خط ارسال پیامک خدماتی و نحوه درخواست خط خدماتی یکی از مهمترین دغدغههای صاحبین کسب و کارهای گوناگون میباشد.
با توجه به گسترش شماره های بلک لیست و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی توسط بسیاری از مخاطبین تقاضا برای دریافت خط ارسال پیامک خدماتی افزایش یافته است.
انواع خطوط پیامکی و نحوه عملکرد آنها
خطوط تبلیغاتی امکان ارسال انواع متون از جمله متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار را برای تمامی مخاطبین در مناطق مختلف دارد.
این خطوط امکان ارسال پیام تبلیغاتی برای اشخاصی که با توجه به روش جلوگیری از پیامک های تبلیغاتی شماره خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار دادهاند، نخواهد داشت.
خطوط خدمات ارزش افزوده
خدمات مبتنی بر محتوا که در اصطلاح به آن VAS نیز گفته میشود، خطوطی است که با پیش شمارههای ۲۰، ۶۰ و … آغاز شده و بابت ارسال این گونه از پیامک ها از مخاطبین هزینه دریافت میشود.
هزینهی خدمات ارزش افزوده، با کسب رضایت کامل، از شارژ مخاطب کسر و یا در صورتحساب سیم کارت وی لحاظ میگردد.
انواع خدمات ارزش افزوده شامل مواردی همچون فال روزانه، پیام های سلامت، انواع مسابقه و سرگرمی و … میباشد.
خطوط خدماتی
خط ارسال پیامک خدماتی در واقع همان خطوط تبلیغاتی هستند که طی فرآیندی اداری تبدیل به خط خدماتی شدهاند.
این خطوط امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی به تمامی مخاطبین، حتی شماره هایی که قطع دائمی پیامک تبلیغاتی را برای سیم کارت خود فعال نمودهاند، دارد.
خط ارسال پیامک خدماتی و نحوه درخواست خط خدماتی نیازمند دارا بودن شرایط خاصی میباشد که طی مقاله پیشرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شرایط درخواست خط خدماتی
- حقوقی بودن مجموعه درخواست دهنده
- تکمیل فرم مربوط به درخواست خط خدماتی
- ارئه تعهدنامه مربوط به خطوط خدماتی با مهر و امضای صاحبین امضای شرکت (مدیر عامل)
- بانک شماره مربوط به مشتریان جهت ارسال متون اطلاع رسانی
- ارائه ضمانت نامه (سفته) اعلام شده توسط اپراتورهای پیامکی
- اعلام نمونه متن مورد نظر جهت تائید به اپراتورهای پیام کوتاه
پس از فراهم نمودن تمامی شرایط اعلام شده و ارائه درخواست خط خدماتی، خط تبلیغاتی شما به خط خدماتی تغییر خواهد یافت.
پس از دریافت خط ارسال پیامک خدماتی میبایست به صورت ماهیانه لیست شماره های مشترکین خود را بهروز رسانی نمایید و به اپراتور مربوطه اعلام کنید.
لازم به ذکر است که امکان ارسال متون تبلیغاتی توسط خطوط خدماتی وجود نخواهد داشت؛
با توجه به مانیتورینگ پیام های ارسالی توسط اپراتورهای پیامکی در صورت تخلف و ارسال پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی علاوه بر قطع سرویس خدماتی مجموعهی خاطی میبایست طبق تعهدات جریمه نقدی نیز پرداخت نمایند.
لازم به ذکر است متون اطلاع رسانی ارسالی نیز میبایست مربوط به مجموعه شما باشد و امکان ارسال پیامک برای سایر مجموعهها وجود نخواهد داشت.
انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی جهت دریافت خطوط خدماتی اهمیت ویژهای دارد.
شرایط خطوط خدماتی پیامک در فراپیامک
شرکت دانش بنیان فراداده فعالیت خود را به صورت یک استارتاپ در زمینه سامانه پیامک آغاز نموده است.
این مجموعه با تمامی اپراتورهای فعال پیامکی در سراسر کشور فعالیت مینماید و امکان دریافت خط خدماتی از تمامی اپراتورها در این پنل اس ام اس فراهم میباشد.
همکاران پر تلاش مجموعهی فراپیامک به صورت ۲۴ ساعته تمامی پیام های ارسالی توسط کاربران را به دقت بررسی نموده و سپس امکان ارسال را فراهم مینمایند.
بررسی دقیق پیام های ارسالی از بروز خطاهای احتمالی توسط کاربران جلوگیری نموده و ارسال پیام کوتاه طبق شرایط اعلام شده محقق خواهد بود.
دیدگاه بگذارید
لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.