وبلاگ فراپیامک
ارسال پیامک

ارسال پیامک

ارسال پیامک و سامانه پیامکی

ارسال پیامک یکی از ابزارهای تبلیغات و بازاریابی در تمامی کسب و کارها محسوب می‌شود. هیچ فرقی ندارد که شما مدیر یک ساختمان، مدرسه، یک شرکت بزرگ یا یک مغازه دار ساده باشید؛ بنابراین، جهت اطلاع رسانی یا تبلیغات خود نیاز به ابزاری خواهید داشت.

این ابزار باید با صرف کمترین هزینه و به راحتی، نیاز شما به تبلیغات را با استفاده از امکانات سامانه پیامکی برطرف نماید.

سامانه فراپیامک به شما چه کمکی خواهد کرد؟

از طریق این سامانه می‌توانید به شماره موبایل هایی که دارید، ارسال پیامک های اطلاع رسانی خود را انجام دهید؛ مثل شماره همکاران، اعضای خانواده، مشتریان، همسایگان و غیره. همچنین، این سامانه با در اختیار گذاشتن بانک شماره های مختلف، به شما کمک می‌کند که تبلیغات خود را به دست مخاطبین خاص خود برسانید.

در ادامه، به توضیح کاملتر این امکانات خواهیم پرداخت تا بتوانید با دید بازتری، تصمیم خود را در انتخاب این سامانه اتخاذ نمایید.

پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به بانک شماره خودتان

برای مثال، شما لیستی از شماره های مشتریان خود را جمع آوری کرده‌اید یا لیستی از شماره های تلفن همراه همکاران خود را دارید؛ جهت ارسال پیامک به این لیست از شماره ها، امکانات متفاوتی در سامانه قرار داده شده است. به برخی از اصلی ترین امکانات، اشاره خواهیم کرد:

۱- استفاده از دفترچه تلفن در ارسال پیامک

در این روش شما یکبار تمامی شماره های همراه گیرندگان خود را، با دسته بندی مشخص، در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود، درج می‌نمایید.

بنابراین، در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی فرقی نمی‌کند از کدام یک از امکانات سامانه فراپیامک استفاده کنید؛

کافیست از لیست گروه های موجود در دفترچه تلفن که قبلا درج کرده‌اید، گروه مورد نظر را جهت ارسال پیامک‌ تبلیغاتی انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که این امکان تنها در بعضی از امکانات سامانه پیامکی فعال می‌باشد؛ مانند:

  • ارسال پیامک
  • ارسال انبوه
  • پیامک زماندار
  • پیامک اعتباری

۲- استفاده از فایل اکسل (Excel) در امکانات مختلف سامانه فراپیامک:

در این روش تنها کافیست فایل نمونه‌ی موجود در ماژول مورد نظر را دانلود کنید؛ پس از تکمیل فایل نمونه، ارسال پیام خود را انجام دهید. تمامی ماژول ها با توجه به عملکردشان، دارای فایل های نمونه متفاوتی هستند. در فایل نمونه‌ی ماژول هایی مانند “ارسال پیامک” و “ارسال انبوه” فقط کافیست شماره گیرندگان را وارد نمایید. اما در برخی ماژول ها، مانند “ارسال هوشمند” و “ارسال متناظر”، با توجه به عملکرد آنها، فیلدهای دیگری به غیر از شماره گیرنده وجود دارد که می بایست تکمیل گردد و در همان ماژول بارگذاری شود.

پیامک تبلیغاتی به بانک شماره ی موجود در سامانه

زمانی که تمایل دارید پیامک تبلیغاتی خود را به افراد با شرایط خاصی ارسال نمایید، می‌توانید از بانک شماره های معتبری که ما در سامانه فراپیامک قرار داده‌ایم، استفاده کنید.

نمونه ماژول هایی که دارای بانک شماره هستند، عبارتند از:

  • منطقه، هدفمند:

    امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک شماره استان ها، اصناف گوناگون، شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان و …

  • کد پستی همراه اول و ایرانسل:

    امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شماره های همراه اول یا ایرانسل که دارای کدپستی خاصی هستند؛ البته در این قسمت نهایتا می‌توانید ۶ رقم اول کد پستی را وارد نمایید. هرچه تعداد ارقام وارد شده کمتر از شش رقم باشد، محدوده مخاطبین پیامک تبلیغاتی بزرگتر خواهد شد. بانک شماره های کدپستی همراه اول، فقط برای شهر تهران می‌باشد، اما بانک شماره های ایرانسل برای تمامی شهرها است.

  • سن و جنسیت

    از طریق این ماژول می‌توانید مخاطبین پیامک را فیلتر نمایید، به افرادی با گروه سنی و جنسیت خاصی که در شهر مورد نظر شما هستند، ارسال پیامک انجام دهید.

  • ارسال از طریق دکل های ایرانسل (BTS):

    در صورتی که می‌خواهید تبلیغات خود را به شماره هایی که از آنتن مخابراتی ایرانسل در محدوده خاصی سرویس می‌گیرند، ارسال نمایید، می توانید از این امکان استفاده کنید. در این حالت، مخاطبین پیامک شما افرادی هستند که در زمان مشخصی از آن دکل مخابراتی سرویس می‌گیرند. شماره مخاطبین پیامک این دکل های مخابراتی هر یک هفته یا ۱۰ روز یکبار ساعت ۱۲ شب الی ۲ صبح به روزرسانی خواهد شد. پنل فراپیامک بانک شماره های خریداری شده را به فروش نخواهد رساند. کاربران تنها امکان ارسال پیامک به این بانک شماره ها را خواهند داشت.

یکی از امکانات سامانه پیامکی، گزارش گیری از تمامی پیام های ارسالی می‌باشد و هیچ فرقی نمی‌کند که مخاطبین پیامک شما چه افرادی باشند و یا ارسال شما از کدامیک از امکانات سامانه پیامکی انجام شود. این امکان به شما کمک می‌کند که از وضعیت تمامی ارسال‌های خود به شماره گیرندگان آگاه گردید.

3 1 vote
امتیازدهی به مقاله

مرضیه عالمی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک