیامک از روی نقشه یک عیب دارد و آن، محدود بودن تعداد شهرهای تحت پوشش می‌باشد. به عنوان مثال امروزه، پیامپ فقط برای شهرهای بزرگ و مرکزی ایران قابل دسترسی است و امکان ارسال از روی نقشه برای دیگر شهرستان‌ها امکان پذیر نمی‌باشد، با این وجود، در آینده ای نه چندان دور، شاهد اجرایی شدن این طرح در تمامی شهرستان ها خواهیم بود.

کلام آخر این که سرویس ارسال پیامک از روی نقشه سامانه فراپیامک، قابلیتی است آسان و کاربردی که با بکارگیری آن قادر خواهید بود به‌راحتی هر چه تمام، برای مشترکین موجود در یک شهر و منطقه، ارسال پیامک داشته باشید و این که ارسال پیامک از روی نقشه، به بانک شماره و دردسرهای بارگذاری آن احتیاجی ندارد و تنها کافی است مناطق مدنظر خود و همچنین، اپراتورهای تلفن همراه مشتریانتان را انتخاب نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک