وبلاگ فراپیامک
کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی

کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی

کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری نقش به سزایی دارند.

به صورت کلی در تمام انواع تبلیغات و بازاریابی، کلمه کلیدی متن تبلیغ مهمترین قسمت تبلیغ می‌باشد.

بدون شک استفاده صحیح کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی می‌تواند مسبب ایجاد یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار باشد.

یک اس ام اس تبلیغاتی که دارای کلیدواژه مناسبی باشد نسبت به یک اس ام اس تبلیغاتی معمولی بیشتر دیده خواهد شد.

تعریف کلمات کلیدی

یک کلمه کلیدی در حقیقت یک اصطلاح منحصر به فرد است که برای شرح خدمات، محصول و کسب و کار شما در یک اس ام اس تبلیغاتی استفاده می‌شود.

کلمات کلیدی در پیامک نیز می‌توانند ابزاری قدرتمند برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق باشند.

یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار علاوه بر افزایش درآمد می‌تواند به شناخته شدن هرجه بیشتر برند، افزایش فروش و گسترش بازار نیز کمک کند.

کلمات کلیدی علاوه بر اس ام اس تبلیغاتی در حوزه های دیگر فروش و بازاریابی از جمله آنلاین مارکتینگ نیز استفاده های زیادی دارند.

استفاده از ایده های خلاقانه در ایجاد کلمات کلیدی و بکر بودن این کلمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نکات پایه برای ساختن کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی

انتخاب لیست کلمات کلیدی مناسب برای اس ام اس تبلیغاتی شما می‌تواند به ارائه تبلیغات موفق به مشتریان کمک کند.

کلمات کلیدی شما باید با شرایطی که مشتریان بالقوه شما برای یافتن محصولات یا خدمات استفاده می کنند، مطابقت داشته باشند.

چند اصل مهم برای داشتن یک کلیدواژه مناسب و یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار را در ادامه مرور میکنیم:

برای ایجاد یک کلید واژه، شبیه به مشتری خود فکر کنید!

شاخه های اصلی فعالیت خود را بنویسید، سپس عباراتی که در هر یک از این شاخه ها قرار می‌گیرد را شناسایی کنید.

سعی کنید از بین آنها کلماتی را بیابید که یک مشتری بالقوه برای شرح نیاز خود از آن استفاده خواهد کرد.

برای مثال : در هنگام فروش یک پنل اس ام اس نکته‌ی مهم برای مشتری می‌تواند ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات باشد.

در نتیجه استفاده از کلید واژه بلک لیست مخابرات می‌تواند سبب ایجاد یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار برای شما گردد.

کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی را متناسب با موضوع تبلیغ انتخاب کنید!

مشتریانی هستند که ممکن است به یک محصول خاص علاقه مند باشند.

استفاده از کلمات کلیدی خاص‌تر در پیامک تبلیغاتی به این معنی است که متن شما فقط برای محصول و یا خدمتی  است که منحصر به شماست.

اما به یاد داشته باشید که اگر کلمات کلیدی بیش از حد خاص باشند، ممکن است بازار هدف شما را کوچکتر کند.

در نتیجه برای داشتن یک متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار برای جامعه هدف بزرگتر، از کلمات کلیدی کلی‌تری استفاده کنید.

مثال: شرکت دانش بنیان فراداده به سبب برند تجاری فراپیامک که کاربران متعددی دارد می‌تواند برای تبلیغ محصولات جدید به صورت زیر عمل نماید:

راه اندازی باشگاه مشتریان به سبک فراپیامک

تست کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی و انتخاب بهترین آن‌ها

از بین کلمات کلیدی می‌توانید منتخبین را در چند اس ام اس تبلیغاتی ارسال کرده و بازخورد آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

برای هر شاخه از کسب و کار خود می‌توانید تعداد معدودی کلید واژه و متن تبلیغاتی تاثیر گذار ایجاد کرده و در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده نمایید.

در نهایت با استفاده از یک سامانه پیامک مناسب می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید.

آیدا سنقری

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
اطلاع از
تماس با فراپیامک