وبلاگ فراپیامک
افزونه ووکامرس

افزونه ووکامرس برنامه ای برای تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی است که با وردپرس ادغام شده است. افزونه ووکامرس اساسا یک پلاگین وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد تمام یا بخشی از سایت مبتنی بر وردپرس خود را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین کنید.

افزونه ووکامرس به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین یکی از بهترین گزینه‌های افرادی است که قصد شروع یک کسب و کار اینترنتی و راه اندازی فروشگاه آنلاین را دارند.

افزونه ووکامرس با امکان اتصال به وردپرس به شما امکان می‌دهد که محصولات و خدمات خود را در یک کسب و کار اینترنتی به فروش برسانید. در واقع افزونه‌ی ووکامرس توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه وردپرس ساخته شده است.

کار افزونه ووکامرس چیست؟

افزونه ووکامرس به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین برای فروش محصولات و خدمات در یک مشاغل اینترنتی است. به طور خاص استفاده از این فروشگاه ساز آنلاین باعث می شود که پیاده سازی ایده های راه اندازی کسب و کار جدید در زمینه خرید و فروش آنلاین محصولات مقرون به صرفه و قابل دسترس باشد.

با استفاده از افزونه ووکامرس شما می‌توانید محصولات دیجیتال و فیزیکی را درج کنید، موجودی و حمل و نقل را مدیریت کنید و پرداخت های امن انجام دهید؛ شما ۱۰۰٪ کنترل تمام داده های خود را در دست خواهید داشت.

چرا ووکامرس؟

افزونه ووکامرس تا به حال، بهترین افزونه طراحی شده و محبوب ترین پلاگین کسب و کار اینترنتی برای وردپرس بوده است.

یکی از بهترین مواردی که در مورد افزونه ووکامرس وجود دارد این است که راه اندازی همه چیز سریع بوده و برای کار با این فروشگاه ساز آنلاین مجبور نیستید تمامی امکانات آن را بشناسید.

در عین حال اگر شما نیاز به چیزی پیچیده تر داشته باشید، احتمالا راهی برای انجام آن وجود خواهد داشت؛ چرا که ووکامرس یک نرم افزار با منبع باز (open source) و بی نهایت انعطاف پذیر است؛ در نتیجه هر توسعه دهنده ای میتواند تغییرات مد نظر را روی آن اعمال کند.

مثلا بهره بردن از کاربرد پیامک برای فروشگاه آنلاین که با کمک یک سامانه پیامک انجام میشود، قطعا نیاز به اتصال پنل اس ام اس با این افزونه را خواهد داشت که با توجه به این موضوع تغییرات مورد نظر برای انجام این کار به راحتی قابل پیاده سازی است.

نصب و راه اندازی آسان

استفاده از این افزونه بسیار راحت بوده و میتوان گفت در طراحی آن تمام اصول مشتری مداری رعایت شده است، شما ظرف چند دقیقه میتوانید آن را نصب کرده و کار را شروع کنید.

امکانات و ابزارهای قدرتمند و بی نظیر

افزونه ووکامرس به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین یک مجموعه شگفت انگیز از ویژگی های مورد نظر برای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • فروش محصولات دلخواه از جمله محصولات فیزیکی، دیجیتال و غیره
  • اضافه کردن محصولات و تصاویر نامحدود
  • اضافه کردن دسته ها، برچسب ها و ویژگی ها- از جمله اندازه یا رنگ- به هر محصول به منظور جستجوی آسان تر
  • مرتب سازی و فیلتر کردن محصولات براساس محبوبیت، نوآوری، رتبه بندی، قیمت یا ویژگی
  • قرار دادن محصولات و پرداخت در هر صفحه
  • مکان یابی خودکار آدرس های مشتریان به منظور سهولت در محاسبه هزینه‌های حمل و نقل و مالیات
  • امکان قرار دادن روش‌های پرداخت به صورت متنوع
  • گزینه های متنوع حمل و نقل و محدود کردن آنها براساس مکان مشتری
  • مدیریت سفارشات و مشتریان
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک