وبلاگ فراپیامک
شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا

معرفی شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا

شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا کار خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نمود.

کسب و کار پیامکی که به همت بنیان گذار آن مهندس علی دلشاد تهرانی و با حضور یک کارمند شروع به کار کرد و سامانه پیامک فراپیامک را راهی بازار نمود.

فراپیامک، ارائه دهنده سامانه های پیامکی (SMS Panel) بود و فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد.

کسب و کار پیامکی فراداده، اکنون با ۵۰ نفر پرسنل رسمی که همگی از جوانان با استعداد این مرز و بوم هستند، با تلاشی روز افزون در همان مسیر در حال تلاش و پیشرفت می باشد.

امروز با گذشت ۱۰ سال از تأسیس کسب و کار پیامکی فراداده و گذشت یک دهه از آغاز فعالیت آن در حوزه سامانه های پیامکی، ما را بر آن داشت تا نگاهی اجمالی به سال های گذشته و دست آورد های شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا بیندازیم.

گذر از سختی های شروع و قرار گیری در اوج یک کسب و کار پیامکی بخشی از این سالهاست؛ و پس از آن، گسترش محصولات و قدم نهادن در مسیر تحقق چشم انداز و اهدافی که در همان ابتدا برای خود معین نمودیم.

در نهایت به لطف پروردگار توانستیم اثبات نماییم که با فکر و تلاش و اتکا به نیروی کار داخلی می توان به اوج رسید و در اوج ماند.

این خلاصه ای از سرگذشت یک دهه از فعالیت یک شرکت خصوصی و مستقل از هر نهادیست که با اتکا به نیروی انسانی و دانش بومی توانست عنوان “شرکت دانش بنیان” را در حوزه فناوری اطلاعات برای خود کسب نماید.

سال های نخست، تنها با فراپیامک

شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا در ابتدا با یک ایده و طرح شکل گرفت.

دانش برنامه نویسی و وجود ایده ای بکر، سر آغاز ایجاد سامانه های پیامکی فراپیامک شد که بعدها به عنوان یکی از رهبران بازار کسب و کار پیامکی شناخته می شد.

تمام کسانی که به نحوی با پیامک و سامانه های پیامکی آشنایی داشته باشند، نام فراپیامک را شنیده اند.

برند فراپیامک به عنوان یکی از معتبرترین برند های فعال در حوزه کسب و کار پیامکی و سامانه های پیامکی، با بیش از ۳۰۰ هزار مشتری، به صورت مستقیم و غیر مستقیم، اعم از خصوصی و دولتی در حال فعالیت می باشد.

شاید به جرأت بتوان گفت که یکی از اصلی ترین عللی که باعث ایجاد موفقیت شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا یا برند فراپیامک و محبوبیت آن در بین مشتریان شد، اهمیت ویژه ای است که این مجموعه “فراپیامک” همواره برای پشتیبانی از مشتریان قائل شده است.

ارائه پشتیبانی منحصر به فرد با نگرش مشتری مداری و جلب رضایت حداکثری، راه را برای پیشرفت هموار ساخت.

یکی دیگر از علل موفقیت کسب و کار پیامکی فراپیامک را می توان نگرش شراکت در فروش با نمایندگان دانست.

ایده کسب درآمد بیشتر افراد در کنار شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا و در نهایت ایجاد سیستم مدیریتی ریبرند فراپیامک برای اشخاص و شرکت ها با استقبال چشمگیری مواجه شد.

بسیاری از شرکت ها و اشخاص که توانایی شروع و ورود به کسب و کار پیامکی را نداشتند، توانستند با دریافت این سرویس از سامانه فراپیامک، نه تنها نیاز مشتریان خود را مرتفع سازند، بلکه گردش مالی قابل توجهی نیز برای خود به وجود آوردند.

شرکت دانش بنیان فراداده، میانه راه با نوآوری

با افزایش تعداد مشتریان مستقیم و غیر مستقیم فراپیامک در حوزه سامانه های پیامکی، یکی از مهمترین تصمیمات گرفته شده، بهبود عملکرد سیستم و افزایش کیفیت محصول بود.

شاید این سوال به ذهن برسد که چرا می بایست کیفیت محصولی که فروش خوبی دارد را بهبود بخشید؟

سامانه های پیامکی فراپیامک، فروش خوبی داشتند اما تصمیم بر این شد تا خدمات به لحاظ کیفی ارتقا یابند.

شاید اگر به بازار فروش با دید کلی تری نگاه شود بتوان به این سوال پاسخ داد.

شرکت فراداده با بهبود کارایی و کیفیت سرویس دهی کسب و کار پیامکی خود (فراپیامک) هیچ گاه مانند دیگر شرکت ها دچار افت در فروش نشد و همواره در اوج بازار کسب و کار پیامکی خود قرار داشته و همچنان قرار دارد.

افزایش تعداد مشتریان وفادار فراپیامک و اطلاع از سایر نیازهای آنها، شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا را بر آن داشت تا با خلق سیستم های نوآورانه، برخی از این نیازها را مرتفع سازد.

در کنار سامانه های پیامکی فراپیامک، سیستم ها و دست اوردهای جدیدی تولید و روانه بازار شدند.

تولید اولین دفتر کار مجازی مبتنی بر VoIP و فراهم سازی بستر تلفن گویا با هزینه بسیار پایین و امکانات کامل برای مجموعه های نوپا و کوچک یکی این دستاوردها بوده است.

خلق ارزش های جدید و نوآوری های گوناگون در حوزه های متفاوت، وجه تمایز شرکت دانش بنیان فراداده با بسیاری از شرکت های همکار شد.

این روند باعث شد تا شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا بتواند یکی از معدود شرکت های فعال در حوزه فن آوری اطلاعات باشد که عنوان “شرکت دانش بنیان” را به خود گیرد.

شرکت فراداده با محصول فراپیامک و سامانه های پیامکی خود، مفتخر به دریافت عنوان “شرکت دانش بنیان” شد.

فراداده، هم اکنون نیز در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر است.

ادامه مسیر شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا

اعتقاد فراداده بر این است که تلاش و ممارست برای حرکتی رو به جلو، خلق ارزش ها و در نهایت تعالی جامعه امری ضروری می باشد.

برای هیچ محصولی نقطه ایده آلی وجود ندارد؛ اما ایده آل عملکرد سازنده، توسعه و پیشرفت محصول است.

همین نگرش در حوزه تولید و ارائه یک محصول/ خدمت با پشتیبانی قوی، باعث افزایش حس اعتماد مشتریان به فراداده و خدمات آن به ویژه در حوزه سامانه های پیامکی شده است.

ما همواره تلاش نموده ایم تا در حد امکان محصولات خود را با رویکرد ارائه به مشتریان قبلی و قابلیت فروش توسط نمایندگان تولید و عرضه نماییم؛

زیرا تعالی و رشد خود را مدیون وفاداری و نظر لطف مشتریان خود می دانیم.

ما به این معتقدیم که بزرگترین دارایی کسب شده در طول این دهه و در کنار کارمندان بی نظیر شرکت، مشتریان و اعتماد ایشان به ما می باشد.

تمام تلاش ما، حفظ و افزایش این گنجینه بی نظیر خواهد بود.

در ادامه این مسیر با نگاه به اهداف و چشم انداز تعیین شده، حرکت خواهیم نمود و مطمئنیم که در این راه، مشتریان، مانند همیشه، همراه ما خواهند بود.

امین امینیان

Call Now Buttonتماس با فراپیامک