وبلاگ فراپیامک
بازاریابی اس ام اسی

بازاریابی اس ام اسی به یکی از فراگیرترین روش های تبلیغات تبدیل شده است. صحت این امر را می‌توان از فراوانی گوشی های همراه در جامعه بررسی کرد. امروزه تلفن همراه، جزو لوازم ضروری برای هر فرد محسوب می‌شود که همیشه در دسترس است. بنابراین، امکان دریافت تبلیغات پیامکی برای هر شخص وجود دارد؛ این بدان معناست که بازاریابی اس ام اسی برای هر فرد از جامعه‌ی موردنظر شما برنامه مناسبی دارد.

بازاریابی پیامکی

در هر کسب و کار، بازاریابی به هر روشی که انجام شود، اگر منجر به جذب مشتری گردد، بازاریابی موفقی خواهد بود.

عوامل مؤثر در بازاریابی پیامکی موفق:

  • شناخت جامعه هدف

افرادی که به خدمات یا کالای شما نیازمندند و در واقع مشتری شما محسوب می‌شوند، شما برای این افراد تبلیغات و سرمایه‌گذاری انجام می‌دهید.

  • ارتباط مناسب با مشتری

شیوه های ارتباط با مشتری به نوع کالا یا خدمات شما و جامعه هدف‌تان بستگی دارد. اگر شما فقط به فکر دیده شدن باشید و به مشتری فکر نکنید، موفق نخواهید شد. بازاریابی بدون درنظر گرفتن شرایط زمانی و مکانی عملا نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

بازاریابی اس ام اسی

شما با داشتن پنل ارسال پیامک می‌توانید از این شیوه‌ی بازاریابی برای کسب و کار خود بهره‌مند شوید. شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا از جمله استارتاپ های ایرانی است که در زمینه پنل ارسال پیامک با ارائه‌ی ایده های تازه، پیشتاز بازاریابی پیامکی است.

سامانه پیامک فراپیامک به عنوان بهترین سرویس دهنده پیامکی با امکانات و سرویس های ویژه ای که در اختیار شما قرار می‌دهد، دریچه‌ی تازه‌ای از بازاریابی اس ام اسی را پیش روی شما خواهد گشود.

بازاریابی اس ام اسی از طریق پنل اس ام اس فراپیامک:

  • جامعه هدف

شما به راحتی می‌توانید جامعه هدف خود را بسته به زمینه فعالیت خود مشخص کنید. جامعه هدف شما می‌تواند یک منطقه نزدیک فروشگاه شما، مناطق متعدد شهر محل سکونت، استان‌هایی که شما قادر به خدمات‌رسانی به آنها هستید و … باشد. حتی می‌توانید با درنظر گرفتن سن و جنسیت مشتری، تبلیغات پیامکی برای آنها داشته باشید.

در این میان، مشتری های قدیمی خود را فراموش نکنید! شما می‌توانید با ایجاد یک دفترچه تلفن در داخل پنل پیامک، مشتریان وفادار خود را برای همیشه داشته باشید و ارتباط خود را با آنها بهبود ببخشید.

  • ارسال زماندار

برای دیده شدن نیاز به تکرار تبلیغات پیامکی خود دارید؛ اما این تکرار نباید اثر منفی بر روی مخاطب داشته باشد. برای تبلیغات پیامکی خود، زمان بندی مناسب داشته باشید. این زمان بندی را در پنل پیام کوتاه فراپیامک به خوبی می‌توانید تعریف کنید. در ابتدای هر ماه یا ابتدای هر فصل یا تبلیغات سالانه، زمان‌های خوبی برای ارسال پیامک هستند.

  • ارسال پیام صوتی

به این نکته توجه داشته باشید که برای بازاریابی اس ام اسی به ایده های خلاقانه نیاز دارید. در سامانه تبدیل متن به گفتار فراپیامک، شما قادر هستید تبلیغات پیامکی خود را به صورت صوتی به مخاطبین پیامکی خود برسانید. پیام صوتی می‌تواند خلاقیت شما را در تبلیغات به همراه داشته باشد و همین امر باعت توجه و جذب مشتری خواهد شد. با ارسال پیام صوتی، مشکل شماره های موجود در لیست سیاه مخابرات را نیز نخواهید داشت و پیام صوتی شما از پنل ارسال پیامک خودتان به دست تمامی مخاطبین شما خواهد رسید.

جمع بندی

در پایان به این نکته مهم اشاره می‌کنیم که هزینه بازاریابی اس ام اسی برای کسب و کار شما بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش های بازاریابی است. در این روش، با خرید پنل ارسال پیامک نیاز به نیروی انسانی به حداقل خواهد رسید و خبری از هزینه های گزاف تبلیغاتی نخواهد بود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

میترا اخلاقی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک