وبلاگ فراپیامک

ماژول پیامک WHMCS

ماژول پیامک

معرفی ماژول پیامک WHMCS

ماژول پیامک WHMCS یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین اسکریپت ها و نرم افزار پشتیبانی آنلاین می‌باشد که از بسیاری امکانات همچون کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی برخوردار است.

گفتنی است این اسکریپت قابلیت عضو شدن و مدیریت کاربران را دارا می‌باشد و عملکرد اصلی آن برای مدیریت هاستینگ است، لازم به ذکر است که انواع هاست اشتراکی، سرور مجازی و همچنین، سروراختصاصی را میتوانید با ماژول پیامک WHMCS مدیریت کنید.

از برجسته ترین ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوا WHMCS می‌توان به مواردی همچون دسته‌بندی محصولات، امکان اضافه کردن قالب برای کاربران و مدیران سایت ها، امکان ایجاد انواع محصولات بدون هیچ گونه محدودیتی، امکان ارسال تیکت و همچنین ایجاد صورت حساب‌های دوره‌ای اشاره داشت.

گفتنی است تیم فنی فراپیامک ماژول پیامک WHMCS را جهت ارسال پیامک به مشتری و مدیریت توسعه داده است. شما با خرید پنل اس ام اس و اتصال WHMCS به سامانه و پیامک و ارسال پیامک از طریق WHMCS با ماژول پیامک WHMCS قادر خواهید بود به مشتریان خود نشان دهید که آن ها تا چه اندازه برایتان ارزشمند هستند.

شما با این کار، تجربه کاربری مناسب تری را برای مشتریان ایجاد می‌کنید تا در حالت های مختلف مانند پاسخ به تیکت، صدور فاکتور و… برای کاربر شما به طور خودکار با خط خدماتی پیامک ارسال شود.

کاربرد ماژول پیامک WHMCS
معرفی ماژول پیامک WHMCS

امکانات ماژول پیامک برای کاربران WHMCS

  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به کاربران در صورت ایجاد فاکتور جدید
  • قابلیت ارسال شدن پیام های کوتاه به کاربران در صورت تغییر رمز عبور
  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به کاربران در صورت ایجاد سفارش جدید
  • قابلیت ارسال نمودن پیام کوتاه به کاربران در صورت ایجاد تیکت جدید پشتیبانی
  • امکان ارسال شدن پیام های کوتاه به کاربر در صورت پاسخ به تیکت توسط مشتری
  • قابلیت ارسال شدن پیام های کوتاه به کاربران در صورت ایجاد سرویس
  • امکان ارسال نمودن پیام کوتاه به کاربران در صورت بسته شدن سرویس
  • قابلیت ارسال کردن پیام های کوتاه به کاربران جهت یادآوری پرداخت فاکتور
  • امکان ارسال شدن پیام های کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ثبت تراکنش
  • امکان ارسال نمودن پیام کوتاه به کاربران جهت اطلاع از لغو فاکتور
  • قابلیت ارسال کردن پیام های کوتاه به کاربران جهت اطلاع از برگشت دادن فاکتور
  • امکان ارسال شدن پیام کوتاه به کاربران جهت اطلاع از ورود به سامانه
  • قابلیت ارسال نمودن پیام های کوتاه به کاربران جهت اطلاع خروج از سامانه
  • امکان ارسال نمودن پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از افزوده شدن زیر حساب به حساب اصلی
تصویری از امکانات ماژول پیامک برای کاربران WHMCS
امکانات ماژول پیامک برای کاربران WHMCS

انواع تنظیمات پیامک مدیریت WHMCS

  • امکان ارسال شدن پیام های کوتاه به مدیریت در صورت ایجاد تیکت جدید پشتیبانی
  • قابلیت ارسال کردن پیام های کوتاه به مدیریت در صورت پاسخ به تیکت توسط مشتری
  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به مدیریت در صورت ایجاد سفارش جدید
  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نام جدید کاربران
  • قابلیت ارسال شدن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از ثبت تراکنش
  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از لغو فاکتور
  • قابلیت ارسال نمودن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع برگشت فاکتور
  • امکان ارسال کردن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خطا در ثبت دامنه مشتری
  • امکان ارسال نمودن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خطا در انتقال دامنه مشتری
  • قابلیت ارسال کردن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع از ورود به مدیریت
  • امکان ارسال شدن پیام های کوتاه به مدیریت جهت اطلاع خروج از مدیریت

ویژگی های ماژول ارسال پیامک WHMCS

  • با بکارگیری افزونه پیامک WHMCS و یک خط خدماتی اشتراکی شما قادر خواهید بود در صورت باز شدن درخواست، پرداخت صورت حساب و… به مدیر و یا کاربر خود اطلاع‌رسانی کنید.
  • قابلیت مشاهده لاگ های پیامک های ارسالی همچون (سرویس دهنده، تاریخ شمسی ارسال زمان، متن و…)
  • ارسال نمودن شناسه صورتحساب، شماره تراکنش و … به کاربران و مدیران بعد از پرداخت آنلاین صورتحساب از طرف کاربر
  • ارسال نمودن شناسه صورتحساب، شماره تراکنش و … به کاربر و مدیران پس از پرداخت صورتحساب بدست مدیریت و به صورت دستی
  • ارسال نمودن شناسه صورتحساب، مبلغ و … به کاربر و مدیر پس از ایجاد صورتحساب برای تمامی کاربران
  • ارسال نمودن اخطاریه در صورت پرداخت نشدن صورتحساب توسط کاربر به خود کاربر و تمامی مدیران
  • ارسال نمودن اس ام اس شامل شناسه صورتحساب، هزینه و … به مدیران و کاربران در صورتی که صورتحساب کاربر کنسل شود.
  • ارسال اس ام اس شامل شناسه صورتحساب، هزینه و … در صورت Refund دادن صورت حساب به تمامی کاربران و مدیران
  • ارسال اس ام اس اعم از شناسه کاربر، شناسه بخش، اهمیت، موضوع درخواست در صورت باز شدن درخواست (Ticket) جدید به تمامی کاربران و مدیران و همچنین، امکان تنظیم ارسال اس ام اس تنها برای بخش ها و یا اهمیت های خاص
  • امکان ویرایش متن های اس ام اس
  • امکان فعال یا غیر فعال کردن هر کدام از امکانات به انتخاب کاربر
  • امکان مشاهده اطلاعات کلی خط اس ام اس شامل تعداد اس ام اس های باقیمانده، اعتبار، تعداد اس ام اس های دریافتی و قیمت
  • ارسال اس ام اس های فارسی و انگلیسی، آدرس دریافت اس ام اس، شماره خط جهت ارسال اس ام اس
  • امکان ایجاد هماهنگ با خط اس ام اس اختصاصی تان(در صورتی که خط اس ام اس خود را از شرکت دیگری خریداری کرده باشید)
  • قابلیت مشاهده کردن وضعیت اس ام اس
  • قابلیت ارسال کردن اس ام اس به یک شماره منحصر به فرد با متن دلخواه
  • امکان ارسال اس ام اس به همه کاربران WHMCS
  • قابلیت راست چین کردن متن اس ام اس های ارسال در حین نوشتن متن
  • قابلیت گزینش شماره کاربران از داخل دفترچه تلفن کاربران
  • امکان اضافه کردن یک شماره به صورت دستی به گروهی از شماره ها
  • امکان محاسبه تعداد حروف و تعداد اس ام اس های ارسالی در حین نوشتن متن
  • امکان حذف (Uninstall) نرم افزار به صورت اتوماتیک
  • استفاده از تکنولوژی آجاکس در اغلب بخش های ماژول
  • امکان ارسال نمودن اتوماتیک اطلاعیه به مشترک جهت تمدید سرویس با کمک اس ام اس x روز مانده به منقضی شدن سرویس
  • امکان ارسال نمودن و تنظیم کردن پیامک های شرطی
  • امکان ارسال نمودن هر گونه فعالیت برای مدیریت و یا شماره تلفن های منحصر به فرد و خاص (پرسنل پشتیبانی و فروش و…)
 تنظیمات پیامک مدیریت
انواع تنظیمات پیامک مدیریت
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک