وبلاگ فراپیامک
روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی

روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی

روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی و قرار دادن شماره موبایل در لیست سیاه مخابراتی توسط کاربران بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. به دلیل گسترش بازاریابی پیامکی و جذب مشتری از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال این نوع تبلیغات میان عموم مردم و کسب و کارهای گوناگون رواج یافته است؛ این امر در بسیاری از موارد، نارضایتی کاربران را به ‌همراه داشته و تمایل آنان به قطع دائمی پیامک تبلیغاتی را افزایش داده است.

از جمله مهم‌ترین علل تمایل به قطع دائمی پیامک تبلیغاتی

  • ارسال پیام تبلیغاتی در ساعات نامناسب
  • محتوای غیرواقعی و یا متون خسته کننده و تکراری
  • دفعات بالای ارسال تبلیغات توسط یک شرکت
  • شرکت دادن افراد در قرعه‌کشی ‌‌ها و مسابقات دروغین

این مورد می‌بایست توسط شرکت ‌های سرویس دهنده پیامکی کنترل و مانیتور گردد. شرکت دانش بنیان فراداده با ارائه پنل اس ام اس فراپیامک به عنوان یک استارتاپ، فعالیت خود را در حوزه بازاریابی اینترنتی آغاز نمود. این شرکت دانش بنیان تمامی متون ارسالی توسط کاربران خود را مانیتور نموده و در صورت مورد تأیید بودن متون، اجازه ارسال داده می‌شود.

روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی

قطع دائمی پیامک تبلیغاتی و قرار دادن شماره موبایل در لیست سیاه مخابرات به ۲ روش انجام می‌گردد:

  1. استفاده از کدهای دستوری مربوط به اپراتورهای مربوطه
  2. اعمال تغییرات در تنظیمات گوشی

روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی با کمک کدهای دستوری

قطع دائمی پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول

  • ساده‌ ترین روش برای جلوگیری از دریافت پیام های تبلیغاتی ارسال عدد ۱ به سامانه ۸۹۹۹ می‌باشد. با ارسال عدد یک به سامانه ذکر شده، پس از گذشت ۲۴ ساعت، شماره موبایل شما در لیست سیاه مخابرات قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است جهت فعالسازی پیامک تبلیغاتی می‌توانید عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید؛ فعالسازی سرویس دریافت پیام تبلیغاتی نیز پس از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
  • در روش دوم، شما می‌توانید با شماره‌گیری عدد ۹۹۹۰ از خطوط همراه اول و یا شماره گیری ۰۹۱۲۹۹۹۰ از خطوط ثابت و زدن کلید ۰ به اپراتور وصل شوید؛ سپس با ارائه شماره موبایل، نام صاحب خط و شماره پرونده خود که بر روی قبض موبایتان درج شده است، درخواست قطع دائمی پیامک تبلیغاتی را به اپراتور مربوطه اعلام نمایید.

قطع دائمی پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل

جهت قرار دادن شماره‌ های ایرانسل در لیست سیاه مخابرات کافیست عدد ۲ را به سامانه ۵۰۰۵ ارسال نمایید. جهت فعال‌سازی مجدد و دریافت پیامک تبلیغاتی عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۵ ارسال کنید. دومین روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی تماس با شماره ۷۰۰ توسط خطوط ایرانسل و ارائه اطلاعات صاحب خط به کارشناسان جهت قطع سرویس ‌های تبلیغاتی می‌باشد.

روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی با کمک تنظیمات موبایل

کاربران استفاده کننده از دستگاه ‌های اندرویدی:

برای این دسته از نرم افزارها، اپلیکیشن‌های متعددی برای قرار دادن شماره در لیست سیاه طراحی گردیده است. برای مثال، اپلیکیشن MR Number یکی از این نرم ‌افزارهایی است که با نصب آن امکان اعمال تغییر در تنظیمات گوشی برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی به راحتی وجود خواهد داشت.

کاربران استفاده کننده از دستگاه‌ های iOS:

با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود و انتخاب گزینه Messages در بخش Blocked می‌توانید شماره‌ هایی را که مورد نظر دارید، در بلک لیست گوشی خود قرار دهید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک