وبلاگ فراپیامک
جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتری و فروش بهتر

جلب اعتماد مشتری نخستین قدم، اصلی ترین و کلیدی ترین روش برای تمامی فروشندگان در هر صنفی است. صنف پیامک و فروشندگان پنل اس ام اس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و جهت جلب اعتماد مشتری نیازمند بکارگیری روش های جلب مشتری هستند. اگر میخواهید به تازگی شروع به کار کنید یا هم اکنون نماینده ما هستید و در حال فروش و سرویس دهی به مشتری می‌باشید؛ این مطلب را مطالعه کنید؛ در صورتی که این موارد را رعایت نمی کنید؛ همین امروز جهت اصلاح اقدام نمایید.

روش های جلب اعتماد مشتری (Methods Of Achieving Customer Confidence)

نخستین قدم در راه جلب اعتماد مشتری در کسب و کارهای اینترنتی، طراحی سایت (Design Web Application) به صورت معتبر است؛ قرار دادن یک خط تلفن ثابت، آدرس و کد پستی قدم بعدی شماست. در صورتی که از خدمات فراپیامک استفاده میکنید، سیستم به صورت خودکار یک صفحه (Log-in Page) در اختیار شما قرار میدهد. اطلاعات خود را در این صفحه قرار دهید و میتوانید از طریق این صفحه نماد اعتماد الکترونیک که هر وب سایت معتبری داراست، را تهیه نمایید. همچنین شما می توانید با ارسال اس ام اس تبلیغاتی کمک بسیار زیادی به کسب و کار خود در راستای جلب اعتماد مشتری کنید. و یا همچنین می توانید با پیگیری میزان رضایت آنها از خرید از شما موجب بدست آوردن اعتماد مشتریان خود شده تا برای بار های بعدی هم برای خرید محصول و یا خدمات به سایت و یا کسب و کار شما مراجعه نمایند.

طراحی سایت (Design Website)

چنانچه بخواهید پا را فراتر بگذارید و یک وب سایت حرفه ای و کامل داشته باشید، می توانید از سیستم وب سایت ساز آنلاین رایو استفاده کنید و در مدت زمان بسیار کوتاه یک وب سایت برای خود ایجاد نمایید. در صورتی که نماینده فراپیامک باشید، می توانید به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام، از طریق نام کاربری فراپیامکی خود وارد وب سایت ساز رایو شوید. برای شخص خودتان یا نمایندگان خود (یا حتی کاربرانتان) به سادگی طراحی سایت انجام دهید. به این نکته دقت کنید که یک وب سایت منظم و تمیز، در نگاه کاربر بسیار پر اهمیت است؛ چرا که یک شرکت معتبر یک وب سایت معتبر و مشخص خواهد داشت. وب سایت های بهم ریخته و غیر استاندارد که حتی در گوشی تلفن همراه هم قابل رویت نیستند، در نگاه اولیه برای مشتری ذهنیت خوبی ایجاد نخواهد کرد.

بنابراین پیشنهاد می شود وب سایت خود را از شرکت های معتبر تهیه کرده یا اگر خودتان اقدام به طراحی سایت می کنید، استاندارد های یک وب سایت معتبر را رعایت نمایید. مزیت استفاده از سایت ساز رایو اینست که نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. با استفاده از این سایت ساز، به راحتی سایت موردنظر خود را با چیدمان مورد علاقه خود ایجاد نمایید.

تهیه خط تلفن ثابت

قدم دوم، تهیه خط تلفن ثابت است، مشتریان هرگز به یک وب سایت که در آن شماره تلفن ذکر نشده یا یک شماره تلفن همراه در آن قرار داده شده است، اعتماد نخواهند کرد. بنابراین داشتن شماره تلفن ثابت و آدرس پستی معتبر بسیار حائز اهمیت میباشد؛ چرا که قدم اول، یعنی جلب اعتماد مشتری را در برخواهد داشت. اینکه شما در کدام استان ساکن هستید، اصلا اهمیتی ندارد؛ نکته مهم این است که مکان سرویس دهی خود را با قرار دادن شماره تلفن و آدرس به بازدید کننده اعلام نمایید.

همیشه و به هر قیمت تلفن خود را پاسخ دهید، حتی اگر نیاز هست شماره تلفن خود را روی گوشی تلفن همراه خود دایورت کنید. اما همیشه و در همه حال پاسخگوی مشتریان خود باشید. در مقالات بعدی متوجه خواهید شد که پارامتر های بسیار زیاد دیگری در جلب اعتماد و سپس جلب رضایتمندی مشتری موثر است که دلیل موفقیت بسیاری از شرکت ها شده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک