وبلاگ فراپیامک
پنل پیامک

پنل پیامک

پنل پیامک امروزه یکی از پرطرفدارترین راه های کسب‌ و ‌کار است که می تواند سود بالایی را به همراه داشته باشد.

دسته بندی امکانات به ‌منظور ایجاد بسته های پیامک تبلیغاتی و تخصیص آن به پنل پیامک، از جمله مهم ‌ترین کار‌هایی است که در این مسیر انجام می‌گیرد.

اگر تصمیم دارید فعالیت خود را به عنوان نماینده پنل پیامک شروع کنید، می توانید با جستجو در میان شرکت های معتبر در زمینه خدمات تخصصی پیام کوتاه، یکی از آنها را به عنوان سرویس دهنده پنل نمایندگی انتخاب کرده و پنل پیامک با امکانات نمایندگی را از این شرکت خریداری نمایید.

پس از بررسی دقیق و انتخاب شرکت ارائه کننده پنل پیامک به صورت نمایندگی و خریداری این سرویس، قدم اول، ایجاد بسته های پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس است.

بسته های پیامک تبلیغاتی که ایجاد میکنید باید هر یک دارای ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی باشند که مشتریان متفاوت با نیازهای مختلف بتوانند پنل پیامک مورد نظر خود را برگزینند.

دقت کنید که قیمت گذاری هر یک از بسته های پیامک تبلیغاتی باید براساس قوانین شرکت ارائه دهنده سرویس و سیاست فروش سازمان شما تنظیم شود.

در این مقاله، ابتدا تمامی امکانات و ماژول هایی که می توان به هر پنل اس ام اس تخصیص داد را بررسی می کنیم.

این امکانات را می‌توان به چند بخش تقسیم نمود:

بخش اول: انواع ارسال

در هر پنل پیامک بخشهای مرتبط با “ارسال پیامک” ابتدایی ترین و مهم ترین بخش هستند.

یک پنل اس ام اس تخصصی مثل فراپیامک بخش های ارسال متنوعی برای نیازهای مختلف دارد.

منظور از بخش های ارسال، انواع مدل هایی است که یک کاربر می تواند ارسال پیامک انجام دهد.

انواع ارسال شامل: ارسال پیامک تکی، ارسال های انبوه، ارسال از روی نقشه، ارسال براساس تفکیک سن و جنسیت، ارسال از طریق کدپستی برای شماره های همراه اول یا ایرانسل، ارسال از بانک شماره ای تفکیک شده بر اساس محله، شهر، استان و ارسال براساس اصناف و مشاغل مختلف، ارسال هوشمند، ارسال زماندار و … .

در قسمت بسته های پیامک تبلیغاتی، بهتر است یک پنل پایه با مبلغ ترجیحا پایین برای قشری که فقط برای تبلیغات به شما مراجعه می کنند، در نظر بگیرید.

این قشر از افراد صرفا به بانک شماره موبایلهای پنل اس ام اس نیاز دارند تا تبلیغات خود را به صورت انبوه (Bulk) انجام دهند.

بخش دوم: امکانات بیشتر در پنل پیامک

شما به عنوان یک نماینده، باید بسته های پیامک تبلیغاتی خود را براساس نیاز کاربران مختلف ایجاد نمایید.

ماژول ‌ها و امکاناتی مانند نظرسنجی، قرعه کشی، برگزاری مسابقه، نوبت دهی پیامکی، کدخوان و غیره برای ارائه خدمات با سطوح بالاتر به افرادی که نیازهایی ازین دست دارند، در پنل اس ام اس و بسته های پیامک تبلیغاتی درنظر گرفته می شود.

برای مثال کاربرانی که می خواهند مسابقه و نظرسنجی پیامکی برگزار کنند، به ماژول مسابقه، نظرسنجی در بسته های پیامک تبلیغاتی نیاز دارند؛

یا افرادی که می خواهند براساس کد های خاصی مثل کد گارانتی، اطلاعاتی را برای مشتریان خود ارسال کنند، باید از امکان کدخوان، کد دهی یا شماره دهی استفاده کنند؛

یا کاربرانی که در نظر دارند برای اشخاص مختلف در زمان‌ های مشخص پیامک‌ های تفکیک شده ای ارسال نمایند، می توانند از ارسال متناظر یا ارسال هوشمند استفاده نمایند.

بنابراین پنل اس ام اس با قیمت بالاتر نیز ایجاد نمایید و علاوه بر انواع ارسال، امکانات بیشتری که در این قسمت با ذکر مثال عنوان کردیم را در این بسته های پیامک تبلیغاتی دسترسی بدهید.

بخش سوم: امکانات تخصصی

افرادی هستند که برای برقراری ارتباط بین نرم ‌افزارهای حسابداری، انبار داری، فروش، مکاتبات اداری و یا وب سایت خود با پنل پیامک، نیاز به وب سرویس و ای ‌پی‌ آی (Web Service) دارند

امکان وب سرویس به این افراد این اجازه را میدهد تا در وب سایت یا نرم افزار خود با اضافه کردن کدهای مختلف مانند کد ارسال پیامک، دریافت پیامک، حذف رکورد ارسال، تغییر اعتبار کاربر و … به صورت کاملا خودکار نیازهایشان را مرتفع نمایند.

به همین ترتیب پیشنهاد می گردد تا پنل پیامکی با امکانات کامل و بخشهای تخصصی مثل وب سرویس ایجاد نموده و قیمت بیشتری برای این پنل پیامک ارائه دهید.

تعرفه ارسال پیامک

یکی از بخشهایی که در ایجاد و فروش پنل پیامک مهم و در خور توجه است، بخش تعرفه ارسال پیامک ها می باشد.

حجم بالای ارسال پیامک، نیاز به تعرفه پایین تر دارد.

کسانی که تبلیغات خود را با تعداد بالا انجام می دهند، مطمئنا تعرفه پیامک ها را در نظر می گیرند تا ارسالهایشان مقرون به صرفه باشد.

افرادی که تعداد کثیری بازدید کننده یا ثبت نام کننده در وب سایت خود دارند و برای هر کدام به صورت روزانه پیامک ارسال می نمایند، با حجم ارسال بالایی روبرو هستند و هنگام انتخاب پنل پیامک، تعرفه ارسال را مد نظر قرار می دهند.

مجموعه هایی که در حوزه بیمه فعالیت می کنند و تاریخ سر رسید بیمه نامه ها را به مشتریان خود اطلاع رسانی می نمایند، نیز نیاز به تعرفه پیامک پایین تری دارند.

با توجه به مواردی که به صورت مثال ارائه گردید، مورد دیگری که از موارد تعیین کننده در قیمت گذاری پنل پیامک محسوب می شود، تعرفه های پیامکی است که برای هر پنل در هنگام فروش پنل اس ام اس نظر می گیرید.

برخی سیاست گذاری ها بدین ترتیب است که هر چه پنل پیامک، امکانات بیشتری داشته باشد، تعرفه ارسال پیامک در آن پنل، کاهش پیدا می کند تا افراد ترغیب به خرید پنل با امکانات بیشتر گردند.

همه مواردی که در این مطلب اشاره گردید، گزیده ای بود از نحوه ایجاد بسته های پیامک تبلیغاتی و قیمت گذاری ها در نمایندگی پنل پیامک و نحوه شروع بکار نمایندگان جهت فروش پنل اس ام اس.

شخص نماینده نیز می تواند با ابتکار و سلایق شخصی و کمک گرفتن از این موارد شروع به ساخت انواع پنل پیامک نموده و در این حوزه فروش پنل اس ام اس فعال باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

تینا مشیری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک